en welke versie is beter de UK of de US?quote:quote: Ang3l Schreef een paar minuten geleden:
[..]
Ik heb de Britse op TV gezien (en later op dvd) en de Amerikaanse op de PC.
De Mol is bekend
US.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en welke versie is beter de UK of de US?
quote:en wie was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hmmmz, bummer thenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind dat je UK en US niet met elkaar mag vergelijkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Cybart het volgende:
en welke versie is beter de UK of de US?
Maar da's vooral omdat ie langer duurt en je dus meer met de karakters kunt meeleven. En ik vond het einde van seizoen 1 bij USA veeeeeel heftiger dan bij UK. Mens wat heb ik gejanktquote:
ja en dat was nog op waarheid gebaseerd ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's vooral omdat ie langer duurt en je dus meer met de karakters kunt meeleven. En ik vond het einde van seizoen 1 bij USA veeeeeel heftiger dan bij UK. Mens wat heb ik gejankt
Me too. Goddammit!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Wexy het volgende:
enne nooit verdacht.. kolere ik zat er heul naast
ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Wexy het volgende:
Ik ben DE homo niet
enne nooit verdacht.. kolere ik zat er heul naast
Hoebedoellie?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat was nog op waarheid gebaseerd ook
die jongen heeft later in seizoen 2 nog een paar keer gefigureerd
Ik heb laatst de 1e aflevering gedownload.... en ik heb hem halverwege afgezet. Ik vond e reerlijk gezegd geen bal aan. maar misschien dat ik het meer kans had moeten geven, om de karakters te kennen en zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Is 'Skins' op Channel4 leuk?
Daar heb je spoilertags voorquote:
toen ze begonnen met het uitzenden van QAF stond de finale/cliffhanger nog niet vastquote:
En wiste gij da Stephanie gewoon kei morsje dood was?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef Cybart het volgende:
"ain't got no dope, all i got's my 40, ain't got nobody babyyyy, that i can call my shorty"
maar dat geheel terzijde natuurlijk
Ja in de schaduw van uw lijf verstomd iedereen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Cazman het volgende:
doodse stilte ineens
Sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja in de schaduw van uw lijf verstomd iedereen.
both some Marvel undies today....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Cazman het volgende:
doodse stilte ineens
ik las het in de lyrics...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wiste gij da Stephanie gewoon kei morsje dood was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |