abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58691940
quote:
[b]Op donderdag 15 mei 2008 12:26

Toen ik al iets ouder was kon ik slaap verliezen over de vraag wat precies de kleinste afstand is tussen twee punten. Dan bewoog ik de wijsvingers van mijn rechter- en linkerkant naar elkaar en stelde ik vast dat er een zo klein mogelijke afstand moet zijn omdat de afstand op enig moment onherroepelijk nul wordt. Afstand is dus eindig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

Weet je wel hoe een ontzagwekkend groot probleem je daarmee hebt aangekaart?
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:27:53 #72
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_58692366
Ik was er tijdens de OS van 1984 van overtuigd dat ik net zo goed kon turnen als de gouden medaille-winnares Mary Lou Retton. Dat liet ik dan ook luidkeels weten aan iedereen die het maar wilde horen, waarna een simpele handstand toch al wel vrij problematisch bleek te zijn .

En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest .
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 23:19:30 #73
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_58695103
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
En natuurlijk dacht ik dat mijn ouders slechts 3x sex hadden gehad, er waren immers 3 kindertjes en dan hoef je dat soort viezigheid toch ook niet meer uit te halen toch? Kwam ik even bedrogen uit toen ik een pakje condooms vond tijdens een ontdekkingstocht door de nachtkastjes in de ouderlijke slaapkamer... Ik ben er destijds best even behoorlijk ziek van geweest .
Hehe, dat dacht ik ook, een vriendje van mij had een gezin van 5 kinderen en ik van 2. Dus zijn ouders hadden 5x sex gehad en die van mij 2

Ik dacht ook dat "polities" keihard in een auto rondsjezen op zoek naar boeven. Hadden ze de boeven gevonden (meestal met een zak geld in hun handen en een "spikkeltjesbaard"), dan stopten ze die in de achterbak en gingen ze naar de gevangenis waar de boeven hun hele leven moesten blijven.
:')
pi_58695179
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Wouter1989 het volgende:

[..]

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_58737553
Ik dacht vroeger weleens dat wolken andere landen waren (als je op de globe kijkt hoe kan een land dan immers boven Nederland liggen ? ).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58737612
quote:

[..]

idd
La to None
  zondag 18 mei 2008 @ 03:07:16 #77
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_58737631
Toen ik 6-7 jaar was dacht ik dat getekende figuren 's nachts echt uit een boek verschenen en tot leven kwamen op school, immers dat stond toch zo in dat boek geschreven, de figuren waren ook zo apart getekend dat ik dat werkelijk geloofde
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:25:59 #78
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58867788
Geniaal topic

Ik dacht altijd, als ik de ambulance + brandweer + politie door elkaar heen hoorde, dat dat de franse politie was
Kaleidoscopiklimax
pi_58926804
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
de chocomel, volgens mij!
toen, dan, he
pi_58927375
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef Berkery het volgende:
Dat een gebroken arm/been ook echt betekende gebroken, in tweeën, zeg maar. En dat in een gipsverband de twee delen weer aan elkaar groeiden.
Check. Ik durfde niet te kijken toen mijn beste vriendje zijn been gebroken had! Dacht dus echt dat als ie te enthousiast zou bewegen zo *WHOMP* die bovenste stomp uit het gips zou vliegen.

Enne...dat het testen van de sirenes elke eerste maandag van de maand door de brandweerauto's werd gedaan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58928626
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maar En dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
Dance like nobody's watching, work like you don´t need the money and love like you've never been hurt
  maandag 26 mei 2008 @ 23:00:34 #82
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_58929717
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:10 schreef p.puk het volgende:
Ik dacht altijd dat ze de sirene van de ambulance met een slinger lieten loeien zeg maar En dat het daardoor geen constant geluid was... Maar eigenlijk denk ik dat nu nog
Vroeger gingen sirenes wel met een slinger, geloof ik

Tenminste, ik kan me herinneren dat dat in een Disney-filmpje van een halve eeuw terug zo was...
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:23:25 #83
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_58966736
ik viel wat op oudere mannen ..... fout!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_58966810
Ik dacht dat m'n ouders me gemaakt hadden door al die stukjes (kijk maar goed op de bovenkant van je hand, lijkt net of het allemaal pusselstukjes zijn) bij elkaar te duwen.

Als dat zo was, zouden een aantal ouders toch de nodige stukjes missen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_58984154
Dat ik mijn overleden opa even op kon bellen in de hemel. Zou wel mooi zijn trouwens
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59008662
Dat golven altijd "aanspoelen" op het land.. dus waar zit het punt in het midden van de zee waar de golven de andere kant op gaan...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:34:04 #87
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_59008758
Mijn broer maakte mij ooit wijs, toen wij een keer in de tuin zaten en er piepkleine rode beestjes zag rondlopen, dat die bloedzuigers heten en als die eenmaal je te pakken had, dat ze je helemaal leegzogen en ze onmundig groot werden. (Neushoorn size)
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_59008927
Als je vanuit de ruimte naar een regenboog kijkt, dat je dan ook een volledige cirkel ziet..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:08:28 #89
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59024905
Dat negers loeiden
Kaleidoscopiklimax
pi_59025013
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin

kikkertje dood........

zaterdag 31 mei 2008 @ 10:55:00 #91
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_59028419
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het is koud
ik was een jaar of acht
ik vond een kikker
ik dacht, kikkertje zal het wel koud hebben,
ik ga naar de keuken, vul emmertje met flink heet water,
stop kikkertje erin

kikkertje dood........

pi_59028588
Dat 'boeven' in zo'n gestreept pak rondlopen met een nummer erop.
Ik verwachtte dan ook dat ik een insluiper makkelijk zou kunnen herkennen in de achtertuin, aan zijn boevenpak.

Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.

Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59029360
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
  † In Memoriam † zaterdag 31 mei 2008 @ 12:42:36 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_59029743
quote:
Dat je buik van binnen 1 grote holle ruimte is waar al je eten in ligt te verteren.
ja dat dacht ik ook.. bij villa achterwerk was een keer een cartoon die het bevestigde
quote:
Dat bij onweer God boos is en foto's maakt waar je liever niet op wil staan (ik ben niet eens gelovig opgevoed).
!
:')
pi_59029834
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:06 schreef Schlumberger het volgende:
Lang geleden schijn ik ooit paniekerig gereageerd te hebben op het watergebruik van mijn ouders en grootouders; ik dacht dat het water uit de kraan op zou kunnen raken, en dat dat heel erg slecht voor het milieu zou zijn
was je best een slim kind eigenlijk
pi_59062770
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:09 #97
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_59156305
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet er zelf weinig meer van, maar ik schijn een aantal jaren enorm panisch te zijn geweest van slagbomen
_!
Kaleidoscopiklimax
pi_59156974
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
pi_59157000
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Sulejmani het volgende:
Ik durfde geen Lion snoepreepjes te eten omdat in de reclame daarvan die vrouw vuur ging spugen nadat ze er eentje opgesnoept had..
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:49:20 #100
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59157499
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
Mijn moeder (schat van een mens trouwens, serieus) zei dat gewoon dat als ik er als eerste uit was gekomen mijn broer er waarschijnlijk niet was geweest. Ze schijnt nog een miskraam te hebben gehad en de consequenties daarvan waren mij ook snel duidelijk gemaakt. Overigens werden beide dingen als grap gebracht. Alleen iets te vaak als je het mij vraagt..

Ik dacht dat je rijk kon worden van frisdrank drinken (statiegeld), dat je maar een beperkt aantal woorden kon zeggen en dat je dan dood ging. Dat als ik volwassen zou zijn, ik elke dag snoep zou eten (als "warme maaltijd" of op brood). Ook schijn ik op jonge leeftijd gevraagd te hebben of het echt was, terwijl ik een tekenfilm keek.

Ik was ook op jonge leeftijd erg bang dat mijn ouders eerder zouden sterven dan dat ik dat zou doen. Niet eens op korte termijn, maar later.

Op jonge leeftijd was ik bang voor heksen, daarom sliep ik altijd met mijn ogen naar de muur, zodat ze me niet zou opmerken. Er moesten ook krukken voor de trap worden gezet, voor de wolven.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59157902
Niet dat ik er werkelijk van overtuigd was, maar ik speculeerde er ook over dat een mens maar een bepaalde hoeveelheid woorden tot zijn beschikking had en dat het dus wijs was om af en toe te zwijgen, zodat je niet tegen je 60e er het zwijgen toe zou moeten doen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:06:36 #102
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_59159756
Ik zei tegen mijn moeder dat ik het raar vond dat iedereen vroeg hoe het met me ging terwijl iedereen toch zou weten wat ik dacht :p
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_59159872
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef Guncta het volgende:

Ook schijn ik op jonge leeftijd gevraagd te hebben of het echt was, terwijl ik een tekenfilm keek.

dat had ik bij het liedje van ""manuela"" van Jaques Herb (ofzoiets?) ik was er van OVERTUIGD dat het
echt gebeurd was, hij was volgens mij in top pop of een ander liedjes programma dat weet ik niet meer
en hij keek er ook echt zo verdrietig bij enzo..... ik janken..... en nee wat me moeder of zei ik geloofde haar niet en iedere keer als ik dat liedje hoorde ging ik huilen ....... totdat genoeg mensen me verteld hadden dat het écht niet zo was, dat niet alles in liedjes echt was gebeurd en toen ging het over
pi_59172984
pi_59176126
ik geloofde dat de Power Rangers echt bestonden en dat als Nederland ooit zou aangevallen worden door vreemde monsters ze ons zouden beschermen.

Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat dat niet zo is.
pi_59179377
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef _HSJ_ het volgende:
ik geloofde dat de Power Rangers echt bestonden en dat als Nederland ooit zou aangevallen worden door vreemde monsters ze ons zouden beschermen.

Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat dat niet zo is.

hoezo sinds afgelopen vrijdag ?
pi_59206501
Ik was ontzettend bang voor de maan, dacht dat zodra hij scheen, hij altijd wist waar ik was en dat hij heel duister en gemeen was.

Dat ik door te blijven duimen precies dezelfde gigantische overbeet met ellenlange tanden als dat van bovenbuurvrouw zou krijgen (dat vertelde mijn moeder me, niet met de bedoeling dat ik me zo te pletter zou schrikken.. Ben meteen met duimen gestopt en ik heb het nooit, geen seconde meer gedaan. Het gebit van de buurvrouw overigens zag ik steeds meer groeien en groeien, tot nijlpaardachtige vormen aan toe ).

Dat in kerken altijd hele enge dingen gebeurden, dat het op een donkere kelder leek waarin enge mannetjes met hoedjes leefden.

Dat mijn juffrouw Grift ergens giftig moest wezen.

Dat een pijpje pils een met bier gevulde pijpvorm was, zoals een regenpijp maar dan in het klein.

Dat ik later als ik groot was kon vliegen (als een vogel).

Dat mijn vader in zijn eentje alle flats in Ede had neergezet en dat het boven op de daken vol lag met edelstenen.

Dat het ijzeren gordijn een gigantisch gordijn van ijzer was.

Dat mijn indische familie vanuit de woeste jungle naar Nederland was gekomen en daarom best wel heel zielig was (zijn -op mn opa en oma na- allemaal hier geboren)
En dat mijn hollandse familie (te) veel melk had gedronken en daarom zo bleek zag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hillstone op 07-06-2008 23:42:06 ]
pi_59206724
quote:

[..]

Zodra je ouder wordt en het wilt gaan verklaren ja .
Als kind weet je sommige dingen gewoon en is het hoe en waarom totaal niet belangrijk.
We maken later de problemen mooi zelf
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:36:09 #109
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59206828
Dat er een groot rood kruis op mijn voorhoofd zou komen als ik jokte
pi_59220643
Dat een blokje rijtjeshuizen 1 huis vormde, en dat mensen die daar woonden wel enorm rijk moesten zijn, met zo'n groot huis. Totdat ik een keer zo'n huis betrad en de deuren naar de rest van het huis ging zoeken...

opgegroeid in een vrijstaand huisje
pi_59233086
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef N.icka het volgende:
Dat er een groot rood kruis op mijn voorhoofd zou komen als ik jokte
dat had mijn moeder mij ook wijsgemaakt......... waren jou ouders ook gelovig?

die van mij in ieder geval wel........ en niet zo zuinig ook
pi_59247630
Ik kickte er altijd op om meisjes aan hun paardenstaartjes te trekken.
pi_59251529
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef spy08 het volgende:
Ik kickte er altijd op om meisjes aan hun paardenstaartjes te trekken.
da's wel héél raar ja
pi_59301489
Verderop in de straat staat (stond, sinds kort) een gezinsvervangend tehuis voor gehandicapte kinderen. Niks aan de hand zou je denken, maar het maakte als klein Wheeltje een nogal gesloten indruk. En aangezien ik mezelf ook met een rolstoel voortbewoog/weeg was ik heel vroeger vaak bang dat ze me zouden vangen en opsluiten, omdat ze dachten dat ik daar hoorde en me niet zouden geloven .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_59354080
Ik dacht dat hoer zijn een prachtig beroep zou zijn. Dat het heel romantisch zou zijn, met allemaal leuke mannen die bij je langskwamen .

.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59354086
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:09 schreef -marz- het volgende:
Dat 'boeven' in zo'n gestreept pak rondlopen met een nummer erop.
Ik verwachtte dan ook dat ik een insluiper makkelijk zou kunnen herkennen in de achtertuin, aan zijn boevenpak.
Gheh, ik had dat ook. Echt zo'n Donald Duck's Zware Jongens-beeld, zeg maar.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59354092
Ik dacht altijd dat auto's, naarmate ze ouder werder, veranderden in oldtimers. Net als mensen eigenlijk. En dan niet dat ze er gewoon uit bleven zien, en dat mensen zouden denken "goh, wat een oude auto", maar dat ze daadwerkelijk veranderden van uiterlijk en er op het eind zo uit kwamen te zien:

Ik vroeg ook wel eens aan mijn moeder, wanneer wordt onze auto een oldtimer? En dan zei ze; oh, dat duurt nog wel heel lang, nog wel 60 of 70 jaar.. dus ik dacht dat onze auto over 60 of 70 veranderd zou zijn in zoiets als bovenstaand op plaatje ^^
pi_59354093
Ik zag en hoorde vaak de schreeuwende stem van m'n vader voordat ik ging slapen
Z'n gezicht had de vorm van een wolkje bovenin de hoek van m'n slaapkamer
En ik dacht dat je kon lopen op de wolken omdat het allemaal sneeuw was...

[ Bericht 16% gewijzigd door ilona-scuderia op 13-06-2008 04:33:59 ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 04:37:36 #119
84524 Morwen
I got life
pi_59354111
Toen ik in de pubertijd kwam was ik ervan overtuigt dat ik geadopeert was geweest en dat gevoel heb ik na 20 jaar nog steeds
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:10:50 #120
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_59358619
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 04:37 schreef Morwen het volgende:
Toen ik in de pubertijd kwam was ik ervan overtuigt dat ik geadopeert was geweest en dat gevoel heb ik na 20 jaar nog steeds
oh, dat had ik toen ik heel klein was, maar dat was gelukkig maar voor even
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:52:00 #121
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_59696961
Zwelgje was echt en zat altijd naast mijn bed!
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:00:17 #122
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_59698147
-Ik dacht dat als er doden in films vielen dat ze daar mensen voor hadden gezocht die wel graag dood wilden.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:01:19 #123
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59753767
Dat liliputters putjeszuigers waren
Dat als je te scheel keek dat je zo zou blijven kijken
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:30:44 #124
91511 cursive
The Martyr
pi_60051016
Ik weet nog dat toen ik een jaar of 6 was een vriendje uit de buurt waar ik woonde vertelde over wat er voor verschrikkelijks met mijn buurmeisje was gebeurt.
Ze was namelijk achtervolgt door een kinderlokker(bestaan die nog?) en nu was ze helemaal "over stuur".
Ik dacht dat ze hard had willen weggfietsen en toen over haar stuur heen was gevallen

Oh ja en ik was er heilig van overtuigd dat er ninja's bestonden en deze volgden mij altijd om mij te beschermen tegen slechterikken.
Get on that cross that's all your good for!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 juli 2008 @ 11:14:06 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60056499
Dat die vezeltjes in sinaasappels de vitamientjes waren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60061056
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef Mejoon het volgende:
  • Dat mijn moeder gebruikte schuursponsjes at.
  • Dat onze hond met mijn moeder kon praten en alles doorvertelde.
  • Dat god van steen gemaakt was.
  • Dat mijn mond dicht zou plakken als ik kauwgom at.
  • Dat mijn knuffels boos zouden worden als ik ze niet onder mijn dekens liet slapen.

En nog zoveel meer.
  • Had je iets te verbergen?

En die laatste herken ik wel. Ik praatte in mijn hoofd altijd tegen mijn slaapknuffel. Ik dacht ook dat ie boos zou worden als ie was gevallen of wat dan ook. Ik heb lang geloofd dat knuffels leefde en/of gevoelens hadden.

Ff denken...ik vond Freddie Mercury in de clip van Bohemian Rhapsody altijd heel erg op mijn moeder lijken (als kind van 4 ofzo zie je niet dat Freddie een vent was ) en dacht werkelijk dat hij familie was ofzo.
    En ik vond Prince weer op mijn tante lijken
    Ik dacht dat wolken door fabrieken werden gemaakt, ik zag toch zelf dat er wolken uitkwamen! Ik vond het raar dat als iemand in elkaar geslagen was, dat ze dat IN elkaar noemde. Want iemand viel in mijn ogen uit elkaar, door bijv. iets te breken of wat dan ook.
    pi_60061171
    Herinner me er nog 1. Vroeger kwam ik als kind ook gewoon in het zwembad en kleedde me om gewoon in de hokjes waar zoveel vrouwen zaten. En soms zag je vrouwen met echte hangborsten, helemaal slap enzo. Gewoon jonge vrouwen.
    En ik dacht: krijg ik later ook zulke? Laat dan maar zitten. Ik vond ze verschrikkelijk!
      Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 19:55:58 #128
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_60063703
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef vencodark het volgende:
    Herinner me er nog 1. Vroeger kwam ik als kind ook gewoon in het zwembad en kleedde me om gewoon in de hokjes waar zoveel vrouwen zaten. En soms zag je vrouwen met echte hangborsten, helemaal slap enzo. Gewoon jonge vrouwen.
    En ik dacht: krijg ik later ook zulke? Laat dan maar zitten. Ik vond ze verschrikkelijk!
    Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_60063754
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Plaats anders ff een foto om te kijken of die van jou de tand des tijd hebben doorstaan...
    /

Ja vast.
      Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 20:01:02 #130
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_60063790
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 19:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

/

Ja vast.
    Jammer, het was het proberen waard!
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      zondag 13 juli 2008 @ 00:45:55 #131
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_60068582
    dat is helemaal geen rare gedachte, vroeg of laat gaan ze toch wel hangen
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
    pi_60110521
    mijn vrouw dacht vroeger als meisje dat al die campers met zon trappetje aan de achterkant een zwembad op het dak hadden. Tot op de dag van vandaag kan ik het niet laten om te op te merken als we zon ding tegenkomen: "kijk, die heeft een zwembad op het dak". Flauw, ik weet het.

Mijn vader werkte bij het OM en als ik hem vroeg wat hij daar de hele dag deed zei hij: namen van boeven opschrijven. Ik heb nog best lang gedacht dat dat inderdaad het enige was dat hij daar deed.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
    pi_60111865
    Mijn vader heeft me ooit wijs gemaakt dat als je met een schroevendraaier aan je navel draait dat je billen er dan af vallen...

En alles wat je vader zegt is waar
    pi_60241555
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 11:09 schreef -marz- het volgende:
    Dat is toch ook gewoon zo?
    pi_60342903
    Dat je groeide als je de hik had, daarom stopte ik nooit met hikken tot het vanzelf ophield
    Children of the night. What music they make.
    pi_60348696
    De eerste keer dat ik de Nederlandse kaart zag in een klaslokaal, dacht ik dat het een afbeeldingen van je hersenen waren. Gezien al die gekleurde lijntjes enzo (dacht dat dat de aderen enzo waren).
    Ik zat in groep 5 geloof ik.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 20:45:37 #137
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60349168
    Ik was vroeger een ontzettende boeken freak en omdat mijn moeder vond dat ik ook in andere talen moest lezen, kreeg ik zo rond mijn 11e mijn eerste calvin&hobbes boek.

Daar stond vaak het woord ' c'mon' in. Omdat ik ook weleens franse boekjes las, dacht ik dat 'c'mon' stond voor : c'est mon...

Ik weet nu gelukkig dat het voor come on staat
      vrijdag 25 juli 2008 @ 20:50:26 #138
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60349278
    En mijn broertje heeft zijn hele zevende levensjaar in doodsangst doorgebracht. Dit geheel en alleen te wijten aan die fantastische reclame van Libresse? Die startte met de zin: ' Een vrouw is in haar leven wel 7 jaar ongesteld '
    Hij wist niet wat ongesteld was, waarop mijn moeder in geuren en kleuren ging uitleggen dat je dan enkele dagen bloed, dat het zeer pijnlijk is en dat sommige mensen zich dan zelfs ziek moeten melden.

Mijn broertje concludeerde dat hij elk moment hevig zou gaan bloeden.
    pi_60349425
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
    De eerste keer dat ik de Nederlandse kaart zag in een klaslokaal, dacht ik dat het een afbeeldingen van je hersenen waren. Gezien al die gekleurde lijntjes enzo (dacht dat dat de aderen enzo waren).
    Ik zat in groep 5 geloof ik.
    omg jij had echt rare gedachtes
    pi_60349548
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Ik zag en hoorde vaak de schreeuwende stem van m'n vader voordat ik ging slapen
    Z'n gezicht had de vorm van een wolkje bovenin de hoek van m'n slaapkamer
    En ik dacht dat je kon lopen op de wolken omdat het allemaal sneeuw was...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')