Ga je je teennagels verven?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef Jerruh het volgende:
mogge.
ik denk dat ik zo maar eens creatief ga doen!.
Check je PB's even..quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef Jerruh het volgende:
mogge.
ik denk dat ik zo maar eens creatief ga doen!.
Dat zijn toch van die *kuch*nerd*kuch*systemen?quote:
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumentenquote:
'Gratis' software van dezelfde kwaliteit? Ik geloof er lekker niks vanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumenten
Ik versta het ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Marco V - Godd
Ik versta het niet... "Rock the cigar that bites you"?
Alleen een ding snap ik niet je sport fanatieker dan ik en er gaat bij jou niks vanaf? Eet je wel gezond?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk dat sporten, door al die endorfine voel je je gewoon ook beter
ben weer in de ik WIL sporten fase en niet in de ik MOET sporten
Oke.. maar OS X magquote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mac OS X, en er is meer dan voldoende software voor te vinden. Als je met butt-argumenten komt (DennisM), kom dan tenminste nog met up-to-date butt-argumenten
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk meequote:Op maandag 10 maart 2008 20:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alleen een ding snap ik niet je sport fanatieker dan ik en er gaat bij jou niks vanaf? Eet je wel gezond?
Buck the sigar that buys you?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik versta het ook niet![]()
Rock the cigar that buys you?
Rock the singer that bites you?
Simulated blijft toffer
Je houdt er toch wel rekening mee dat spiermassa meer weegt dan vet, he?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk mee
vorig jaar juni heb ik op het hoogtepunt 23 kg verloren in totaal
nu zit ik op 16 kg totaal
komt vanzelf goed
quote:
Je leeft niet om te etenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eten is voor mij een eerste levensbehoefte, ik wil er wel van kunnen genieten, dus daar schuif ik zo min mogelijk mee
vorig jaar juni heb ik op het hoogtepunt 23 kg verloren in totaal
nu zit ik op 16 kg totaal
komt vanzelf goed
Ik wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Eten... ik zie de ophef er niet van in.
Het moet gewoon, omdat je anders omvalt.
hier "moet" jij toch ook naar toe ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |