quote:Op maandag 31 maart 2008 23:06 schreef Apache4U het volgende:
Ze hadden me vroeger verteld dat de aarde rond was, zoals een tennisbal en dat Nieuw Zeeland aan precies de andere kant van de wereld lag. Toen ben ik gaan graven in de zandbak.. Ik wilde Nieuw Zeeland wel eens zien. Toen het witte zand al lang en breed uit die bak verdwenen was en ik naar mijn gevoel al een aardig eindje op weg was kwam mijn moeder redelijk pissed off naar buiten.. Er moest nieuw zand komen voor die bak, want het speelzand lag nu buiten de bak op 1 hoop samen met door mij uitgegraven zwarte aarde.
Ik was 7 tijdens de eerste Israëlische oorlog. Zag op het journaal dan straaljagers. En ik dacht dat als ik een straaljager hier boven het huis hoorde er hier ook oorlog was.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:46 schreef Reflectionne het volgende:
Dat alle vliegtuigen op mijn huis zouden storten, daarom ging ik altijd onder de bank liggen als er een vliegtuig over kwam vliegen.
Het grappige is dat het bij de KNVB bekerfinale in de Kuip wel zo'n beetje het geval isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht dat in een voetbalstadion aan de ene korte zijde de thuissupporters zaten, aan de andere korte zijde de uitsupporters, en op beide lange zijden de "neutrale toeschouwers".
Als er dan achteraf gezegd werd dat het een leuke wedstrijd was voor de neutrale toeschouwer, waren dat de mensen op de lange zijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |