Ik lees dat je ook tegen elkaar kunt Wii-en. Goed voor je conditie ook nog dus.. zo'n campzone.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:48 schreef picobyte het volgende:
iig mag de topic duidelijk maken dat op campzone iedereen welkom is mits die maar een bom onder de stoel van de anders denkende buurman legt.
In de computergame natuurlijk he
Eigenlijk ben ik gek ook dat ik dit doe he, ben geen nicht en rellen doe ik al helemal nooit
maar het wordt wel gewaardeerd hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 23:48 schreef picobyte het volgende:
Eigenlijk ben ik gek ook dat ik dit doe he, ben geen nicht en rellen doe ik al helemal nooit
Ja goed idee! Kga ook ff Advanced Wars spelen op m'n DS en dan slapen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
voor er nog meer opgediept wordt uit welke krocht dan ook zoek ik toch maar een veilig heenkomen onder mijn comfortabele dekbedje
sweet dreams allemaal
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:28 schreef Zakje het volgende:
Ik snap het niet? Wat is campzone precies? Een soort star-wars conventie met videogames?
Omdat ze dan in tenten kunnen spelen ipv onopgeruimde kamers en via een draadje kunnen spelen maar ook elkaar kunnen zien en dus van die debiele headsets overbodig zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:32 schreef Zakje het volgende:
Maar waarom gaan al die mensen dan kamperen![]()
?
Dus....even alles op een rij, een heleboel gamers gaan naar een kampeerveldje in Nederland, zeulen hun hele computer mee, en gaan dan in tenten tegen elkaar spelletjes spelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze dan in tenten kunnen spelen ipv onopgeruimde kamers en via een draadje kunnen spelen maar ook elkaar kunnen zien en dus van die debiele headsets overbodig zijn.
En zodat ze kunnen zeggen dat niet elke gamer sociaal gestoord is.
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dus....even alles op een rij, een heleboel gamers gaan naar een kampeerveldje in Nederland, zeulen hun hele computer mee, en gaan dan in tenten tegen elkaar spelletjes spelen?
Ik vind het maar vreemd, toch wil ik het weleens zien.quote:
Ach ja, andere mensen gaan 3 dagen in de regen en modder liggen om hun favoriete artiesten te zien. Ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dus....even alles op een rij, een heleboel gamers gaan naar een kampeerveldje in Nederland, zeulen hun hele computer mee, en gaan dan in tenten tegen elkaar spelletjes spelen?
achterop de Volkskrant mag die meneer Janssen vandaag ook al uithuilend zijn verhaal doen en klagen dat hij zo slecht behandelt is door Paulquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:50 schreef Yonah het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/88514 (streaker wil paul de leeuw aanklagen)
WWAAAAHGAHAHAHAHAHAHA
Hooi Pico!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:40 schreef picobyte het volgende:
Mogge luitjes hier voor de beeldvorming nog wat campzone foto's :
http://media.gameparty.ne(...)enzame%20caravan.jpg
http://media.gameparty.net/list/2007/campzone_jul_2007/Picobyte/
Nu eerst ff koffie drinken
Meneer Janssen had voor hij in zn badjasje via de artiesteningang naar binnen ging al na moeten denken dat hij bij PAUL DE LEEUW ging streaken en niet bij de EO.... tjong dit kan je verwachten... en wat nou aanranding.. als dit al aanranding was wil ik niet weten wat hij al verstaat als verkrachtingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
achterop de Volkskrant mag die meneer Janssen vandaag ook al uithuilend zijn verhaal doen en klagen dat hij zo slecht behandelt is door Paul
strea·ken (onovergankelijk werkwoord; streakte, heeft gestreakt; streaker)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
Meneer Janssen had voor hij in zn badjasje via de artiesteningang naar binnen ging al na moeten denken dat hij bij PAUL DE LEEUW ging streaken en niet bij de EO.... tjong dit kan je verwachten... en wat nou aanranding.. als dit al aanranding was wil ik niet weten wat hij al verstaat als verkrachting
Hoewel het op zich best grappig was kan ik me de reactie van die jongen voorstellen. Hij had niet voor niets die onderbroek nog aan. Om er dan zo in te gaan zitten kijken (terwijl je merkt dat hij tegenstribbelt en niet wil), het nog eens probeert en dan uiteindelijk 'm stuktrekt vind ik niet getuigen van enige stijl, maar van dwang. Maar aan de andere kant was dat te verwachten als je juist in DAT programma gaat streaken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
Meneer Janssen had voor hij in zn badjasje via de artiesteningang naar binnen ging al na moeten denken dat hij bij PAUL DE LEEUW ging streaken en niet bij de EO.... tjong dit kan je verwachten... en wat nou aanranding.. als dit al aanranding was wil ik niet weten wat hij al verstaat als verkrachting
idd waarom net dat programma als je niet volledig naakt wilt. Je weet dat streaken de betekenis heeft; naakt aandacht trekken voor een of ander doel. Als jij dan niet naakt wilt.. moet je niet naar paul gaan...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoewel het op zich best grappig was kan ik me de reactie van die jongen voorstellen. Hij had niet voor niets die onderbroek nog aan. Om er dan zo in te gaan zitten kijken (terwijl je merkt dat hij tegenstribbelt en niet wil), het nog eens probeert en dan uiteindelijk 'm stuktrekt vind ik niet getuigen van enige stijl, maar van dwang. Maar aan de andere kant was dat te verwachten als je juist in DAT programma gaat streaken.
eensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:16 schreef MrBrightside het volgende:
Aandacht trekken voor een doel op deze wijze is per definitie ftarded,
oneensquote:dus ik vind dat Paul prima gehandeld heeft.
Whehe dan mottie eerst een account maken :pquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:19 schreef picobyte het volgende:
Boeiuh hoor die streaker pech voor hem dat hij niet nadacht volgende topic nu
Oehh ik hoor net dat [BI]Leandres hier ook komt kijken maw ik dump nu de link in zijn bikkels kanaal
Paul zal er vast wel een draai aan geven, maar op een lieve manier excuses aanbieden zie ik hem nog niet doen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef Stroekie het volgende:
Let maar op
Komende zaterdag moet de vrede gesloten worden en biedt Paul een nieuwe Tanga aan
Nee, dat type lijkt ie me ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Paul zal er vast wel een draai aan geven, maar op een lieve manier excuses aanbieden zie ik hem nog niet doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |