quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef Mejoon het volgende:Dat mijn moeder gebruikte schuursponsjes at. Dat onze hond met mijn moeder kon praten en alles doorvertelde. Dat god van steen gemaakt was. Dat mijn mond dicht zou plakken als ik kauwgom at. Dat mijn knuffels boos zouden worden als ik ze niet onder mijn dekens liet slapen.
En nog zoveel meer.
Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
Herinner me er nog 1. Vroeger kwam ik als kind ook gewoon in het zwembad en kleedde me om gewoon in de hokjes waar zoveel vrouwen zaten. En soms zag je vrouwen met echte hangborsten, helemaal slap enzo. Gewoon jonge vrouwen.
En ik dacht: krijg ik later ook zulke? Laat dan maar zitten. Ik vond ze verschrikkelijk!
/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...
Jammer, het was het proberen waard!quote:
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:09 schreef -marz- het volgende:
Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
omg jij had echt rare gedachtesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
De eerste keer dat ik de Nederlandse kaart zag in een klaslokaal, dacht ik dat het een afbeeldingen van je hersenen waren. Gezien al die gekleurde lijntjes enzo (dacht dat dat de aderen enzo waren).
Ik zat in groep 5 geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zag en hoorde vaak de schreeuwende stem van m'n vader voordat ik ging slapen
Z'n gezicht had de vorm van een wolkje bovenin de hoek van m'n slaapkamer
En ik dacht dat je kon lopen op de wolken omdat het allemaal sneeuw was...
Nou ja. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Als de Kuip al vol zit met een laf en niets presterend Feyenoord dan moet jij het ook kunnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
toen ik klein was dacht ik dat ik ooit in een volle kuip zou spelen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:13 schreef TJDoornbos het volgende:
En bedankt Zwansen..................
Jammer dat je geen executie zei...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:21 schreef Ladylicious het volgende:
Op de basisschool hadden we juf Carla en juf Carla die schilderde.
Op een gegeven moment was haar werk bij één of andere expositie te zien en mijn ouders hadden mij er dat weekend mee naar toe gesleurd.
Vol trots vertelde ik maandagochtend in de vertelkring dat ik naar de explosie van juf Carla was geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |