Ik heb vanmiddag 't mailtje + blogpost gelezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Las t net bij de mannenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wisten jullie al dat ik gister het voorbeeldcontract heb ontvangen en dat oplage en royalties dik in orde zijn?
Best welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je erge pijn?
Je vrouw heeft het toch wel opgesmeerd hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
Over een week lekker vellen trekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Best wel
We hebben net maar even supercoolingaftersungel gekocht.
Werkt best wel
gefeliciteerd Wonderer!
foto's!quote:
ik wilde een smerige foto plaatsen, maar ik doe het niet... Foto's van verbrande mensen zijn eigenlijk best erg.quote:
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Oh god, weer een "schandaal"?
Ja, inderdaad... Zeker na die executies van een tijdje terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, met openbare excuses aan z'n vrouw en al. Als ik die vrouw was ging ik er niet naast staan hoor.
En dit is ook in en in triest
Ben benieuwd welke redenatie daarachter zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Belachelijk dat ze iemand terugsturen als die daar gewoon ter dood veroordeeld is...
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderert, feli met je proefcontract enzo. Ik zweer het, als het in de winkels ligt koop ik er een exemplaar van
.
Iedereen hier toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
feli wonderer
En je weeeeeet dat ik ook een exemplaar wil!
Wat fijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:45 schreef wonderer het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist had heul iets anders wat je waarschijnlijk ook walgelijk vindt!
*kietel*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef JamesBrownie het volgende:
hai, ik ben chaggie
dank jequote:
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets met slagroom en nog iets en nog iets en koffie.
No problemquote:
hoe zit het met je spiraaltje, trouwens? Was dat niet binnenkort?quote:
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Chocolademelk zat er nog doorheen geloof ik.
Er moest eigenlijk ook cacao op volgens mij, maar dat zat vast net in die bus die ze in per ongeluk in de prullenbak mikte.
College nog een beetje goed doorgekomen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:. Boos.
'Vriendin' van me denkt dat ik het grappig vind als ze even in een volle collegezaal (wel rumoerig) roept dat wij geen match zouden kunnen zijn omdat zij geen man is. En het is niet zo dat ik een geheim maak van mijn geaardheid, maar ik vind het absoluut niet tof als zij het op zo'n manier gaat verspreiden, omdat ik wéét dat ik het onderwerp van de nieuwste roddel ben.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, niet bepaald netjes van haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet zo. Beeeetje heel erg boos op een vriendin die me publiekelijk voor schut zette.
[..]
Da's niet leukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Slapen kan soms wonderen verrichten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben zo chaggie dat ikeigenlijk alleen maar wil slapen of heel hard wegrennen.
En aangezien de kindjes liggen te slapen, zal het ws dat eerste worden, vroeg naar bed.
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet leuk Erik, begrijpt ze wel dat jij dat vervelend vindt?
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik stuurde haar een sms enige tijd later, dat ik zoiets totaal niet waardeer, en daar is nog geen reactie op gekomen. Als ze niks zelf reageert, dan mag ze me donderdag live aanhoren en dan moet ze wel reageren.
Kan. Maar ik laat het er dit keer niet bij zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wel raar, misschien weet ze niet hoe ze moet reageren...
Ik weet niet of slaap ook helpt bij overspannenheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop het, want ik raak volgens mij overspannen ofzo.
tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan. Maar ik laat het er dit keer niet bij zitten.
Dan kan ik me de overspannenheid wel voorstellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
O, voor de geinteresseerden.
Ik heb besloten dat ik weg MOET bij mijn vriend.
Liefst zo snel mogelijk, maar goed, dat gaat natuurlijk niet.
Dus ik zit nu niet lekker in mijn vel.
als ik kon, zou ik nu weggaan voordat hij thuis komt ..
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
JB..... wat een vervelende situatie. Ik zag het maanden geleden al aankomen helaas. Je verhaal leek teveel op het mijne.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat volgens mij nu is.
Dus ben weg
Ja nou ja, dat was al, maar het is ondertussen uit met m'n vriend dus tja. Vind het dan ook weer niet echt nodig, plus dat angst voor bevruchting een goede extra beweegreden is voor veilige hetero-sexquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
hoe zit het met je spiraaltje, trouwens? Was dat niet binnenkort?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik haat mijn haar
Fleur, aha. Tot het condoom knapt?
Nee, mijn haar in het algemeen. En ik heb het niet bewust zo kort laten knippen, dat deed dat meisje zelf, die dacht dat het nog wel in een staart konquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]het nieuwe kapssel? Waarom heb je het dan gedaan?
ik ga slapen.... zit te tollen van de slaap hier... welterusten
Is gelukkig nog maar 1 keer gebeurt... Maar goed, ik twijfel er idd nog wel over: dat weinige ongesteld worden zie ik ook wel zitten namelijk. En het is toch een veilig gevoel, dubbele bescherming.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik haat mijn haar
Fleur, aha. Tot het condoom knapt?
Ik dacht dat ze offline bedoelde (op dat moment tenminste) omdat ie het niet leuk vindt dat ze fokt enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:55 schreef maedel het volgende:
what the fuck is er nou in ene gebeurd?
James?
Is ze nou echt gegaan?
Je hebt vandaag een afspraak toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ben niet weg
Zou niet weten waarheen ik moest, maar ik moest idd offline, want anders wordt ie boos.
En hij weet zelf nog niet dat ik weg wil, dus is het een beetje lullig om dat hier te lezen
Maar ik moet wel gaan,want dit kan zo echt niet meer...
Jij dacht zeker dat ik vanaf Schiphol vloog?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat alle vluchten zijn gecancelled: maedel mag nog een dagje in de zon blijven
is maar goed ook, anders had ik het ontvangst commitee nog voor niets opgetrommeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ik vanaf Schiphol vloog?![]()
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat het vliegtuig dat ons ophaalt in ieder geval keurig op tijd vertrokken is vanuit het prachtige Eindhoven![]()
Een andere vlucht (naar Allicante) is wel gecancelled, die zitten dus nog een dagje langer op het strand. (het drama!)
We gaan zo op pad, de koffers zijn ingepakt enzo, we zijn er klaar voor.
Doe mij maar een kopje koffie, lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/verse jus/water en warme chocolademelk klaar voor een ieder
wat scheelt eraan ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:18 schreef hierissieweer het volgende:
ben ziek, maar de wehkamp bied een uitkomst om te shoppen! zometeen kijg ik mijn bestelling binnen als het goed is
Nou moet ik weer aan B&A denken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Een andere vlucht (naar Allicante) is wel gecancelled, die zitten dus nog een dagje langer op het strand. (het drama!)
We gaan zo op pad, de koffers zijn ingepakt enzo, we zijn er klaar voor.
Joh!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Jullie hebben wel veel sneeuw...
Dat zal ik wel laten weten als ik weg ben,okee?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
JB wat kut, wat is er aan de hand waarom je deze beslissing genomen hebt?
Als ik in Nederland zou wonen, zou je meteen welkom zijn, maar dat gaat nu even niet. Ik hoop dat je snel iets vindt. Sterkte!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal ik wel laten weten als ik weg ben,okee?
Nu ben ik nog enigszins bang dat ik ga twijfelen als het te lang duurt voor ik een plekje heb.
Hey daar is de lurkert dan eindelijker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Doe mij maar een kopje koffie, lekker!
Een vriendin van me zei dat ook, maar ik zit met de kindjes, die wil ik niet van hot naar her sjouwen, en ik ben bang dat ik de katten niet meer krijg als ik ga voordat ik een plek heb waar zij ook terecht kunnen .. En die zou ik echt niet willen missen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou wonen, zou je meteen welkom zijn, maar dat gaat nu even niet. Ik hoop dat je snel iets vindt. Sterkte!
het gebouw zelf zou ook voor heel korte duur zijn.... ze willen, zoals het er naar uit ziet, in juni beginnen met de sloop. Maar helemaal zeker is het nog niet, ik hoop dat ze het over de bouwvak heen tillen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoel niet in de flat-flat, maar hetzelfde gebouw. Maar inderdaad, veldhoven lijkt me best een eindje weg.
He, vervelend allemaal zeg.
Das heeel goedkoop idd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, ik huur niet, heb een 'bruikleenovereenkomst'. Daarmee hoeven zij niet voor een andere woning te zorgen. Maar ik zit intussen wel super goedkoop... 160 per maand, inlusief water.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das heeel goedkoop idd.
Wat moet je dan als ze gaan slopen?
Ja goed he!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey daar is de lurkert dan eindelijker.
Nou ja, jij hebt dadelijk geen dak meer boven je hoofd!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zorgen dat ik iets anders heb
Ik ben druk bezig... en blij dat je me in Veldhoven niet voor de voeten gaat lopen
Ook al heb jij het zeker zo hard nodig...
Maar nu ga ik nog een uurtje werken... tot straks
hallo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |