wat ouderwets, dat kan tegenwoordig toch ook gewoon permanent aangebracht worden in de salonquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
Beautyquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is that another way of saying I'm ugly? (or just a natural beauty?)
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
Dan heb ik liever dat je er gewoon goed uitziet. Make-up hoort bij vrouwen. Ik val op mannen. Bij hoge nood mag je 't gebruiken als je een dikke pukkel op je kop krijgt en je wil gaan stappen, maar that's it!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uit
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zullen w ehet niet over schuimende stroekie's gaan hebben zo vlak voor het slapengaan?
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
and thats why we love our little ang3l
sweet dreams 4 Samquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef samjustme het volgende:
Ik zie tegenwoordig mannelijk uit, dont need make-up. Trusten mensen ik ga naar bed.
Vond je die leuk ja? Ik ga toch meer voor de halfbloed lookquote:Op maandag 10 maart 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)![]()
ach je zou het niet eens zien, maar goed uitzien doe ik ook zonder make upquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je er gewoon goed uitziet. Make-up hoort bij vrouwen. Ik val op mannen. Bij hoge nood mag je 't gebruiken als je een dikke pukkel op je kop krijgt en je wil gaan stappen, maar that's it!
slaap lekker schuimpkequote:Op maandag 10 maart 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Ik ga slapen. Maar eerst ff de-make-uppen hoor!
Truste!
daar zou ik het ook wel mee kunnen, maar ga ik niet van opwinding op het nachtkastje staan springenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je die leuk ja? Ik ga toch meer voor de halfbloed look
Steven Strait!
[ afbeelding ]
Ja, die was onverwacht zielig...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan 't laatste half uur van die film echt alleen maar hysterisch inophoudelijk jankenHEERLIJK!
Ik heb dat met een liedje... Maybe I'm amazed... in de versie van Jemquote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan 't laatste half uur van die film echt alleen maar hysterisch inophoudelijk jankenHEERLIJK!
Ieder z'n vak, he?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:28 schreef Weemz het volgende:
Nou, de eerste gehele doorloop van het stuk ging wel okee... Alleen een beetje jammer dat de regisseuse weinig eigen inbreng tolereert...
'Nee, dit moet zo. Dat kun je beter zus doen...' Grrr.
'reikt Ang3l een grote hamer aan en wijst op de duim,"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Ang3l het volgende:
Oke... soms is 2 berichten op gay.nl door elkaar halen NIET verstandig
Hoe red ik me hier nu weer uit?! Think Steeph, THINK!![]()
HAPPY HAPPY JOY JOYquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En die lui zich maar afvragen waar al dat dataverkeer toch vandaan komt...
word je al herkend bij de stort/milieustraat ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:36 schreef Cazman het volgende:
[ afbeelding ]
En dan maar weer een wagentje bouwafval wegbrenge
maar jij ziet er zonder al goed uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef Jerruh het volgende:
make up voor mannen, niet aan mij besteed...
Fijn is dat.quote:
Geachte heer, mevrouw,
Zojuist hebt u deelgenomen aan de Mentality-waardentest. Aan de hand van uw antwoorden hebben we bepaald welk waardenprofiel het best bij u aansluit. Uw profiel vertoont de meeste overeenkomsten met dat van de nieuw conservatief.
In welke categorie vind je jezelf dan wel passen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:10 schreef DennisMoore het volgende:
Dat klopt dus niet, vind ik. Komt omdat je op een paar vragen een bepaald antwoord geeft, word je meteen in die hoek gezet.
Ah de gemaksgeorienteerden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
Nee, ik vond wat je voor je edit typte wel grappigquote:
Exact zoals jij beschrijft kwam voorbij in een van de 'Afschuwelijke Funda foto's'-topics.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zijn er nergens mooie impressies of foto's te vinden van een Amerikaanse inrichting a la wegrestaurants met jukeboxen, rode koelkasten en afschuwelijke kunst. De tijd van grote, rood/witte banken die gestikt zijn met tafels die altijd rond aflopen waar een chromen strip van 15 cm opzit.
De tijd van klassieke oude barrels enzo. Zoiets zoek ik.
Die Spiderman hoofd linksonder de pic is aan de andere kant ergquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
ik vind het interieur van de foto's bij de postmoderne hedonisten nou niet echt mijn smaak
Link?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Exact zoals jij beschrijft kwam voorbij in een van de 'Afschuwelijke Funda foto's'-topics.
daar is niks engs aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Link?
Ow, ik schijn Opwaarts Mobiel te zijn
Oh lekkerrrr.. wordt het echt een vakantie.. of gewoon een weekendje weg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef samjustme het volgende:
Binnenkort vakantie naar Barcelona boeken.
volgens mij zit er bij RTL nu zo'n handige klusmeneer duimen te draaien omdat zijn baas ruzie heeft met de grote RTL baas.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef xman het volgende:
Straks ga ik naar de elektra cursus in een doe het zelf school.
Kan ik binnenkort hopelijk m'n eigen elektra aanleggen.
http://www.doezelfschool.nl/elektriciteit.html
Goed zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef xman het volgende:
Straks ga ik naar de elektra cursus in een doe het zelf school.
Kan ik binnenkort hopelijk m'n eigen elektra aanleggen.
http://www.doezelfschool.nl/elektriciteit.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |