gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ga je nou heel rijk wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef wonderer het volgende:
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.
ik wil ook ik wil ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.quote:
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.
Dan moet ik met zonder een zonnebril over straat om niet herkend te worden
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.quote:
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijven
Misschien doe ik het wel zonder foto. Of in vermomming of zo. Ik weet het nog niet. Misschien vraag ik Zakje wel om me te stylen
Volgende week naar Antwerpen, dan komt het vast allemaal wel boven tafel.
Da's deel twee, schatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.
Dat moest volgende maand zijn. Ja, de tweede helft van april zitten we in Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelen.
Een weekje wordt het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:08 schreef xman het volgende:
[..]
Oh lekkerrrr.. wordt het echt een vakantie.. of gewoon een weekendje weg?
Oud internetquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's deel twee, schatMet al je uitgaans-escapades.
O ja, dat moet ie natuurlijk ook beleven..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moest volgende maand zijn. Ja, de tweede helft van april zitten we in NederlandEn dus ook even op en neer naar Antwerpen. En met enige mazzel maakt Brad z'n eerste Koninginnedag mee ook
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Da's inderdaad een naaistreek, zeg. En nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
we zijn allebei niet zo van de mensenmassa's dus ik denk dat Amsterdam hem niet wordt. Maar Veenendaal doet ook leuke dingen op die dagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet ie natuurlijk ook beleven..
Wel naar Amsterdam gaan dan heh? Kan ie 's avonds z'n ogen uitkijken hoe de helft van de mensen knetter lam over de Dam zwalken
Ze praten niet over mij, ze praten over "die ene die homo is" waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.
Ik heb haar gesmst (want ik was toen het net gebeurde nog niet boos genoeg om er iets van te zeggen) dat ik dat echt niet tof vind. En verder merk ik het vanzelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's inderdaad een naaistreek, zeg. En nu?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijven
Misschien doe ik het wel zonder foto. Of in vermomming of zo. Ik weet het nog niet. Misschien vraag ik Zakje wel om me te stylen
Volgende week naar Antwerpen, dan komt het vast allemaal wel boven tafel.
Hopelijk heeft ze keiveel spijt en gaat ze veel doen om het goed te maken. DA's wel het minstequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze praten niet over mij, ze praten over "die ene die homo is" waarschijnlijk.
[..]
Ik heb haar gesmst (want ik was toen het net gebeurde nog niet boos genoeg om er iets van te zeggen) dat ik dat echt niet tof vind. En verder merk ik het vanzelf.
Oeh, goed idee, en dan met een mouwloos strak shirtje of zo. Mijn rug is wel mijn sterkste punt uiteindelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoals Willy van der Heide altijd achterop z'n boeken stond.
Ja, hopelijk. Waarschijnlijker denkt ze dat als ze het er niet over heeft dat ik het ook wel vergeet, ze smst ook niet terug. Maar zo ben ik dan weer niet, want dit is niet de eerste keer dat haar uitspraken me niet bevallen. En dat gaat ze weten ook als ze niet uit zichzelf reageert.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze keiveel spijt en gaat ze veel doen om het goed te maken. DA's wel het minste
Maakt me niet uit, als je maar pijp rookt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef wonderer het volgende:
Oeh, goed idee, en dan met een mouwloos strak shirtje of zo. Mijn rug is wel mijn sterkste punt uiteindelijk
Ik heb m'n collega ook wel eens heel ruw op z'n plek gezet omdat hij ook zoiets flikte toen er bezoek op de afdeling was. Kan om dat soort "geintjes" dus echt niet lachen. Denk er wat dat betreft hetzelfde over als Erikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zolang mensen over je praten ben je intressant genoeg.
Veenendaalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
we zijn allebei niet zo van de mensenmassa's dus ik denk dat Amsterdam hem niet wordt. Maar Veenendaal doet ook leuke dingen op die dag
Mag gewoon pijpt ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar pijp rookt.
Als vriendin zijnde mag ze iig wel rekening houden met jouw gevoel hierin lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
Tell me about itquote:
quote:
Ja, het viel mij ook direct op dat ie terug wasquote:
En gefeliciteerdquote:Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
volgens mij is Friesland dit jaar weer aan de beurtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou ja, ik zie nog wel. Misschien kunnen we wel naar het dorp waar Bea op bezoek gaat ofzo.
Friesland, natuurlijk... *zucht*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is Friesland dit jaar weer aan de beurt
Vorig jaar was ze in Den Bosch en was het toch wel leuk om haar even toe te zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |