Ik heb vanmiddag 't mailtje + blogpost gelezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Las t net bij de mannenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Best welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je erge pijn?
Je vrouw heeft het toch wel opgesmeerd hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
Over een week lekker vellen trekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
foto's!quote:
ik wilde een smerige foto plaatsen, maar ik doe het niet... Foto's van verbrande mensen zijn eigenlijk best erg.quote:
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Oh god, weer een "schandaal"?
Ja, inderdaad... Zeker na die executies van een tijdje terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.
En dit is ook in en in triest
Ben benieuwd welke redenatie daarachter zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Belachelijk dat ze iemand terugsturen als die daar gewoon ter dood veroordeeld is...
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderert, feli met je proefcontract enzo. Ik zweer het, als het in de winkels ligt koop ik er een exemplaar van
.
Iedereen hier toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
feli wonderer
En je weeeeeet dat ik ook een exemplaar wil!
Wat fijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist had heul iets anders wat je waarschijnlijk ook walgelijk vindt!
*kietel*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef JamesBrownie het volgende:
hai, ik ben chaggie
dank jequote:
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets met slagroom en nog iets en nog iets en koffie.
No problemquote:
hoe zit het met je spiraaltje, trouwens? Was dat niet binnenkort?quote:
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.
Er moest eigenlijk ook cacao op volgens mij, maar dat zat vast net in die bus die ze in per ongeluk in de prullenbak mikte.
College nog een beetje goed doorgekomen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, niet bepaald netjes van haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.
[..]
Da's niet leukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Slapen kan soms wonderen verrichten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet leuk Erik, begrijpt ze wel dat jij dat vervelend vindt?
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.
Kan. Maar ik laat het er dit keer niet bij zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...
Ik weet niet of slaap ook helpt bij overspannenheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop het, want ik raak volgens mij overspannen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |