bij de gorilla's moest hij ook niet voor niets een hoedje opquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Johnny de Mol echt zo'n vies papperig overrated papa's kindje he*ril*
ik heb al zo lang niemand meer in bed gehad dat ik theoretisch Paus zou kunnen worden!!!quote:
Neequote:
Neequote:geen mascara,
Neequote:geen foundation,
Vreselijk Neequote:geen lipp gloss,
Neequote:geen eyeliner
Neequote:jajaja
jaquote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
Maar jullie dachten toch niet echt dat ik juist vanwege Johnny heb gekeken???????????
Jullie denken toch niet serieus dat ik van hem schuimend uit de bank glij ? en soppend op het tapijt tot een hoogtepunt kom
Daar moet je dan wat aan doenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb al zo lang niemand meer in bed gehad dat ik theoretisch Paus zou kunnen worden!!!
dus ik moet puur natuur naar Eindhovenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee(dat vind ik wle echt het toppunt voor een man hoor)
[..]
Nee
[..]
Vreselijk Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
Angels ziet irl make-up vrij uitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen mask, geen mascara, geen foundation, geen lipp gloss, geen eyeliner jajaja
Is that another way of saying I'm ugly? (or just a natural beauty?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Angels ziet irl make-up vrij uit.
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Angels ziet irl make-up vrij uit.
wie was hier nu van de fantasy verhalen en filmsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zullen w ehet niet over schuimende stroekie's gaan hebben zo vlak voor het slapengaan?
En waar schuim jij dan van, al heb ik nog nooit van schuimen gehoordquote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zullen w ehet niet over schuimende stroekie's gaan hebben zo vlak voor het slapengaan?
and thats why we love our little ang3lquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
wat ouderwets, dat kan tegenwoordig toch ook gewoon permanent aangebracht worden in de salonquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Ik moet geen jongens die een foundation vlek op mijn kussen achterlaten, een half uur staan te demake-uppen voor het slapengaan (lees: sex) en die er 's ochtends uitzien alsof ze maar weer heel snel dat make-up masker op moeten zetten.
Beautyquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is that another way of saying I'm ugly? (or just a natural beauty?)
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je er gewoon goed uitziet. Make-up hoort bij vrouwen. Ik val op mannen. Bij hoge nood mag je 't gebruiken als je een dikke pukkel op je kop krijgt en je wil gaan stappen, maar that's it!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 minuut en het is weg, en make up accentueerd alleen. De volgende ochtend zie ik er nog steeds goed uit
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
and thats why we love our little ang3l
sweet dreams 4 Samquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef samjustme het volgende:
Ik zie tegenwoordig mannelijk uit, dont need make-up. Trusten mensen ik ga naar bed.
Vond je die leuk ja? Ik ga toch meer voor de halfbloed lookquote:Op maandag 10 maart 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Emile Sandtke is dan weer een heel ander verhaal (je weet wel dat vriendje van Yasmine)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |