Maar Cybart had de LaPo?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef zarGon het volgende:
Hier verder? [HOMO] # 2046 - Herken de sloerie? was eerder namelijk.
Hij ziet er op dit plaatje niet uitquote:
Gore slet! Geniepige vuilnisbak hoer!quote:
Justin ziet altijd goed uitquote:
Boo-fucking-hoo.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:25 schreef Cairon het volgende:
Gore slet! Geniepige vuilnisbak hoer!
Je hebt me al een paar keer de eer van het openen van een topic ontnomen, en nu hier de schijnheil uithangen!
Regenboog is een kut tentquote:
Wat ga je zingen?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ik moet morgenavond zingen voor 600 mensen op school en ik ben nu al zenuwachtig:P. En dat is best erg want meestal ben ik pas ergens zenuwachtig voor als het het moment zelf is.
1. Muziek is kutquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb in geen andere tent meer sjans dan daar...
Mooie keuze!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef MrBrightside het volgende:
9 crimes van Damien RIce, samen met een vriendin.
Die DJ schijnt best een geile vent te zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
Right...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: DJ Cybart - Wat Wil Je Doen Slut.mp3
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes opquote:Op zondag 9 maart 2008 17:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
1. Muziek is kut
2. Not my kind of people
3. Zitten 10 mensen in de kroeg is het al aardig vol!
Geef me maar strano met meer klasse.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef MrBrightside het volgende:
9 crimes van Damien RIce, samen met een vriendin.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat MrBrightside maar even een mp3'tje moet opnemen.
quote:"You are a tranny who looks like a hot mess … And not in a good way. You’re a ticketty-tack tranny, hot mess, out of control, super-tranny from Transylvania, who is not apologizing for it."
Dan krijg je dat alsnog... ik weet het niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Dat is geen antwoord.
Nee, Cybart.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mmoi?
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
grrrrrr... hebben jullie hier niets beters te doen dan mijn usericon af te zeiken
Eerst CDP over de grootte.. nu dit weer.
Net bij Mooi weer de leeuwquote:Op zondag 9 maart 2008 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Wie?
Ik vind de Regenboog eigenlijk niet zo leuk, de keren dat ik er was waren er niet zulke interessante mensen en de muziek was ook niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes op
2. Heerlijke, normale mensen. De nichten zitten heel fijn in de Palace
3. Ik denk dat het bij 8 al vol is. Maar ook dat is weer het format van de Regenboog
Ik was ook nog in Strano gisteren, dronken, en ach, het was best oke. Maar totaal ander soort mensen, en vooral ook veel verwaande huppels
1. Gerald Joling type muziek grrrquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Muziek is geweldig! Laat je gewoon gaan met een paar drankjes op
2. Heerlijke, normale mensen. De nichten zitten heel fijn in de Palace
3. Ik denk dat het bij 8 al vol is. Maar ook dat is weer het format van de Regenboog
Ik was ook nog in Strano gisteren, dronken, en ach, het was best oke. Maar totaal ander soort mensen, en vooral ook veel verwaande huppels
Heb ik die uitstaan dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Right...
*PM'tje stuur*
Zet je mailbox es aan
Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/2008/artikelen/uitz_claudia.html
Leve Hint en dat ze met deze sound onze glorie weer in ere kan herstellen
Lichtelijk epilepsie-opwekkend is ie wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
*iemands avatar block*
Ik heb geluisterd. Wat een zoutloos nummer zegquote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een hint dat we moeten luisteren? Of bedoel je Hind?
Alles is goedquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
Hee Zakje. Hoe is het ermee, kerel?
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
iemand hier ervaringen met het vliegveld van Dusseldorf ?
kijk daar heb ik wat aanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar heel goed zeggen dat er twee verschillende Dusseldorf vliegveldne zijn en dat die best ver uit elkaar liggen. Dus sta niet per ongeluk op het verkeerde vliegveld want dan mis je je vlucht (zoals Eefje ooit is overkomen).
En ja, ik ben vanaf het hoofdvliegveld Dusseldorf naar Praag gevlogen. Best oké.
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alles is goed, ik ben van het weekend naar een emo-feest gegaan en heb voor het eerst in mijn leven eyeliner gebruikt
![]()
, op zich stond het wel leuk, ik had er zelfs een klein traantje bij getekend
, gewoon voor de fun.
zonder twijfel nummer 3quote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmm... which one, which one .....
1 2 3
Ik wil zo'n oud fout polaroid-foto effect, maar ik kan gewoon niet fotosoepen
Ik zou de eerste doen hoor...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmm... which one, which one .....
1 2 3
Ik wil zo'n oud fout polaroid-foto effect, maar ik kan gewoon niet fotosoepen
Maar polaroid had toch nooit zwartwit foto's?quote:
Misschien is er daar een foto van mij gemaakt, daar moet je dan nog eventjes op wachtenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto's?
Ik moest bij een van de American Idol deelnemers steeds aan jou denken, maar hij is er nu uit
waar naar toe ? je moet nooit overstappen tenzij je in de lounge congnac kan drinken. Engeland is saai en ze zijn lelijk meestal pffttquote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan![]()
dat was anders gegarandeerd op een Stroekblunder uitgelopen![]()
maar ik moet op maandag ochtend daar dus zijn en zit voorafgaand met de familie in een huisje in Huppel
dus ik zit er hard aan te denken om vanuit Dusseldorf te vertrekken in plaats vanuit Schiphol. zeker ook omdat ik toch in Parijs Charles de Gaulle moet overstappen
De eerste is korrelig, de tweede overbelicht en de derde gewoon zwartwit.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou de eerste doen hoor...
polaroid foto's hadden op zich toch altijd gewone goede kwaliteit...
ik wil nog Cuba gezien hebben voordat die oude daar niet alleen met pensioen maar ook de pijp uit isquote:Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar naar toe ? je moet nooit overstappen tenzij je in de lounge congnac kan drinken. Engeland is saai en ze zijn lelijk meestal pfftt
Pasen en Nederland is er nog wat leuks te doen ? mijn ouders willen dat ik kom dus iets bij zeist zou leuk zijn
Ik zal het even aan R vragen. maar je moet wel even vertellen wat er is te doen met pasen in nederland, ik wil niet weer naar Rua da Vaselinaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil nog Cuba gezien hebben voordat die oude daar niet alleen met pensioen maar ook de pijp uit is
en vanuit Amsterdam is dat lastig en moet ik dus met Air France, dus verplichtte overstap op Charles de Gaulle
dus dat van die cognac moet wel lukken
dan ben ik wellicht aan het schilderen in Arhus denemarken in het nieuwe huis van een vriend van mequote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal het even aan R vragen. maar je moet wel even vertellen wat er is te doen met pasen in nederland, ik wil niet weer naar Rua da Vaselina
Fidel is tof en het was heel leuk daarquote:Op maandag 10 maart 2008 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen dat het mijn grootste wens was om dat ook nog mee te maken voordat alle Fidel invloeden weg zijn, ik vrees dat dat er niet in zit
wel lekkere boysquote:Op maandag 10 maart 2008 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ben ik wellicht aan het schilderen in Arhus denemarken in het nieuwe huis van een vriend van me![]()
en nee daar lopen wellicht geen andere lekkere kerels rond
ja daarom schrok ik ook wel van het bericht dat hij met "pensioen" gaatquote:Op maandag 10 maart 2008 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen dat het mijn grootste wens was om dat ook nog mee te maken voordat alle Fidel invloeden weg zijn, ik vrees dat dat er niet in zit
specificeer je zoekvraag, waar ben je naar op zoek, er zijn tal van evenementen, alle meubelzaken zijn open, in schijndel is het Paaspopfestival de opening van het festivalseizoen en hier in Nuenen rijden we de paas rally.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zal het even aan R vragen. maar je moet wel even vertellen wat er is te doen met pasen in nederland, ik wil niet weer naar Rua da Vaselina
www.gay-events.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2c8imenLWsg
Bodyrockers - I Like The Way You Move
Heerlijk nummer blijft dit!
I like the way you moooooooove!
Echt dansvloer-nummer.
He ja, dat is volgens mij echt wat voor Nuno, om samen met R de bedden te gaan testen op 2e paasdag op een meubelboulevardquote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
specificeer je zoekvraag, waar ben je naar op zoek, er zijn tal van evenementen, alle meubelzaken zijn open, in schijndel is het Paaspopfestival de opening van het festivalseizoen en hier in Nuenen rijden we de paas rally.
http://www.switchboard.nl/zoek_agenda?number=15&offset=0&zoek=&vd=23&vm=3&vy=2008&td=24&tm=3&ty=2008&locatie=®io=&doelgroep=&Submit=zoek
R komt niet meequote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.gay-events.nl
daar zit vast wel iets leuks voor jullie bij, of komt R niet mee ?
ik dacht dat jij een eed van trouw gezworen had?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R komt niet meeen ik weet nog niet of ik ga, misschien wel naar rotterdam Sam versieren of naar eindhoven Angel versieren
op 1e paasdag is er volgens mij reunie van de Danssalon in Club Rembrandquote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R komt niet meeen ik weet nog niet of ik ga, misschien wel naar rotterdam Sam versieren of naar eindhoven Angel versieren
Vraag Erik.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste is korrelig, de tweede overbelicht en de derde gewoon zwartwit.
er zijn altijd uitzonderingenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een eed van trouw gezworen had?
waar is datquote:Op maandag 10 maart 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 1e paasdag is er volgens mij reunie van de Danssalon in Club Rembrand
Sorry schat ik ben bezetquote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Op zich wel ben niet meer zo een voorstander van zelf. En hoe staat het op dating gebied dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
En toch is gay.nl prima geschikt om nieuwe mensen te leren kennen.
Kan me voorstellen. Dating behoefte vervaagt na een tijdje. En hoe jong?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb nauwelijks meer een dating-behoefte.
En de laatsten waren eigenlijk veulste jong.
Oh, okee. Dan geen PB'tjequote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Cybart het volgende:
@Stroekie: binnenkort ook naar cuba ga, heb de lonely planet al in de bestelling liggen
@Wonderer: was ik ooit, nu is vooral Jerre het
Hoe burgerlijk kunnen we doen met pasenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
specificeer je zoekvraag, waar ben je naar op zoek, er zijn tal van evenementen, alle meubelzaken zijn open, in schijndel is het Paaspopfestival de opening van het festivalseizoen en hier in Nuenen rijden we de paas rally.
Het is de DansSalon Reunie in de Rembrandtquote:Op maandag 10 maart 2008 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R komt niet meeen ik weet nog niet of ik ga, misschien wel naar rotterdam Sam versieren
quote:of naar eindhoven Angel versieren
ik huppel er tussen 14 en 28 april rondquote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Cybart het volgende:
@Stroekie: binnenkort ook naar cuba ga, heb de lonely planet al in de bestelling liggen
Oh das een handige inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 01:23 schreef samjustme het volgende:
Ik heb tenminste een imaginary vriend tijdens uitgaan als je lastig wordt gevallen altijd handig om te zeggen sorry heb al een vriend hehe.
Jawel. alleen zat ik gisteren helemaal te stressen om een verslag die ik vandaag in moest leveren en nou kįn ik hem niet eens inleverenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:59 schreef Weemz het volgende:
Oh das ook lekker dan...
hier staat er gelukkig nog alleen maar een stevige briesquote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Weemz het volgende:
Goeiedag.
Oh nee, niet zo goed. Want als ik vandaag op mijn werk mijn MP3 speler niet terugkrijg/-vind dan is hij dus čcht gejat (door een collega nog wel) en moet ik dus aangifte doen.
En daarnaast lijkt het wel de orkaan uit de Wizard of Oz hierzo...
kan/mag je hem niet via email versturen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel. alleen zat ik gisteren helemaal te stressen om een verslag die ik vandaag in moest leveren en nou kįn ik hem niet eens inleveren
Nee, onze leraar wil het hard copy hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan/mag je hem niet via email versturen ?
Veel faxen zijn tegenwoordig al gedigitaliseerd joh...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
Faxen!
Ohh!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Cybart het volgende:
@ Ang3l... groene tuinkabouters... blokker, aanbieding, folder
Ga je je teennagels verven?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef Jerruh het volgende:
mogge.
ik denk dat ik zo maar eens creatief ga doen!.
Check je PB's even..quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef Jerruh het volgende:
mogge.
ik denk dat ik zo maar eens creatief ga doen!.
Dat zijn toch van die *kuch*nerd*kuch*systemen?quote:
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumentenquote:
'Gratis' software van dezelfde kwaliteit? Ik geloof er lekker niks vanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumenten
Ik versta het ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Marco V - Godd
Ik versta het niet... "Rock the cigar that bites you"?
Alleen een ding snap ik niet je sport fanatieker dan ik en er gaat bij jou niks vanaf? Eet je wel gezond?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk dat sporten, door al die endorfine voel je je gewoon ook beter
ben weer in de ik WIL sporten fase en niet in de ik MOET sporten
Oke.. maar OS X magquote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumenten
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk meequote:Op maandag 10 maart 2008 20:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alleen een ding snap ik niet je sport fanatieker dan ik en er gaat bij jou niks vanaf? Eet je wel gezond?
Buck the sigar that buys you?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik versta het ook niet![]()
Rock the cigar that buys you?
Rock the singer that bites you?
Simulated blijft toffer
Je houdt er toch wel rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet, he?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk mee
vorig jaar juni heb ik op het hoogtepunt 23 kg verloren in totaal
nu zit ik op 16 kg totaal
komt vanzelf goed
quote:
Je leeft niet om te etenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk mee
vorig jaar juni heb ik op het hoogtepunt 23 kg verloren in totaal
nu zit ik op 16 kg totaal
komt vanzelf goed
Ik wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Eten... ik zie de ophef er niet van in.
Het moet gewoon, omdat je anders omvalt.
hier "moet" jij toch ook naar toe ?quote:
Toch weer de taalbarierre met brabanders ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Marco V - Godd
Ik versta het niet... "Rock the cigar that bites you"?
zo nadrukkelijk zit die zachte G toch niet in de lyricsquote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik versta het ook niet![]()
Rock the cigar that buys you?
Rock the singer that bites you?
Simulated blijft toffer
Eindhoven is niet echt bij Zeist in de buurt hequote:
da's relatiefquote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eindhoven is niet echt bij Zeist in de buurt he
treinquote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's relatief![]()
minder dan 1 uur met de trein vanuit Utrecht CS
Tot op zekere hoogte ja, maar je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Eten... ik zie de ophef er niet zo van in.
Het moet gewoon, omdat je anders omvalt.
er zijn misschien wel lieve jongens die er ook heen gaan waar je mee kan carpoolenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
hoeveel zou het kosten met de taxi ?
Je kan ook met de fietsquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
Logeren oke, maar carpoolen?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn misschien wel lieve jongens die er ook heen gaan waar je mee kan carpoolen![]()
en anders gewoon crashen bij www.sofitel.com Daar hebben ze heerlijke bedden
Ik mag dus bij je logeren? LoVe Ya alreadyquote:
ja doei. Als het Eindhoven wordt dan wordt het gewoon weer de versiertruc en bij iemand blijven slapen denk ik. Maar misschien toch utrecht dat is makkelijker of met zijn allen naar so what in hilversum, heerlijk foute muziek en zoquote:
euhm...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het inschrijvingsformulier ingevuld voor Expeditie Robinson.
Wat ben je toch een Casanovaquote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja doei. Als het Eindhoven wordt dan wordt het gewoon weer de versiertruc en bij iemand blijven slapen denk ik. Maar misschien toch utrecht dat is makkelijker of met zijn allen naar so what in hilversum, heerlijk foute muziek en zo
Ik zie het dan ook als een uitdaging, daarbij wil ik gewoon meedoen en vooral winnenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm...
je kan vies worden als je aan zoiets mee doet he...
en je krijgt geen shampoo enzo he.....
een copy van mij bestaat die dan, waar is de link ?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ben je toch een Casanova. Trouwens Zakje had een kopie van je op gay.nl aangetroffen.
dat ze in ieder geval maar niet weer 100 man droppenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook als een uitdaging, daarbij wil ik gewoon meedoen en vooral winnen.
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje op gay.nl had aangetroffen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een copy van mij bestaat die dan, waar is de link ?
Onmogelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje ik heb een kopie van je gevonden op gay.nl had aangetroffen.
oh ik dacht al dat kan niet ik ben uniekquote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje ik heb een kopie van je gevonden op gay.nl had aangetroffen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ik dacht al dat kan niet ik ben uniek
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onmogelijk, vast 1 of ander slap aftreksel.
quote:
een papieren boterhamzakje zogezegd ?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onmogelijk, vast 1 of ander slap aftreksel.
Toen ik hem zag dacht ik eerst dat jij het was, op andere foto's ijkt ie idd niet op jou.quote:
Maybe hotness was always inside youquote:Op maandag 10 maart 2008 22:04 schreef Cybart het volgende:
Hmmzzz, Those new T's I bought in Belgium last week make me look hot
pics or we do not believe itquote:Op maandag 10 maart 2008 22:04 schreef Cybart het volgende:
Hmmzzz, Those new T's I bought in Belgium last week make me look hot
I'm just discovering them too latequote:Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maybe hotness was always inside you.
I'll see what i can doquote:
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een papieren boterhamzakje zogezegd ?
gaan we het tegenwoordig hier gezellig houden dat is nieuwquote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekken![]()
Serieus, Sam ik ben bereid je vergiffenis te schenken voor deze rare gedachtekronkel, maar probeer me in de toekomst niet meer te vergelijken met zulke gedrochten, dan kunnen we het gezellig houden. Daarbij, ik zou nooit en te nimmer zo'n ketting dragen
.
Begin maar vast te eten dan. Je moet wel enige reserves hebben voor je op een eiland zonder eten gedropt wordt...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
Juist niet, volgens mij kan ik juist mijn voordeel doen met het feit dat ik normaal gesproken ook met weinig voedsel genoegen kan nemenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begin maar vast te eten dan. Je moet wel enige reserves hebben voor je op een eiland zonder eten gedropt wordt...
mag je wel flessen wijn, sigaretten en ander stimulerende middelen meenemen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij kan ik juist mijn voordeel doen met het feit dat ik normaal gesproken ook met weinig voedsel genoegen kan nemen.
Ik zie echt een gelijkenis!! en ik zal vast wel niet de enige zijn. EN het is geen gedrocht, hij ziet juist heel leuk uit op andere picsquote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekken![]()
Serieus, Sam ik ben bereid je vergiffenis te schenken voor deze rare gedachtekronkel, maar probeer me in de toekomst niet meer te vergelijken met zulke gedrochten, dan kunnen we het gezellig houden. Daarbij, ik zou nooit en te nimmer zo'n ketting dragen
.
tuurlijk, krijg wekelijks zo'n mooi staatje met al die cijfersquote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je houdt er toch wel rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet, he?
soms kun je zo snobistisch overkomenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kut kwaliteitje dankzij kut camera
[ link | afbeelding ]
quote:
zo krijg je hem niet het bed in Mister Charmeurquote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
HI KA RISCH echt je hebt humor jij, ze hebben daar geen douche laat staan een manicuursalon
soms ? ik ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
soms kun je zo snobistisch overkomen
Nou en? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat leven onder zulke barre omstandigheden is, zelf heb ik ( gelukkig ) nooit armoede gehad, misschien als ik uitgekozen word en meedoe aan die show waardeer ik de dingen die ik nu heb beter....Daarbij ben ik volgens mij best fit, ik zou het wel overleven.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
HI KA RISCH echt je hebt humor jij, ze hebben daar geen douche laat staan een manicuursalon
oh ja en ik ben de pausquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil niemand in bed krijgen
zullen we gezellig met zijn tweeen gaan, kunnen we nog een beetje roddelen en zo. Hoelang moet je eigenlijk overleven en waar en zo, ik ken dat hele gedoe niet zoquote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat leven onder zulke barre omstandigheden is, zelf heb ik ( gelukkig ) nooit armoede gehad, misschien als ik uitgekozen word en meedoe aan die show waardeer ik de dingen die ik nu heb beter....Daarbij ben ik volgens mij best fit, ik zou het wel overleven.
Kijk hier maarquote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we gezellig met zijn tweeen gaan, kunnen we nog een beetje roddelen en zo. Hoelang moet je eigenlijk overleven en waar en zo, ik ken dat hele gedoe niet zo
Een leuk aanbod, maar nee, ik bijt toch liever 2 maanden op een houtje in de zinderende hitte op een onbewoond eiland .quote:Op maandag 10 maart 2008 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow dus dat is het je wilt barre omstandigheden meemaken,
in dat geval heeft Sam gelijk en nodig ik je van harte uit in mijn bed
gezellig, als er maar genoeg lekkere dingen meedoen. Mag je wel koffers met dingen meenemenquote:
Iraidaquote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Zakje die meedoet aan ER![]()
Ik moet gelijk terugdenken aan.... damn, hoe heette die trut-vriendin van die spuuglama ook alweer? Van afgelopen seizoen?
2 maanden, dat is 60 keer 2 outfits 120, dat wordt eerst even shoppen zakje want dat heb ik niet in de kast hangenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een leuk aanbod, maar nee, ik bijt toch liever 2 maanden op een houtje in de zinderende hitte op een onbewoond eiland .
Ja. Dat ja. Daar moest ik metéén aan denken!quote:
Verrekte homo dat je d'r bent!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gezellig, als er maar genoeg lekkere dingen meedoen. Mag je wel koffers met dingen meenemen
Volgens mij is dat niet de bedoelingquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2 maanden, dat is 60 keer 2 outfits 120, dat wordt eerst even shoppen zakje want dat heb ik niet in de kast hangen
dank je, maar 2 maanden zonder wijn, sigaretten, iets anders, make up, sex, kleding, schoenen etc dat hou ik niet vol. Dan maar een homoquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, maar 2 maanden zonder wijn, sigaretten, iets anders, make up, sex, kleding, schoenen etc dat hou ik niet vol. Dan maar een homo
jij niet ?quote:
Ik vind Johnny de Mol echt zo'n vies papperig overrated papa's kindje hequote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
Zo was leuk om Johnny de Mol en Doutzen Kroes in Ugande dezelfde dingen te zien doen die ik vorig jaar daar ook gedaan heb. Al was onze trip een stuk minder luxe dan dat je op www.waarisdemol.nl te zien krijgt
geen mask, geen mascara, geen foundation, geen lipp gloss, geen eyeliner jajajaquote:
johnny de mol heeft nu al last van het swiebertje effect...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Johnny de Mol echt zo'n vies papperig overrated papa's kindje he*ril*
ik heb hem een paar keer in het echt ontmoet, vind hem echt zo'n gladde beeeghquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
bij de gorilla's moest hij ook niet voor niets een hoedje opquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb al zo lang niemand meer in bed gehad dat ik theoretisch Paus zou kunnen worden!!!quote:
Neequote:
Neequote:geen mascara,
Neequote:geen foundation,
Vreselijk Neequote:geen lipp gloss,
Neequote:geen eyeliner
Neequote:jajaja
jaquote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
Maar jullie dachten toch niet echt dat ik juist vanwege Johnny heb gekeken???????????
Jullie denken toch niet serieus dat ik van hem schuimend uit de bank glij ? en soppend op het tapijt tot een hoogtepunt kom
Daar moet je dan wat aan doenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb al zo lang niemand meer in bed gehad dat ik theoretisch Paus zou kunnen worden!!!
dus ik moet puur natuur naar Eindhovenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee(dat vind ik wle echt het toppunt voor een man hoor)
[..]
Nee
[..]
Vreselijk Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
Angels ziet irl make-up vrij uitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen mask, geen mascara, geen foundation, geen lipp gloss, geen eyeliner jajaja
Is that another way of saying I'm ugly? (or just a natural beauty?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Angels ziet irl make-up vrij uit.
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Angels ziet irl make-up vrij uit.
wie was hier nu van de fantasy verhalen en filmsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zullen w ehet niet over schuimende stroekie's gaan hebben zo vlak voor het slapengaan?
En waar schuim jij dan van, al heb ik nog nooit van schuimen gehoordquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zullen w ehet niet over schuimende stroekie's gaan hebben zo vlak voor het slapengaan?
and thats why we love our little ang3lquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
wat ouderwets, dat kan tegenwoordig toch ook gewoon permanent aangebracht worden in de salonquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
Beautyquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is that another way of saying I'm ugly? (or just a natural beauty?)
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je er gewoon goed uitziet. Make-up hoort bij vrouwen. Ik val op mannen. Bij hoge nood mag je 't gebruiken als je een dikke pukkel op je kop krijgt en je wil gaan stappen, maar that's it!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uit
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
and thats why we love our little ang3l
sweet dreams 4 Samquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef samjustme het volgende:
Ik zie tegenwoordig mannelijk uit, dont need make-up. Trusten mensen ik ga naar bed.
Vond je die leuk ja? Ik ga toch meer voor de halfbloed lookquote:Op maandag 10 maart 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)![]()
ach je zou het niet eens zien, maar goed uitzien doe ik ook zonder make upquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je er gewoon goed uitziet. Make-up hoort bij vrouwen. Ik val op mannen. Bij hoge nood mag je 't gebruiken als je een dikke pukkel op je kop krijgt en je wil gaan stappen, maar that's it!
slaap lekker schuimpkequote:Op maandag 10 maart 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Ik ga slapen. Maar eerst ff de-make-uppen hoor!
Truste!
daar zou ik het ook wel mee kunnen, maar ga ik niet van opwinding op het nachtkastje staan springenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je die leuk ja? Ik ga toch meer voor de halfbloed look
Steven Strait!
[ afbeelding ]
Ja, die was onverwacht zielig...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan 't laatste half uur van die film echt alleen maar hysterisch inophoudelijk jankenHEERLIJK!
Ik heb dat met een liedje... Maybe I'm amazed... in de versie van Jemquote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan 't laatste half uur van die film echt alleen maar hysterisch inophoudelijk jankenHEERLIJK!
Ieder z'n vak, he?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:28 schreef Weemz het volgende:
Nou, de eerste gehele doorloop van het stuk ging wel okee... Alleen een beetje jammer dat de regisseuse weinig eigen inbreng tolereert...
'Nee, dit moet zo. Dat kun je beter zus doen...' Grrr.
'reikt Ang3l een grote hamer aan en wijst op de duim,"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Ang3l het volgende:
Oke... soms is 2 berichten op gay.nl door elkaar halen NIET verstandig
Hoe red ik me hier nu weer uit?! Think Steeph, THINK!![]()
HAPPY HAPPY JOY JOYquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En die lui zich maar afvragen waar al dat dataverkeer toch vandaan komt...
word je al herkend bij de stort/milieustraat ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:36 schreef Cazman het volgende:
[ afbeelding ]
En dan maar weer een wagentje bouwafval wegbrenge
maar jij ziet er zonder al goed uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef Jerruh het volgende:
make up voor mannen, niet aan mij besteed...
Fijn is dat.quote:
Geachte heer, mevrouw,
Zojuist hebt u deelgenomen aan de Mentality-waardentest. Aan de hand van uw antwoorden hebben we bepaald welk waardenprofiel het best bij u aansluit. Uw profiel vertoont de meeste overeenkomsten met dat van de nieuw conservatief.
In welke categorie vind je jezelf dan wel passen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:10 schreef DennisMoore het volgende:
Dat klopt dus niet, vind ik. Komt omdat je op een paar vragen een bepaald antwoord geeft, word je meteen in die hoek gezet.
Ah de gemaksgeorienteerden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
*grin*
Nee, ik vond wat je voor je edit typte wel grappigquote:
Exact zoals jij beschrijft kwam voorbij in een van de 'Afschuwelijke Funda foto's'-topics.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zijn er nergens mooie impressies of foto's te vinden van een Amerikaanse inrichting a la wegrestaurants met jukeboxen, rode koelkasten en afschuwelijke kunst. De tijd van grote, rood/witte banken die gestikt zijn met tafels die altijd rond aflopen waar een chromen strip van 15 cm opzit.
De tijd van klassieke oude barrels enzo. Zoiets zoek ik.
Die Spiderman hoofd linksonder de pic is aan de andere kant ergquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
ik vind het interieur van de foto's bij de postmoderne hedonisten nou niet echt mijn smaak
Link?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Exact zoals jij beschrijft kwam voorbij in een van de 'Afschuwelijke Funda foto's'-topics.
daar is niks engs aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Link?
Ow, ik schijn Opwaarts Mobiel te zijn
Oh lekkerrrr.. wordt het echt een vakantie.. of gewoon een weekendje weg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef samjustme het volgende:
Binnenkort vakantie naar Barcelona boeken.
volgens mij zit er bij RTL nu zo'n handige klusmeneer duimen te draaien omdat zijn baas ruzie heeft met de grote RTL baas.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef xman het volgende:
Straks ga ik naar de elektra cursus in een doe het zelf school.
Kan ik binnenkort hopelijk m'n eigen elektra aanleggen.
http://www.doezelfschool.nl/elektriciteit.html
Goed zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef xman het volgende:
Straks ga ik naar de elektra cursus in een doe het zelf school.
Kan ik binnenkort hopelijk m'n eigen elektra aanleggen.
http://www.doezelfschool.nl/elektriciteit.html
Astu.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
JA NU WETEN WE HET WEL MET DIE REGEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |