Woon je in Enschede?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:46 schreef Ml0t het volgende:
Mij werd vroeger wijs gemaakt dat mijn opa in Duitsland woonde, terwijl hij gewoon maar een kwartier rijden van ons woonde..
En ik aan iedereen maar vertellen dat mijn opa in duitsland woonde..
Geniaalquote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef nienada het volgende:
ik ben diegene die ook echt naar't einde van der egenboog ben gefietst voor de pot met goud
Hee, wat voor mooie plaats mag jij bewonen danquote:
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?quote:[b]Op donderdag 15 mei 2008 12:26
Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.
Hehe, dat dacht ik ook, een vriendje van mij had een gezin van 5 kinderen en ik van 2. Dus zijn ouders hadden 5x sex gehad en die van mij 2quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |