Woon je in Enschede?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:46 schreef Ml0t het volgende:
Mij werd vroeger wijs gemaakt dat mijn opa in Duitsland woonde, terwijl hij gewoon maar een kwartier rijden van ons woonde..
En ik aan iedereen maar vertellen dat mijn opa in duitsland woonde..
Geniaalquote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef nienada het volgende:
ik ben diegene die ook echt naar't einde van der egenboog ben gefietst voor de pot met goud
Hee, wat voor mooie plaats mag jij bewonen danquote:
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?quote:[b]Op donderdag 15 mei 2008 12:26
Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.
Hehe, dat dacht ik ook, een vriendje van mij had een gezin van 5 kinderen en ik van 2. Dus zijn ouders hadden 5x sex gehad en die van mij 2quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
de chocomel, volgens mij!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
Check. Ik durfde niet te kijken toen mijn beste vriendje zijn been gebroken had! Dacht dus echt dat als ie te enthousiast zou bewegen zo *WHOMP* die bovenste stomp uit het gips zou vliegen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Berkery het volgende:
Dat een gebroken arm/been ook echt betekende gebroken, in tweeën, zeg maar. En dat in een gipsverband de twee delen weer aan elkaar groeiden.
Vroeger gingen sirenes wel met een slinger, geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2008 22:10 schreef p.puk het volgende:
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maarEn dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin
kikkertje dood........
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
ja dat dacht ik ook.. bij villa achterwerk was een keer een cartoon die het bevestigdequote:Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
quote:Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
was je best een slim kind eigenlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 02:06 schreef Schlumberger het volgende:
Lang geleden schijn ik ooit paniekerig gereageerd te hebben op het watergebruik van mijn ouders en grootouders; ik dacht dat het water uit de kraan op zou kunnen raken, en dat dat heel erg slecht voor het milieu zou zijn
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Sulejmani het volgende:
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
Mijn moeder (schat van een mens trouwens, serieus) zei dat gewoon dat als ik er als eerste uit was gekomen mijn broer er waarschijnlijk niet was geweest. Ze schijnt nog een miskraam te hebben gehad en de consequenties daarvan waren mij ook snel duidelijk gemaakt. Overigens werden beide dingen als grap gebracht. Alleen iets te vaak als je het mij vraagt..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |