Maar Cybart had de LaPo?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef zarGon het volgende:
Hier verder? [HOMO] # 2046 - Herken de sloerie? was eerder namelijk.
Hij ziet er op dit plaatje niet uitquote:
Gore slet! Geniepige vuilnisbak hoer!quote:
Justin ziet altijd goed uitquote:
Boo-fucking-hoo.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:25 schreef Cairon het volgende:
Gore slet! Geniepige vuilnisbak hoer!
Je hebt me al een paar keer de eer van het openen van een topic ontnomen, en nu hier de schijnheil uithangen!
Regenboog is een kut tentquote:
Wat ga je zingen?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ik moet morgenavond zingen voor 600 mensen op school en ik ben nu al zenuwachtig:P. En dat is best erg want meestal ben ik pas ergens zenuwachtig voor als het het moment zelf is.
1. Muziek is kutquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb in geen andere tent meer sjans dan daar...
Mooie keuze!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef MrBrightside het volgende:
9 crimes van Damien RIce, samen met een vriendin.
Die DJ schijnt best een geile vent te zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
Right...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes opquote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
1. Muziek is kut
2. Not my kind of people
3. Zitten 10 mensen in de kroeg is het al aardig vol!
Geef me maar strano met meer klasse.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef MrBrightside het volgende:
9 crimes van Damien RIce, samen met een vriendin.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat MrBrightside maar even een mp3'tje moet opnemen.
quote:"You are a tranny who looks like a hot mess … And not in a good way. You’re a ticketty-tack tranny, hot mess, out of control, super-tranny from Transylvania, who is not apologizing for it."
Dan krijg je dat alsnog... ik weet het niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Dat is geen antwoord.
Nee, Cybart.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mmoi?
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
grrrrrr... hebben jullie hier niets beters te doen dan mijn usericon af te zeiken
Eerst CDP over de grootte.. nu dit weer.
Net bij Mooi weer de leeuwquote:Op zondag 9 maart 2008 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Wie?
Ik vind de Regenboog eigenlijk niet zo leuk, de keren dat ik er was waren er niet zulke interessante mensen en de muziek was ook niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes op
2. Heerlijke, normale mensen. De nichten zitten heel fijn in de Palace
3. Ik denk dat het bij 8 al vol is. Maar ook dat is weer het format van de Regenboog
Ik was ook nog in Strano gisteren, dronken, en ach, het was best oke. Maar totaal ander soort mensen, en vooral ook veel verwaande huppels
1. Gerald Joling type muziek grrrquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes op
2. Heerlijke, normale mensen. De nichten zitten heel fijn in de Palace
3. Ik denk dat het bij 8 al vol is. Maar ook dat is weer het format van de Regenboog
Ik was ook nog in Strano gisteren, dronken, en ach, het was best oke. Maar totaal ander soort mensen, en vooral ook veel verwaande huppels
Heb ik die uitstaan dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right...
*PM'tje stuur*
Zet je mailbox es aan
Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/2008/artikelen/uitz_claudia.html
Leve Hint en dat ze met deze sound onze glorie weer in ere kan herstellen
Lichtelijk epilepsie-opwekkend is ie wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
*iemands avatar block*
Ik heb geluisterd. Wat een zoutloos nummer zegquote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?
Alles is goedquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
Hee Zakje. Hoe is het ermee, kerel?
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
iemand hier ervaringen met het vliegveld van Dusseldorf ?
kijk daar heb ik wat aanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).
En ja, ik ben vanaf het hoofdvliegveld Dusseldorf naar Praag gevlogen. Best oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |