Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/2008/artikelen/uitz_claudia.html
Leve Hint en dat ze met deze sound onze glorie weer in ere kan herstellen
Lichtelijk epilepsie-opwekkend is ie wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
*iemands avatar block*
Ik heb geluisterd. Wat een zoutloos nummer zegquote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?
Alles is goedquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
Hee Zakje. Hoe is het ermee, kerel?
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
iemand hier ervaringen met het vliegveld van Dusseldorf ?
kijk daar heb ik wat aanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).
En ja, ik ben vanaf het hoofdvliegveld Dusseldorf naar Praag gevlogen. Best oké.
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alles is goed, ik ben van het weekend naar een emo-feest gegaan en heb voor het eerst in mijn leven eyeliner gebruikt
![]()
, op zich stond het wel leuk, ik had er zelfs een klein traantje bij getekend
, gewoon voor de fun.
zonder twijfel nummer 3quote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmm... which one, which one .....
1 2 3
Ik wil zo'n oud fout polaroid-foto effect, maar ik kan gewoon niet fotosoepen
Ik zou de eerste doen hoor...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmm... which one, which one .....
1 2 3
Ik wil zo'n oud fout polaroid-foto effect, maar ik kan gewoon niet fotosoepen
Maar polaroid had toch nooit zwartwit foto's?quote:
Misschien is er daar een foto van mij gemaakt, daar moet je dan nog eventjes op wachtenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto's?
Ik moest bij een van de American Idol deelnemers steeds aan jou denken, maar hij is er nu uit
waar naar toe ? je moet nooit overstappen tenzij je in de lounge congnac kan drinken. Engeland is saai en ze zijn lelijk meestal pffttquote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan![]()
dat was anders gegarandeerd op een Stroekblunder uitgelopen![]()
maar ik moet op maandag ochtend daar dus zijn en zit voorafgaand met de familie in een huisje in Huppel
dus ik zit er hard aan te denken om vanuit Dusseldorf te vertrekken in plaats vanuit Schiphol. zeker ook omdat ik toch in Parijs Charles de Gaulle moet overstappen
De eerste is korrelig, de tweede overbelicht en de derde gewoon zwartwit.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou de eerste doen hoor...
polaroid foto's hadden op zich toch altijd gewone goede kwaliteit...
ik wil nog Cuba gezien hebben voordat die oude daar niet alleen met pensioen maar ook de pijp uit isquote:Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar naar toe ? je moet nooit overstappen tenzij je in de lounge congnac kan drinken. Engeland is saai en ze zijn lelijk meestal pfftt
Pasen en Nederland is er nog wat leuks te doen ? mijn ouders willen dat ik kom dus iets bij zeist zou leuk zijn
Ik zal het even aan R vragen. maar je moet wel even vertellen wat er is te doen met pasen in nederland, ik wil niet weer naar Rua da Vaselinaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil nog Cuba gezien hebben voordat die oude daar niet alleen met pensioen maar ook de pijp uit is
en vanuit Amsterdam is dat lastig en moet ik dus met Air France, dus verplichtte overstap op Charles de Gaulle
dus dat van die cognac moet wel lukken
dan ben ik wellicht aan het schilderen in Arhus denemarken in het nieuwe huis van een vriend van mequote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal het even aan R vragen. maar je moet wel even vertellen wat er is te doen met pasen in nederland, ik wil niet weer naar Rua da Vaselina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |