Ik heb geen sex met mijn mede topic-genoten. Dat is vies en verdorven, zieke geest die jij hebt! (tenzij je het natuurlijk over Tha_Erik hebt, dan is het antwoord, mocht ik willen!)quote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef tzja het volgende:
Klinkt misschien raar maar vindt er penetratie plaats als jullie seks hebben?
Foto's!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
Zo allebei naar de kapper geweest. Mijn haar is nou zo kort dat het bijna niet meer in een staartjes kan, maar ik ga het nu met mousse proberen te "stylen"
Ben benieuwd. Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.
ik ken dat hele magezine nietquote:Op zondag 9 maart 2008 21:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb geen sex met mijn mede topic-genoten. Dat is vies en verdorven, zieke geest die jij hebt! (tenzij je het natuurlijk over Tha_Erik hebt, dan is het antwoord, mocht ik willen!)
Trouwens stroekie, an paris nnog een boek gevonden met de verzameling van 5 jaar butt magazine, waarom heb je nooit wat over die magazine verteld!?![]()
Wat een hapje he!?
[ afbeelding ]
* dreamer sluit zich aan bij hierissieweerquote:
Ja uh... alleen als het gelukt is hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dreamer sluit zich aan bij hierissieweer
en nu heel benieuwd is of het gelukt is ?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja uh... alleen als het gelukt is hoor
Lekker spinazie maken vanavond...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan t werk
Ben de hele tijd wat duizelig enzo, lijkt wel bloedarmoede ofzo, maar dat kan niet, want ik heb een heel vitaminepillenscala en daar zit vanalles in... Moet gewoon beter eten denk ik.
Ik hoop dat ik morgen weer kan werken.
We hebben rijst met sate en kip en salade met tonijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker spinazie maken vanavond...
het is wel hardnekkig, moet je toch niet eens een afspraak bij je huisarts maken ?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nog steeds niet aan t werk
Ben de hele tijd wat duizelig enzo, lijkt wel bloedarmoede ofzo, maar dat kan niet, want ik heb een heel vitaminepillenscala en daar zit vanalles in... Moet gewoon beter eten denk ik.
Ik hoop dat ik morgen weer kan werken.
Ja, tis allemaal een beetje een zootje momenteelquote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Jeetje JB...je hebt wel pech zeg. Moet je je voorstellen wat een goede karma jij op aan het bouwen bent
Whehehe. Legoquote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef Noodly het volgende:
http://www.youtube.com/v/m970TCVmNvs Ik ga stuk
Euh, nou, feestdag.... 4 mei is nationale dodenherdenking in Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2008 17:31 schreef wonderer het volgende:
Dus hopelijk 1 mei (en als Brad niet wil werken vrijdag misschien wel 4 mei of zo. hoewel, das ook een feestdag...)
Leuk voor hun natuurlijk, niet om het een of ander, maar wie trouwt er nou in godesnaam op 4 mei??quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
4 mei, dat is de trouwdag van mijn tante (en mijn oom).
Ja, maar goed, koninginnedag vertrekken is gekkenwerk. Dus maar even overleggen vanavond.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, nou, feestdag.... 4 mei is nationale dodenherdenking in Nederland
Die week zijn trouwens heel veel mensen vrij, ook druk op Schiphol denk ik.
Koninginnedag, hemelvaart, vrijdag verplicht vrij, weekend. En als je ambtenaar bent () heb je die maandag ook nog vrij.
Maar het zijn wel leuke dagen om hier te zijn toch? K'dag enzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar goed, koninginnedag vertrekken is gekkenwerk. Dus maar even overleggen vanavond.
Ha, ik mag dankzij mijn "aandoening" geen bloed geven, dus dat scheelt weer een hoop gezeur en hoef ik mij niet bezwaart te voelen als ik het niet geef!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:31 schreef wonderer het volgende:
Bloedarmoede zou best kunnen als je steeds bloedverlies hebt. En dan hebben vitaminepillen weinig effect. Hartige soepen eten of zo, net zoals na bloedgeven?
Sweeny todd! Echt super!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef Noodly het volgende:
http://www.youtube.com/v/m970TCVmNvs Ik ga stuk
Ja, precies, dus ik hoop dat een dag later gewoon wel kan, lijkt me geweldig voor Brad om dat mee te maken. Holland op z'n breedstquote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar het zijn wel leuke dagen om hier te zijn toch? K'dag enzo?
ik hoop het ook, want ik wil toch wel weer even naar jullie zwaaien dit keer, maar ben dus het grootste gedeelte van deze periode ( 11 tot 29 april) de hort opquote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, dus ik hoop dat een dag later gewoon wel kan, lijkt me geweldig voor Brad om dat mee te maken. Holland op z'n breedst
Ja, ik zat ook al te rekenen... zou wel jammer zijn ja. Maar goed, in oktober kom ik weer.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop het ook, want ik wil toch wel weer even naar jullie zwaaien dit keer, maar ben dus het grootste gedeelte van deze periode ( 11 tot 29 april) de hort op![]()
but I can't have it all
je moet je schema voor mij niet omgooien hoor, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te rekenen... zou wel jammer zijn ja. Maar goed, in oktober kom ik weer.
dank je wel chocoladequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemiddag!
Iemand zin in een stukje cote d'or chocolade?
Ik heb zin om te zwemmen, en waar dat nou ineens vandaan komt
Ik zwem nooit (meer)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:41 schreef maedel het volgende:
wij werden vannacht gewoon wakker van het gekrik van de buren zeg
Nou, als mijn vrouw en ik om 2.45u wakker worden van het gegil, dan vind ik dat best overdreven....quote:
Nou, zo erg was het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Is ook overdreven, ben je er zeker van dat er niemand vermoord is dan?
Op het allerzuiderlijkste puntje van Spanje in de Atlantische Oceaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Waar ben je eigenlijk maedel?
Oehquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Op het allerzuiderlijkste puntje van Spanje in de Atlantische Oceaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |