Ik lees dat je ook tegen elkaar kunt Wii-en. Goed voor je conditie ook nog dus.. zo'n campzone.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:48 schreef picobyte het volgende:
iig mag de topic duidelijk maken dat op campzone iedereen welkom is mits die maar een bom onder de stoel van de anders denkende buurman legt.
In de computergame natuurlijk he
Eigenlijk ben ik gek ook dat ik dit doe he, ben geen nicht en rellen doe ik al helemal nooit
maar het wordt wel gewaardeerd hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 23:48 schreef picobyte het volgende:
Eigenlijk ben ik gek ook dat ik dit doe he, ben geen nicht en rellen doe ik al helemal nooit
Ja goed idee! Kga ook ff Advanced Wars spelen op m'n DS en dan slapen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
voor er nog meer opgediept wordt uit welke krocht dan ook zoek ik toch maar een veilig heenkomen onder mijn comfortabele dekbedje
sweet dreams allemaal
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:28 schreef Zakje het volgende:
Ik snap het niet? Wat is campzone precies? Een soort star-wars conventie met videogames?
Omdat ze dan in tenten kunnen spelen ipv onopgeruimde kamers en via een draadje kunnen spelen maar ook elkaar kunnen zien en dus van die debiele headsets overbodig zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:32 schreef Zakje het volgende:
Maar waarom gaan al die mensen dan kamperen![]()
?
Dus....even alles op een rij, een heleboel gamers gaan naar een kampeerveldje in Nederland, zeulen hun hele computer mee, en gaan dan in tenten tegen elkaar spelletjes spelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze dan in tenten kunnen spelen ipv onopgeruimde kamers en via een draadje kunnen spelen maar ook elkaar kunnen zien en dus van die debiele headsets overbodig zijn.
En zodat ze kunnen zeggen dat niet elke gamer sociaal gestoord is.
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dus....even alles op een rij, een heleboel gamers gaan naar een kampeerveldje in Nederland, zeulen hun hele computer mee, en gaan dan in tenten tegen elkaar spelletjes spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |