ik huppel er tussen 14 en 28 april rondquote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Cybart het volgende:
@Stroekie: binnenkort ook naar cuba ga, heb de lonely planet al in de bestelling liggen
Oh das een handige inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 01:23 schreef samjustme het volgende:
Ik heb tenminste een imaginary vriend tijdens uitgaan als je lastig wordt gevallen altijd handig om te zeggen sorry heb al een vriend hehe.
Jawel. alleen zat ik gisteren helemaal te stressen om een verslag die ik vandaag in moest leveren en nou kán ik hem niet eens inleverenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:59 schreef Weemz het volgende:
Oh das ook lekker dan...
hier staat er gelukkig nog alleen maar een stevige briesquote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Weemz het volgende:
Goeiedag.
Oh nee, niet zo goed. Want als ik vandaag op mijn werk mijn MP3 speler niet terugkrijg/-vind dan is hij dus ècht gejat (door een collega nog wel) en moet ik dus aangifte doen.
En daarnaast lijkt het wel de orkaan uit de Wizard of Oz hierzo...
kan/mag je hem niet via email versturen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel. alleen zat ik gisteren helemaal te stressen om een verslag die ik vandaag in moest leveren en nou kán ik hem niet eens inleveren
Nee, onze leraar wil het hard copy hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan/mag je hem niet via email versturen ?
Veel faxen zijn tegenwoordig al gedigitaliseerd joh...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
Faxen!
Ohh!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Cybart het volgende:
@ Ang3l... groene tuinkabouters... blokker, aanbieding, folder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |