gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
xman topic
Tralala. Ik heb het voorbeeldcontract binnen. Het gaat echt gebeuren, heren en heren!
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ga je nou heel rijk wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef wonderer het volgende:
Kweenie precies, lijkt me handig om dat voor de verschijningsdatum te doen, dus augustus/september denk ik? Ik moet nog overleggen maar ik wil wel graag een intekenlijst op de site zodat ik zeker weet dat ik ze kan signeren.
ik wil ook ik wil ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Wanneer zijn de gesigneerde kopieen te bestellen?
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.quote:
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja man, Arthur wordt een bestseller, homo's en hetero's, jong en oud vonden het allemaal geweldig, dus het moet wel een breed publiek aanspreken. De eerste druk is binnen twee weken uitverkocht en de volgende druk wordt meteen het tienvoudige.
Dan moet ik met zonder een zonnebril over straat om niet herkend te worden
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.quote:
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sta je met een zonnebril op de foto in het boek dan?
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Krijg je wel het Paul van Loon effect natuurlijk, dat lijkt me niet zo handig. Vooral omdat ik niet uitsluit dat ik ooit een kindergriezelverhaal wil schrijven
Misschien doe ik het wel zonder foto. Of in vermomming of zo. Ik weet het nog niet. Misschien vraag ik Zakje wel om me te stylen
Volgende week naar Antwerpen, dan komt het vast allemaal wel boven tafel.
Da's deel twee, schatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ze heel veel aan haar vlinder doneert: Nee.
Dat moest volgende maand zijn. Ja, de tweede helft van april zitten we in Nederlandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je in Nederland nu dan? Of kom je volgende week "even" over om je zaakjes te regelen.
Een weekje wordt het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:08 schreef xman het volgende:
[..]
Oh lekkerrrr.. wordt het echt een vakantie.. of gewoon een weekendje weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |