quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Blight het volgende:
Ik dacht vroeger dat je als vuilnisman echt een luizenbaantje had, want je hoefde alleen maar op dinsdag te werken.
Heb jij nu mooi even een verkeerde beroepskeuze gedaan, zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Blight het volgende:
Ik dacht vroeger dat je als vuilnisman echt een luizenbaantje had, want je hoefde alleen maar op dinsdag te werken.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef GasTurbine het volgende:
Ik dacht vroeger dat er meer dan 1000 mensen op FOK! zitten.
Nu weet ik het bestaan van de klonen en realiseer ik me dat we hier met maar 6 mensen zitten.
Aangezien ik geen kloon heb, hebben 4 van jullie 1 kloon en wie dan de rest ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef GasTurbine het volgende:
Ik dacht vroeger dat er meer dan 1000 mensen op FOK! zitten.
Nu weet ik het bestaan van de klonen en realiseer ik me dat we hier met maar 6 mensen zitten.
Daarom wilde ik dominee worden. Vond de hele grefofamilie geweldig vroom van me, maar ze keken aardig zuur toen ik de ware reden vertelde. Ik dacht dat hij alleen op zondag twee uurtjes werkte...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Blight het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:06 schreef Apache4U het volgende:
Ze hadden me vroeger verteld dat de aarde rond was, zoals een tennisbal en dat Nieuw Zeeland aan precies de andere kant van de wereld lag. Toen ben ik gaan graven in de zandbak.. Ik wilde Nieuw Zeeland wel eens zien. Toen het witte zand al lang en breed uit die bak verdwenen was en ik naar mijn gevoel al een aardig eindje op weg was kwam mijn moeder redelijk pissed off naar buiten.. Er moest nieuw zand komen voor die bak, want het speelzand lag nu buiten de bak op 1 hoop samen met door mij uitgegraven zwarte aarde.
Ik was 7 tijdens de eerste Israëlische oorlog. Zag op het journaal dan straaljagers. En ik dacht dat als ik een straaljager hier boven het huis hoorde er hier ook oorlog was.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:46 schreef Reflectionne het volgende:
Dat alle vliegtuigen op mijn huis zouden storten, daarom ging ik altijd onder de bank liggen als er een vliegtuig over kwam vliegen.
Het grappige is dat het bij de KNVB bekerfinale in de Kuip wel zo'n beetje het geval isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht dat in een voetbalstadion aan de ene korte zijde de thuissupporters zaten, aan de andere korte zijde de uitsupporters, en op beide lange zijden de "neutrale toeschouwers".
Als er dan achteraf gezegd werd dat het een leuke wedstrijd was voor de neutrale toeschouwer, waren dat de mensen op de lange zijden.
Woon je in Enschede?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:46 schreef Ml0t het volgende:
Mij werd vroeger wijs gemaakt dat mijn opa in Duitsland woonde, terwijl hij gewoon maar een kwartier rijden van ons woonde..
En ik aan iedereen maar vertellen dat mijn opa in duitsland woonde..
Geniaalquote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef nienada het volgende:
ik ben diegene die ook echt naar't einde van der egenboog ben gefietst voor de pot met goud
Hee, wat voor mooie plaats mag jij bewonen danquote:
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?quote:[b]Op donderdag 15 mei 2008 12:26
Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.
Hehe, dat dacht ik ook, een vriendje van mij had een gezin van 5 kinderen en ik van 2. Dus zijn ouders hadden 5x sex gehad en die van mij 2quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
de chocomel, volgens mij!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
Check. Ik durfde niet te kijken toen mijn beste vriendje zijn been gebroken had! Dacht dus echt dat als ie te enthousiast zou bewegen zo *WHOMP* die bovenste stomp uit het gips zou vliegen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Berkery het volgende:
Dat een gebroken arm/been ook echt betekende gebroken, in tweeën, zeg maar. En dat in een gipsverband de twee delen weer aan elkaar groeiden.
Vroeger gingen sirenes wel met een slinger, geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2008 22:10 schreef p.puk het volgende:
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maarEn dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin
kikkertje dood........
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
ja dat dacht ik ook.. bij villa achterwerk was een keer een cartoon die het bevestigdequote:Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
quote:Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
was je best een slim kind eigenlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 02:06 schreef Schlumberger het volgende:
Lang geleden schijn ik ooit paniekerig gereageerd te hebben op het watergebruik van mijn ouders en grootouders; ik dacht dat het water uit de kraan op zou kunnen raken, en dat dat heel erg slecht voor het milieu zou zijn
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Sulejmani het volgende:
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
Mijn moeder (schat van een mens trouwens, serieus) zei dat gewoon dat als ik er als eerste uit was gekomen mijn broer er waarschijnlijk niet was geweest. Ze schijnt nog een miskraam te hebben gehad en de consequenties daarvan waren mij ook snel duidelijk gemaakt. Overigens werden beide dingen als grap gebracht. Alleen iets te vaak als je het mij vraagt..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
dat had ik bij het liedje van ""manuela"" van Jaques Herb (ofzoiets?) ik was er van OVERTUIGD dat hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef Guncta het volgende:
Ook schijn ik op jonge leeftijd gevraagd te hebben of het echt was, terwijl ik een tekenfilm keek.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef _HSJ_ het volgende:
ik geloofde dat de Power Rangers echt bestonden en dat als Nederland ooit zou aangevallen worden door vreemde monsters ze ons zouden beschermen.
Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat dat niet zo is.
Zodra je ouder wordt en het wilt gaan verklaren jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef N.icka het volgende:
Dat er een groot rood kruis op mijn voorhoofd zou komen als ik jokte
da's wel héél raar jaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef spy08 het volgende:
Ik kickte er altijd op om meisjes aan hun paardenstaartjes te trekken.![]()
Gheh, ik had dat ook. Echt zo'n Donald Duck's Zware Jongens-beeld, zeg maar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:09 schreef -marz- het volgende:
Dat 'boeven' in zo'n gestreept pak rondlopen met een nummer erop.
Ik verwachtte dan ook dat ik een insluiper makkelijk zou kunnen herkennen in de achtertuin, aan zijn boevenpak.
oh, dat had ik toen ik heel klein was, maar dat was gelukkig maar voor evenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
Toen ik in de pubertijd kwam was ik ervan overtuigt dat ik geadopeert was geweest en dat gevoel heb ik na 20 jaar nog steeds
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef Mejoon het volgende:Dat mijn moeder gebruikte schuursponsjes at. Dat onze hond met mijn moeder kon praten en alles doorvertelde. Dat god van steen gemaakt was. Dat mijn mond dicht zou plakken als ik kauwgom at. Dat mijn knuffels boos zouden worden als ik ze niet onder mijn dekens liet slapen.
En nog zoveel meer.
Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
Herinner me er nog 1. Vroeger kwam ik als kind ook gewoon in het zwembad en kleedde me om gewoon in de hokjes waar zoveel vrouwen zaten. En soms zag je vrouwen met echte hangborsten, helemaal slap enzo. Gewoon jonge vrouwen.
En ik dacht: krijg ik later ook zulke? Laat dan maar zitten. Ik vond ze verschrikkelijk!
/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...
Jammer, het was het proberen waard!quote:
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:09 schreef -marz- het volgende:
Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
omg jij had echt rare gedachtesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
De eerste keer dat ik de Nederlandse kaart zag in een klaslokaal, dacht ik dat het een afbeeldingen van je hersenen waren. Gezien al die gekleurde lijntjes enzo (dacht dat dat de aderen enzo waren).
Ik zat in groep 5 geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zag en hoorde vaak de schreeuwende stem van m'n vader voordat ik ging slapen
Z'n gezicht had de vorm van een wolkje bovenin de hoek van m'n slaapkamer
En ik dacht dat je kon lopen op de wolken omdat het allemaal sneeuw was...
Nou ja. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Als de Kuip al vol zit met een laf en niets presterend Feyenoord dan moet jij het ook kunnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
toen ik klein was dacht ik dat ik ooit in een volle kuip zou spelen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:13 schreef TJDoornbos het volgende:
En bedankt Zwansen..................
Jammer dat je geen executie zei...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:21 schreef Ladylicious het volgende:
Op de basisschool hadden we juf Carla en juf Carla die schilderde.
Op een gegeven moment was haar werk bij één of andere expositie te zien en mijn ouders hadden mij er dat weekend mee naar toe gesleurd.
Vol trots vertelde ik maandagochtend in de vertelkring dat ik naar de explosie van juf Carla was geweest..
Ik kan wel vliegenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Toen ik 4 was dacht ik dat ik kon vliegen. Ik klom op het fietsenhok bij de kleuterschool en vloog er van af. Armpjes wijd, klaar om de wereld in te gaan.
Groot was mijn deceptie toen ik als een zak aardappelen naar beneden stortte. Gelukkig voor mij was er een zandbak onder het fietsenhok, anders was ik er heel wat slechter afgekomen dan een minuut lang geen lucht kunnen krijgen.
Ik denk dat ik weet waar het vandaan komt: ik droom m'n hele leven al geregeld dat ik kan vliegen en dat zijn echt de beste dromen: het voelt heerlijk. Ik denk dat ik die dromen toen ook al had en daarom dacht dat mensen net als vogels konden vliegen.....
Ja hier ook! En als die mensen 'op' waren dan pakten ze er boeven voor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef Waaghals het volgende:
-Ik dacht dat als er doden in films vielen dat ze daar mensen voor hadden gezocht die wel graag dood wilden.
Ik dacht bij Onweer dat er in de hemel ruzie was tussen 2 overleden personen (niet persee mensen die ik ken) en dat er een veldslag wasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:47 schreef Strychnine het volgende:
-Bij onweer botsten de wolken tegen elkaar aan
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:47 schreef Strychnine het volgende:
-Bij onweer botsten de wolken tegen elkaar aan
Hoe oud was je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maand of 3 lang geloofde ik dat mijn kamer de buik van een reus was, en dat ik was opgegeten omdat ik een keer stout was geweest
Ik was een jaar of 4, en ik was ontzettend bang en wilde, durfde, niet naar bed. Ik denk dat het een combinatie van oprechte angst en fantasie wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud was je?
En geloofde je dit serieus of wat het je eigen fantasie waar beetje teveel in op ging?
Ik heb als klein kind erg lang geprobeerd mijn ouders te overreden met de Jedi mindtrickquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef RoyalFuss het volgende:
Dat Star Wars echt gebeurd was, omdat dat lang geleden was en George Lucas dit met een grote telescoop moet hebben gezien.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:14 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik heb als klein kind erg lang geprobeerd mijn ouders te overreden met de Jedi mindtrick
Hopen dat je 'm hebt gekocht want heti s toch wel 1 van de beste cd's van Doggquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef Croupouque het volgende:
Toen het album 'Doggystyle' van Snoop Doggy Dogg uitkwam durfde ik het niet te kopen, omdat de rapper op dat moment in de gevangenis zat en ik ervan overtuigd was dat het dan ook illegaal was om een cd van hem aan te schaffen. Ook al lag het gewoon in de winkel.
Tegenwoordig kan dergelijke muziek me niet meer bekoren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopen dat je 'm hebt gekocht want heti s toch wel 1 van de beste cd's van Dogg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |