Toch weer de taalbarierre met brabanders ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Marco V - Godd
Ik versta het niet... "Rock the cigar that bites you"?
zo nadrukkelijk zit die zachte G toch niet in de lyricsquote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik versta het ook niet![]()
Rock the cigar that buys you?
Rock the singer that bites you?
Simulated blijft toffer
Eindhoven is niet echt bij Zeist in de buurt hequote:
da's relatiefquote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eindhoven is niet echt bij Zeist in de buurt he
treinquote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's relatief![]()
minder dan 1 uur met de trein vanuit Utrecht CS
Tot op zekere hoogte ja, maar je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Eten... ik zie de ophef er niet zo van in.
Het moet gewoon, omdat je anders omvalt.
er zijn misschien wel lieve jongens die er ook heen gaan waar je mee kan carpoolenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
hoeveel zou het kosten met de taxi ?
Je kan ook met de fietsquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
Logeren oke, maar carpoolen?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn misschien wel lieve jongens die er ook heen gaan waar je mee kan carpoolen![]()
en anders gewoon crashen bij www.sofitel.com Daar hebben ze heerlijke bedden
Ik mag dus bij je logeren? LoVe Ya alreadyquote:
ja doei. Als het Eindhoven wordt dan wordt het gewoon weer de versiertruc en bij iemand blijven slapen denk ik. Maar misschien toch utrecht dat is makkelijker of met zijn allen naar so what in hilversum, heerlijk foute muziek en zoquote:
euhm...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het inschrijvingsformulier ingevuld voor Expeditie Robinson.
Wat ben je toch een Casanovaquote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja doei. Als het Eindhoven wordt dan wordt het gewoon weer de versiertruc en bij iemand blijven slapen denk ik. Maar misschien toch utrecht dat is makkelijker of met zijn allen naar so what in hilversum, heerlijk foute muziek en zo
Ik zie het dan ook als een uitdaging, daarbij wil ik gewoon meedoen en vooral winnenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm...
je kan vies worden als je aan zoiets mee doet he...
en je krijgt geen shampoo enzo he.....
een copy van mij bestaat die dan, waar is de link ?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ben je toch een Casanova. Trouwens Zakje had een kopie van je op gay.nl aangetroffen.
dat ze in ieder geval maar niet weer 100 man droppenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook als een uitdaging, daarbij wil ik gewoon meedoen en vooral winnen.
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje op gay.nl had aangetroffen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een copy van mij bestaat die dan, waar is de link ?
Onmogelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje ik heb een kopie van je gevonden op gay.nl had aangetroffen.
oh ik dacht al dat kan niet ik ben uniekquote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik een kopie van zakje ik heb een kopie van je gevonden op gay.nl had aangetroffen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ik dacht al dat kan niet ik ben uniek
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onmogelijk, vast 1 of ander slap aftreksel.
quote:
een papieren boterhamzakje zogezegd ?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Onmogelijk, vast 1 of ander slap aftreksel.
Toen ik hem zag dacht ik eerst dat jij het was, op andere foto's ijkt ie idd niet op jou.quote:
Maybe hotness was always inside youquote:Op maandag 10 maart 2008 22:04 schreef Cybart het volgende:
Hmmzzz, Those new T's I bought in Belgium last week make me look hot
pics or we do not believe itquote:Op maandag 10 maart 2008 22:04 schreef Cybart het volgende:
Hmmzzz, Those new T's I bought in Belgium last week make me look hot
I'm just discovering them too latequote:Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maybe hotness was always inside you.
I'll see what i can doquote:
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een papieren boterhamzakje zogezegd ?
gaan we het tegenwoordig hier gezellig houden dat is nieuwquote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekken![]()
Serieus, Sam ik ben bereid je vergiffenis te schenken voor deze rare gedachtekronkel, maar probeer me in de toekomst niet meer te vergelijken met zulke gedrochten, dan kunnen we het gezellig houden. Daarbij, ik zou nooit en te nimmer zo'n ketting dragen
.
Begin maar vast te eten dan. Je moet wel enige reserves hebben voor je op een eiland zonder eten gedropt wordt...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
Juist niet, volgens mij kan ik juist mijn voordeel doen met het feit dat ik normaal gesproken ook met weinig voedsel genoegen kan nemenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begin maar vast te eten dan. Je moet wel enige reserves hebben voor je op een eiland zonder eten gedropt wordt...
mag je wel flessen wijn, sigaretten en ander stimulerende middelen meenemen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij kan ik juist mijn voordeel doen met het feit dat ik normaal gesproken ook met weinig voedsel genoegen kan nemen.
Ik zie echt een gelijkenis!! en ik zal vast wel niet de enige zijn. EN het is geen gedrocht, hij ziet juist heel leuk uit op andere picsquote:Op maandag 10 maart 2008 22:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Alhoewel imitatie de hoogste vorm van vleierij is kan de persoon op die foto beter zo'n zak over zijn hoofd trekken![]()
Serieus, Sam ik ben bereid je vergiffenis te schenken voor deze rare gedachtekronkel, maar probeer me in de toekomst niet meer te vergelijken met zulke gedrochten, dan kunnen we het gezellig houden. Daarbij, ik zou nooit en te nimmer zo'n ketting dragen
.
tuurlijk, krijg wekelijks zo'n mooi staatje met al die cijfersquote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je houdt er toch wel rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet, he?
soms kun je zo snobistisch overkomenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trein![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Zakje het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kut kwaliteitje dankzij kut camera
[ link | afbeelding ]
quote:
zo krijg je hem niet het bed in Mister Charmeurquote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
HI KA RISCH echt je hebt humor jij, ze hebben daar geen douche laat staan een manicuursalon
soms ? ik ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
soms kun je zo snobistisch overkomen
Nou en? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat leven onder zulke barre omstandigheden is, zelf heb ik ( gelukkig ) nooit armoede gehad, misschien als ik uitgekozen word en meedoe aan die show waardeer ik de dingen die ik nu heb beter....Daarbij ben ik volgens mij best fit, ik zou het wel overleven.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
HI KA RISCH echt je hebt humor jij, ze hebben daar geen douche laat staan een manicuursalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |