abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58156369
Geweldig topic. Toen mijn vader eens op een stretcher in de tuin lag en mijn moeder zei dat hij doodmoe was, vroeg ik of dat betekende dat hij bijna dood zou gaan.
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 12:21:07 #52
42184 crew  DaMart
pi_58156495
Toen mijn ouders me vertelden dat kinderen geboren worden, dacht ik dat er een grote boormachine aan te pas kwam. Om de een of andere reden was ik ook altijd bang als ik mijn vader met een boormachine zag lopen .

En toen ik een jaar of drie was, was ik ervan overtuigd dat ik alweer aan mijn derde leven was begonnen, geen idee waar ik dat vandaan haalde .
pi_58157476
Ik heb vroeger (als kind uit een protestants gezin) een tijdje gedacht dat katholieken wel heel andere wezens moesten zijn dan wij... ik had er nog nooit bewust eentje gezien, maar in m'n fantasie bestonden ze altijd uit zwarte, vierkante blokken. Eén grote zwarte kubus als romp, een kleinere daarbovenop als hoofd en korte armen en benen die ook uit zulke blokken bestonden. Waar ik dat idee vandaan haalde weet ik nog steeds niet, maar mijn ouders hebben wel ontzettend gelachen toen ik dat eens vertelde...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_58191696
Dat de maan mee ging...
Dat de bliksem me kon zien als ik langs een raam liep
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_58193239
ik ben diegene die ook echt naar't einde van der egenboog ben gefietst voor de pot met goud
  † In Memoriam † maandag 21 april 2008 @ 00:13:15 #56
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_58193442
dat geile nuekseks in de kont moest
:')
  woensdag 23 april 2008 @ 13:23:01 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58252214
Ik dacht dat er achter het afvoerputje een enorme zwarte ruimte was, die met alle andere afvoerputjes verbonden was. Een soort parallele wereld, bewoond door allerlei enge dieren.
The End Times are wild
pi_58257267
Mij werd vroeger wijs gemaakt dat mijn opa in Duitsland woonde, terwijl hij gewoon maar een kwartier rijden van ons woonde..
En ik aan iedereen maar vertellen dat mijn opa in duitsland woonde..
  woensdag 23 april 2008 @ 16:49:45 #59
52871 Blight
Supersized.
pi_58257340
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:46 schreef Ml0t het volgende:
Mij werd vroeger wijs gemaakt dat mijn opa in Duitsland woonde, terwijl hij gewoon maar een kwartier rijden van ons woonde..
En ik aan iedereen maar vertellen dat mijn opa in duitsland woonde..
Woon je in Enschede? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58263185
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef nienada het volgende:
ik ben diegene die ook echt naar't einde van der egenboog ben gefietst voor de pot met goud
Geniaal , ik mocht dat nooit van mijn ouders. Ik vroeg het elke keer maar ik was te bang om zonder te vragen te gaan.

gelukkig weet ik nu dat die pot goud er helemaal niet is
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 23 april 2008 @ 21:01:06 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58264337
Vroeger zijn wij een keer naar de Beekse Bergen geweest. Mijn ouders vertelden mij en mijn zusje dat we naar Afrika gingen. Het was inderdaad heel ver rijden (30 minuten), dus dat kon wel kloppen. Ook waren er natuurlijk olifanten, leeuwen etc te zien.

Toen ik 's maandags in de klas vertelde dat wij dit weekeinde in Afrika geweest waren wilde de juffrouw me niet geloven. En ik maar stug voet bij stuk houden!

En zelfs nu nog wanneer ik van Tilburg naar Hilvarenbeek rijdt vind ik het landschap daar precies op Afrika lijken, althans wat ik me erbij voorstel.
The End Times are wild
pi_58271462
quote:
Woon je in Enschede? .
Haha.. Nee, maar wel Overijssel
pi_58286552
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:56 schreef Ml0t het volgende:

[..]

Haha.. Nee, maar wel Overijssel
Hee, wat voor mooie plaats mag jij bewonen dan
pi_58295870
Nijverdal
  zondag 4 mei 2008 @ 19:03:16 #65
123096 qwry
Stop Contact!
pi_58476265
Vroeger (zo'n 13 jaar geleden) dacht ik dat als je tot 100 kan tellen, je een wiskundig genie bent (in dit geval betrof het mijn vader in de badkamer).
pi_58481198
Ik dacht altijd dat iedereen ter wereld dood was maar droomden dat ze levend waren, dat het leven zelf niet bestond.

Oh ja, en dat vroeger de wereld zwart/wit was
pi_58481265
Als ik nou een beetje aanstellering was geweest, had ik stellig iets in de trant van "Is dat dan niet zo?", "Wat is het verschil?" of "Het lijkt er soms wel op." gezegd. Maar aangezien ik dat niet ben, laat ik het aan een ander over.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:28:03 #68
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_58485956
Toen ik 9 was ofzo ging ik met m'n moeder, oma en opa naar het drielandenpunt, maar om daar te komen moesten we met een interliner. Ik werd toen nog altijd misselijk in een bus dus ik was bang om misselijk te worden en volgens mij zei mijn oma dat ik niet misselijk zou worden omdat het luxer is dan een gewone bus (daar kwam het op neer). Er hingen gordijnen in en de stoelen waren luxer. Maar ik dacht toen dat je er niet misselijk in kón worden, dat het zo was gemaakt dat het gewoon niet kon.

En tijdens de milleniumwisseling hoorde ik veel over het 'milleniumprobleem' en ik dacht dat millenium ook echt een probleem was.
pi_58682576
Ik dacht altijd dat cassieres heel rijk waren, want die hadden zoveel geld tot hun beschikking in die kassa van ze. Ik snapte nooit dat mijn moeder geen cassiere was geworden (de gedachte dat ook mannen achter de kassa kunnen zitten kwam al helemaal niet bij me op).

Mijn zus beweerde toen ik een jaar of 4 was (zij was toen 6) dat je niet kon lopen als je je armen niet langs je lichaam zou zwaaien. Ik heb er toen echt een punt van gemaakt om haar proefondervindelijk op haar ongelijk te wijzen.

Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

Als kind wist ik wat mijn vader de hele dag voor zijn werk deed: namen van boeven opschrijven! Later begon ik te beseffen dat werken voor het OM iets meer inhoudt dan dat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58691818
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:31 schreef Ml0t het volgende:
Nijverdal
Raalte FTW !
pi_58691940
quote:
[b]Op donderdag 15 mei 2008 12:26

Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:27:53 #72
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_58692366
Ik was er tijdens de OS van 1984 van overtuigd dat ik net zo goed kon turnen als de gouden medaille-winnares Mary Lou Retton. Dat liet ik dan ook luidkeels weten aan iedereen die het maar wilde horen, waarna een simpele handstand toch al wel vrij problematisch bleek te zijn .

En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest .
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 23:19:30 #73
pi_58695103
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest .
Hehe, dat dacht ik ook, een vriendje van mij had een gezin van 5 kinderen en ik van 2. Dus zijn ouders hadden 5x sex gehad en die van mij 2

Ik dacht ook dat "polities" keihard in een auto rondsjezen op zoek naar boeven. Hadden ze de boeven gevonden (meestal met een zak geld in hun handen en een "spikkeltjesbaard"), dan stopten ze die in de achterbak en gingen ze naar de gevangenis waar de boeven hun hele leven moesten blijven.
pi_58695179
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:

[..]

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58737553
Ik dacht vroeger weleens dat wolken andere landen waren (als je op de globe kijkt hoe kan een land dan immers boven Nederland liggen ? ).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58737612
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:

[..]

idd
La to None
  zondag 18 mei 2008 @ 03:07:16 #77
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_58737631
Toen ik 6-7 jaar was dacht ik dat getekende figuren 's nachts echt uit een boek verschenen en tot leven kwamen op school, immers dat stond toch zo in dat boek geschreven, de figuren waren ook zo apart getekend dat ik dat werkelijk geloofde
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:25:59 #78
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58867788
Geniaal topic

Ik dacht altijd, als ik de ambulance + brandweer + politie door elkaar heen hoorde, dat dat de franse politie was
Kaleidoscopiklimax
pi_58926804
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
de chocomel, volgens mij!
toen, dan, he
pi_58927375
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Berkery het volgende:
Dat een gebroken arm/been ook echt betekende gebroken, in tweeën, zeg maar. En dat in een gipsverband de twee delen weer aan elkaar groeiden.
Check. Ik durfde niet te kijken toen mijn beste vriendje zijn been gebroken had! Dacht dus echt dat als ie te enthousiast zou bewegen zo *WHOMP* die bovenste stomp uit het gips zou vliegen.

Enne...dat het testen van de sirenes elke eerste maandag van de maand door de brandweerauto's werd gedaan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58928626
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maar En dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
Dance like nobody's watching, work like you don´t need the money and love like you've never been hurt
  maandag 26 mei 2008 @ 23:00:34 #82
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_58929717
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:10 schreef p.puk het volgende:
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maar En dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
Vroeger gingen sirenes wel met een slinger, geloof ik

Tenminste, ik kan me herinneren dat dat in een Disney-filmpje van een halve eeuw terug zo was...
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:23:25 #83
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_58966736
ik viel wat op oudere mannen ..... fout!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_58966810
Ik dacht dat m'n ouders me gemaakt hadden door al die stukjes (kijk maar goed op de bovenkant van je hand, lijkt net of het allemaal pusselstukjes zijn) bij elkaar te duwen.

Als dat zo was, zouden een aantal ouders toch de nodige stukjes missen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_58984154
Dat ik mijn overleden opa even op kon bellen in de hemel. Zou wel mooi zijn trouwens
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59008662
Dat golven altijd "aanspoelen" op het land.. dus waar zit het punt in het midden van de zee waar de golven de andere kant op gaan...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:34:04 #87
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_59008758
Mijn broer maakte mij ooit wijs, toen wij een keer in de tuin zaten en er piepkleine rode beestjes zag rondlopen, dat die bloedzuigers heten en als die eenmaal je te pakken had, dat ze je helemaal leegzogen en ze onmundig groot werden. (Neushoorn size)
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_59008927
Als je vanuit de ruimte naar een regenboog kijkt, dat je dan ook een volledige cirkel ziet..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:08:28 #89
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59024905
Dat negers loeiden
Kaleidoscopiklimax
pi_59025013
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin

kikkertje dood........

zaterdag 31 mei 2008 @ 10:55:00 #91
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_59028419
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin

kikkertje dood........

pi_59028588
Dat 'boeven' in zo'n gestreept pak rondlopen met een nummer erop.
Ik verwachtte dan ook dat ik een insluiper makkelijk zou kunnen herkennen in de achtertuin, aan zijn boevenpak.

Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.

Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59029360
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
  † In Memoriam † zaterdag 31 mei 2008 @ 12:42:36 #94
pi_59029743
quote:
Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
ja dat dacht ik ook.. bij villa achterwerk was een keer een cartoon die het bevestigde
quote:
Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
!
pi_59029834
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:06 schreef Schlumberger het volgende:
Lang geleden schijn ik ooit paniekerig gereageerd te hebben op het watergebruik van mijn ouders en grootouders; ik dacht dat het water uit de kraan op zou kunnen raken, en dat dat heel erg slecht voor het milieu zou zijn
was je best een slim kind eigenlijk
pi_59062770
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:09 #97
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59156305
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
_!
Kaleidoscopiklimax
pi_59156974
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
pi_59157000
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Sulejmani het volgende:
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:49:20 #100
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59157499
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
Mijn moeder (schat van een mens trouwens, serieus) zei dat gewoon dat als ik er als eerste uit was gekomen mijn broer er waarschijnlijk niet was geweest. Ze schijnt nog een miskraam te hebben gehad en de consequenties daarvan waren mij ook snel duidelijk gemaakt. Overigens werden beide dingen als grap gebracht. Alleen iets te vaak als je het mij vraagt..

Ik dacht dat je rijk kon worden van frisdrank drinken (statiegeld), dat je maar een beperkt aantal woorden kon zeggen en dat je dan dood ging. Dat als ik volwassen zou zijn, ik elke dag snoep zou eten (als "warme maaltijd" of op brood). Ook schijn ik op jonge leeftijd gevraagd te hebben of het echt was, terwijl ik een tekenfilm keek.

Ik was ook op jonge leeftijd erg bang dat mijn ouders eerder zouden sterven dan dat ik dat zou doen. Niet eens op korte termijn, maar later.

Op jonge leeftijd was ik bang voor heksen, daarom sliep ik altijd met mijn ogen naar de muur, zodat ze me niet zou opmerken. Er moesten ook krukken voor de trap worden gezet, voor de wolven.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')