abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2008 @ 22:00:28 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_57184256
Ik zag op mijn 7de Pele voetballen. Hij werd gehuldigd om zijn 1000ste treffer. Ik dacht in mijn onschuld dat ie de beste was en duizend doelpunten in één wedstrijd had gemaakt.

Hebben jullie ook zoiets ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57184447
Ik dacht als kind dat wanneer je de tv uitzette en de dag erna weer aan, dat het programma dan verder ging waar het de dag ervoor gestopt was.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:29:26 #3
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_57185302
Een vriend van me vroeg (we waren een jaartje of 7 denk ik). of windmolens wind maken. (zaten in de auto en redelijk langs windmolens).
pi_57186757
dat de wereld voor de jaren 70 zwart wit was en dat ze toen pas "kleuren" hadden uitgevonden Ik had al hele theorieen gemaakt over mensen die genetisch gemanipuleert werden en een stofje toegevoegd werden aan de ogen, waardoor je kleur kon zien. Totdat ik dat een keer hard op zei tegen mn vader, die me hartelijk uitlachtte en me voor gek verklaarde
pi_57187728
Ik dacht vroeger dat vrachtwagens die hooi vervoerden (en dus een trailer van hooi hebben) van chaffeurs waren die geen geld hadden voor een echte vrachtwagen. Vond ik altijd heel zielig

Maar was er niet al zo'n topic? Dingen die je pas jaren later begrepen hebt o.i.d.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57187750
dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57188126
  • Dat mijn moeder gebruikte schuursponsjes at.
  • Dat onze hond met mijn moeder kon praten en alles doorvertelde.
  • Dat god van steen gemaakt was.
  • Dat mijn mond dicht zou plakken als ik kauwgom at.
  • Dat mijn knuffels boos zouden worden als ik ze niet onder mijn dekens liet slapen.

En nog zoveel meer.
  • pi_57188255
    Dat de radiopresentator harder ging praten in de studio wanneer de radio harder werd gezet.
    Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
    pi_57188371
    Ik dacht dat BMW 5.25, 5.30, 5.35 etc. allemaal verschillende types waren.
      Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2008 @ 02:14:38 #10
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_57189411
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
    dat koffiemelk uit die bruine koeien kwam

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_57189444
    Ik dacht als kind van vier dat mijn vaders auto letterlijk "pappa-auto" heette. Als merk zeg maar, haha want ik begreep heel goed dat die andere auto bijvoorbeeld gewoon Volkswagen heette. Dat dan weer wel. Mijn pa had dus een oude Renault 4 alias .....

..."Pappa-auto"
      Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2008 @ 02:23:42 #12
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_57189454
    Ik kwam voor het eerst in een voetbalstadion bij FC denj Bosch.l Dat was zo groot dat ik dacht dat het veld ookj veel groter was dan dat waar ikzelf op voetbalde.

pi_57189459
    dat als je op de zon schoot dat ie dan uit ging en iedereen kapot ging
      donderdag 6 maart 2008 @ 08:57:05 #14
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_57190729
    Ik dacht vroeger dat je als vuilnisman echt een luizenbaantje had, want je hoefde alleen maar op dinsdag te werken.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_57194358
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Blight het volgende:
    Ik dacht vroeger dat je als vuilnisman echt een luizenbaantje had, want je hoefde alleen maar op dinsdag te werken.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_57194544
    quote:
    Heb jij nu mooi even een verkeerde beroepskeuze gedaan, zeg.
    pi_57199193
    - Dat de aarde plat was en je er vanaf kon lopen, waardoor je op de maan viel en dan dood ging (tenzij je een raket en ruimtepak had)

- Dat je met kleren aan geboren wordt (getuige de opmerking die ik maakte toen mijn moeder in verwachting was van mijn zusje en ik opmerkte dat ze niet teveel moest eten "want dan werden de sokjes van de baby vuil" )

- Dat stoplichten bediend werden door kleine mannetjes in gele pakjes in kelders onder alle grotere gebouwen.

- Dat er elk jaar een stokoude man in een ouderwets pak, inclusief idiote mijter en lange baard, plus talloze zwarte kerels die alles hoorden en zagen met een stoomboot naar Nederland kwam en alle lieve kinderen cadeaus gaf.
    Bovendien reden ze 's nachts met een paard over je dak en konden ze overal binnenkomen, was het niet via een schoorsteen, dan wel met een loper

- Dat de natuur meisjes pestte omdat ze geen handig plassertje hadden zodat ze snel overal konden plassen
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      donderdag 6 maart 2008 @ 16:07:20 #18
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_57199258
    Ik dacht vroeger dat er meer dan 1000 mensen op FOK! zitten.
    Nu weet ik het bestaan van de klonen en realiseer ik me dat we hier met maar 6 mensen zitten.
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
    pi_57199443
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef GasTurbine het volgende:
    Nu weet ik het bestaan van de klonen en realiseer ik me dat we hier met maar 6 mensen zitten.
    pi_57199606
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef GasTurbine het volgende:
    Aangezien ik geen kloon heb, hebben 4 van jullie 1 kloon en wie dan de rest ?

Redactie Frontpage vrijdag 7 maart 2008 @ 19:38:42 #21
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_57228025
    Mijn moeder slikte altijd de pil. Toen ik als mannetje van vijf vroeg waarom ze dagelijks zo'n pil nam, zei ze dat geen kinderen meer wilde. Ik als jongste kind zijnde, dacht altijd dat ze niet blij met me was en daarom niet nog zo'n kind wilde.
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      Redactie Frontpage vrijdag 7 maart 2008 @ 19:40:36 #22
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_57228070
    quote:
    Daarom wilde ik dominee worden. Vond de hele grefofamilie geweldig vroom van me, maar ze keken aardig zuur toen ik de ware reden vertelde. Ik dacht dat hij alleen op zondag twee uurtjes werkte...
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 19:43:09 #23
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_57228130
    Ik wist kennelijk eerder dat ze in Engeland links rijden dan dat er water tussen hier en daar ligt... want ik heb nog een tijdje geloofd dat er bij de grens een kruispunt zou zijn waar je van rijbaan moest wisselen .
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
      dinsdag 25 maart 2008 @ 18:14:10 #24
    205673 supersayan
    KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
    pi_57604214
    Als je het beeld op de tv met een speciaal knopje stilzette (picture ofzo) dat dan het programma verderging als je er nog een keer op drukte
    Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
    Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
    pi_57642725
    Dat vooraan bij elke file een paar politieauto's en de burgemeester in een auto reden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')