Heulemaal niksquote:
Hoe bedoel je "normaal"?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja
ik moet wel zo ontzettend wennen aan hoe normaal hier alles gaat
dat ken ik echt niet, net collega aan de lijn die zegt ook zo hoort het maar doen wij op de oude werkplek niet
hahaquote:
Denk van wel toch...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaje beseft wel dat het een geintje is tohc ??
aan een ander denken, niet er vanuit gaan dat of veronderstellingen in nemenquote:
Dat snap ik, vandaar mij smile er achterquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaje beseft wel dat het een geintje is tohc ??
Nah dat is toch geweldigquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan een ander denken, niet er vanuit gaan dat of veronderstellingen in nemen
niet egoistisch, behulpzaam etc
Bijna weekend!quote:
je gaat toch niet vertellen dat je vrij bent toch ?quote:
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mesquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat toch niet vertellen dat je vrij bent toch ?
onder het mes, wat dan , quiste weg snijden ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mes
Moedervlek op mijn onderrug, dat ding begint van kleur en formaat te veranderen... En ik erger mij er niet aan maar mijn vriendin en moeder zien dat ding liever verdwijnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onder het mes, wat dan , quiste weg snijden ?
Collega's willen een Beller-Burger?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mes
Ik had dus precíes hetzelfde!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moedervlek op mijn onderrug, dat ding begint van kleur en formaat te veranderen... En ik erger mij er niet aan maar mijn vriendin en moeder zien dat ding liever verdwijnen
En gezien de geschiedenis van mijn familie heb ik het liever wel wegquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had dus precíes hetzelfde!
Weg laten snijden in het ziekenhuis, en verder weinig last meer van gehad
(Behalve flauwvallen in de lift op weg naar huis, maarja, kan gebeuren)
Als ze maar van mijn vlees afblijvenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Collega's willen een Beller-Burger?
en je moeder haar vlees ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze maar van mijn vlees afblijven
Tjah wil niet wakker worden en ineens denken, goh ik mis ietsquote:
krijgen we nog een update vd 101 babe ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef tripack het volgende:
ah hier gaan we dus verderlunch is over en nog 2 uurtjes voordat ik weg ga
Ik bijna een keertje, ging iets fout met bloed prikkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ech twerkelijk nog nooit flauw gevallen. heb het wel geprobeert om out te gaan. maar dat lukte nooit
wordt je normaal wakker naast je moeder dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah wil niet wakker worden en ineens denken, goh ik mis iets
ik was bijna een keer zo flauw dat ik bijna flauwviel, kon nog net op tijd wat eten volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ech twerkelijk nog nooit flauw gevallen. heb het wel geprobeert om out te gaan. maar dat lukte nooit
BOEMquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen we nog een update vd 101 babe ?
Dude ik weet niet wat jij doetquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt je normaal wakker naast je moeder dan ?
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
Of twee?quote:
op dit moment bitter weinigquote:
shit ze heeft nog schoenen aanquote:
sjit te laatquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijgen we nog een update vd 101 babe ?
kan me er iets bij voorstellen dat je dan schrikt jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah wil niet wakker worden en ineens denken, goh ik mis iets
bell was je voor trouwensquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jah u vraagt wij draaien, dit is de nieuwste foto:
[ afbeelding ]
nu toch wel echt bijna naakt.
ps ik heb nu geen scriptjes draaien, geen zin in
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit ze heeft nog schoenen aan
Te laat jongenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jah u vraagt wij draaien, dit is de nieuwste foto:
[ afbeelding ]
nu toch wel echt bijna naakt.
ps ik heb nu geen scriptjes draaien, geen zin in
Succes met de terugreisquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
maarre ik ga de boel afsluiten en op weg naar huis
dank, is maar een min of 10 a 15 ha haquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met de terugreisdoei doei
![]()
tjah net terug van de lunchquote:
Ooow valt meequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, is maar een min of 10 a 15 ha ha
Water! Lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade / droxz specials ?
Die plaatjes zijn geblocked hier, dus ik zie heulemaal niets,quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bell was je voor trouwens![]()
ben wel blij dat jullie geen gezeik krijgen over die plaatjes hier![]()
Nog 539 postsquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef tripack het volgende:
nog maar een paar duizend views... we zitten nu op 431.554
Lekkel lekkel!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade / droxz specials ?
ah weer een aanvulling voor het lijstjequote:
Woeiquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah weer een aanvulling voor het lijstje
komt voor mekaar
Beet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
moest even lachen van deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn geblocked hier, dus ik zie heulemaal niets,
valt er ook niets over te zeuren hahahah
hyahahaha, wel geinige foto jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
moest even lachen van deze foto
[ afbeelding ]
nee die bekijk ik thuis welquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
had je deze al gezien tripack ? 100 meest sexy voetbalvrouwen
Zitten mooie dames tussenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
nee die bekijk ik thuis welvandaag wat drukker bezig dan gister, verslagen, verslagen en nog eens verslagen
Wrijf het er even in jahquote:
moet ik je screenshots mailen ?? hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wrijf het er even in jah
(dat ik het niet kan zien)
dan zal ik proberen het niet vergeten te gaan kijkenquote:
aha, die voetbal vrouwen kon ik dus wel zien!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik je screenshots mailen ?? haha
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, die voetbal vrouwen kon ik dus wel zien!
Daar zit inderdaad wel wat leuks bij zeg!
Alleen die super oversized zonnebrillen, dat vind ik echt zo'n afknapper...quote:
gelukkig, scheelt mij heel wat werkquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, die voetbal vrouwen kon ik dus wel zien!
Daar zit inderdaad wel wat leuks bij zeg!
Kan ik me voorstellenquote:
ken je dit al?quote:[quote]Op woensdag 5 maart 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wrijf het er even in jah
(dat ik het niet kan zien)
Ja ok dat is wel zo jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen die super oversized zonnebrillen, dat vind ik echt zo'n afknapper...
Jaah toch wel, zou apart zijn als het wel zo wasquote:
[/quote]quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ken je dit al?
0. www@web2mail.com - Send an email with the URL of the web page in the Subject field (e.g. www.cnn.com) and you’ll soon find a copy of that web page in your Inbox. A perfect option when there’s no Internet access in the area or access is restricted (for instance, you want to read the BBC homepage in China).
op zich ben ik best apartquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaah toch wel, zou apart zijn als het wel zo was
I knowquote:
Nog niet gebruikt, maar je had die text al eens gepost.quote:
Wie niet hier hahahaquote:
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie niet hier hahaha
Allemaal frappantelingen
maar wel gezellig!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie niet hier hahaha
Allemaal frappantelingen
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens mij wordt die email service ook geblocked haha
ha ha ik laat dat nog steeds aan een ander overquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
Eigenlijk moeten we het nog steeds is doen he? Stukken over onszelf schrijven
je bedoelt een WIKI openen ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
Eigenlijk moeten we het nog steeds is doen he? Stukken over onszelf schrijven
Jaquote:
Dan krijg je aparte stukken, als we elkaar moeten beschrijvenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik laat dat nog steeds aan een ander over
nee voor in de OPquote:
Link naar de WIKI in de OP?quote:
ha ha dat ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan krijg je aparte stukken, als we elkaar moeten beschrijven
is ook mogelijkquote:
En of het dan waarheidsgetrouw zal worden..quote:
nee klopt ik kreeg het ook niet voor elkaar... nja zal wel.... ik zag em ergens voorbij komen maar werkt dus blijkbaar nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
hey die service werkt neit hoor. op mn werk email niet , en ook niet op mn gmail
is dat dan de bedoeling? ha haquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of het dan waarheidsgetrouw zal worden..
Nee totaal nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat dan de bedoeling? ha ha
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan denk beter naar bed gaan
vat alles weer precies andersom op enzo ha ha
ow gelukkig maarquote:
tja er zit dat niets anders op dat je screenshots mailt van de sites die ik je doorgeef.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
nee klopt ik kreeg het ook niet voor elkaar... nja zal wel.... ik zag em ergens voorbij komen maar werkt dus blijkbaar niet
Dude? Winterjas...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
daar is ze dan :
[ afbeelding ]
natuurlijk netjes met de handen ervoor
sorry even geeditquote:
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climaxquote:
WTFquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
daar is ze dan :
[ afbeelding ]
natuurlijk netjes met de handen ervoor
idd, triest hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climax
ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climax
blijft publiek omroep hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet anders verwacht
Bedoel laat dan tenminste tieten zienquote:
Ik ook niet, maar tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet anders verwacht
En spuiten en slikken, lees geen geldig excuus!quote:
ja het werdt gelijk een thema avond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En spuiten en slikken, lees geen geldig excuus!
Heb er niks van gezien en niks gemistquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het werdt gelijk een thema avond.
ben blij dat ik er maar 30 seconden van heb gezien
tot morgen dracu. goed uitrusten hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
maar lieve mensen hier
ik duik mn bed ff in!
tot morgen ofzo!
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er niks van gezien en niks gemist
dag schat ! hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
Dames, ik ga er ook vandoor! Doei doei![]()
dag mutsquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
Dames, ik ga er ook vandoor! Doei doei![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogeljik geholpen.
gvd hoor dat al 5 min. ik zit in een loop :(
1 |
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laatquote:
das wel balen voor julliequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laat
quote:Eindelijk is het zover! Marleen is uit de kleren. En omdat jullie als een idioot hebben zitten klikken, is het lekker rap gegaan. En wat nu? Nou, genieten en verder hoef je helemaal niks meer te doen. Dus ga lekker zitten, haal wat te drinken, ruk een zak chips open, leun achterover en geniet!
En dat zie ik dan weer niet, vanavond maar even kijken waar jullie het de hele tijd over haddenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef tripack het volgende:
dit is het meeste wat we van 101-marleen gaan zien
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef tripack het volgende:
quarktetik ga afsluiten en naar school
tot morgen
mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laat
Seeeeeeevennnnnnnquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Seventees het volgende:
* Seventees is back
Middag werkschuwe vrienden van het goede leven
Sgeeeeeeeelequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooit.
Kheb nog steeds last van een kater
Whityyyyyyyyyyyyyyyquote:
.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooit.
Kheb nog steeds last van een kater
ja lekkerquote:
Goed plan!!! Thx m8!quote:
echt ik val bijna in slaap..... bahquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed plan!!! Thx m8!
Zo, heb bijna alles af voor vandaag, zo maar even roken, en daarna tot half 6 geen moer doen
Wat een onthaal!!quote:
ik heb je stoel ook versiert met slingersquote:
haha, dank u dank u.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je stoel ook versiert met slingers
zo , ben je je webcamsex bordeel al begonnen ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha, dank u dank u.
Zo al weer klaarze komen vanavond internet in het appartement fixen... UPC in Roemenie ofzo
Gast....ze komen eerst internet fixen vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , ben je je webcamsex bordeel al begonnen ?
hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast....ze komen eerst internet fixen vanavondZo lastig webcam sexen zonder he..
Go WL Go WL Go WLquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ondertussen even het wereldrecord gapen aan het verbreken
Nog even volhouden jongen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
heheik wil naaaar huiiiiiisssssssssssss
Ik mag me nu 1,5 uur vervelen ben ik bang...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt ik val bijna in slaap..... bah
Laat ik dan maar snel nog ff wat neerzetten voor de dag weer voorbij is..quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
het is toch niet te geloven, we hebben zomaar de hele avond niet gepost!
ik morgenmiddag om 14.00 uur!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ik dan maar snel nog ff wat neerzetten voor de dag weer voorbij is..
Zo, eerst maar ff douchen, m'n bed in, en om 05:00 er weer uit
Aan de andere kant, ik heb over 13.5 uur al wél weekend
Zo dan jij bent er ook weer vroeg bij!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef draculettetje het volgende:
morguh
ik zou toch denken dat ik zo moe zijn van nieuwe werk dat ik eens goed ging slapen
op zich valt dat best mee toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan jij bent er ook weer vroeg bij!
Nouja, menig mens ligt nu nog in z'n bed denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee toch?
ik heb ruzie gehad met de wekker die niet eens voor mij wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, menig mens ligt nu nog in z'n bed denk ik
Serieus? Merk er dan weinig vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, dit geloof je toch niet, hoor ik net op de radio;
"Het tereuralarm is in NL opgeschroef naar het één na hoogste niveau. Dit heeft te maken met de film van Geert Wilders en onze aanwezigheid in Uruzghan".
Dit is toch werkelijk om te kotsen zeg, wat een schijtluizen daar in de regering
Het enige wat je ervan zult merken is de reacties van mensen die er wél intrappen. Dit is gewoon pure bangmakerij. Ik vraag me alleen af waarom. Waarschijnlijk zodat er weer nieuwe terrorismebestrijdingswetten ingevoerd worden om zo uiteindelijk de wet op privacy maar op te heffen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Merk er dan weinig van
Mogguh WLquote:
En zo worden die wannabe terroristen bijna verplicht om iets te doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het enige wat je ervan zult merken is de reacties van mensen die er wél intrappen. Dit is gewoon pure bangmakerij. Ik vraag me alleen af waarom. Waarschijnlijk zodat er weer nieuwe terrorismebestrijdingswetten ingevoerd worden om zo uiteindelijk de wet op privacy maar op te heffen.
How come?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nee idd
Hmm balen manquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nee hoor, erg slecht geslapen , en zo met frisse tegenzin weer naar mn werk.
hmmm vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Join the club, ik heb ook niet zo best geslapen vannachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb jullie toch hopelijk niet allemaal aangestoken he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Join the club, ik heb ook niet zo best geslapen vannacht
En ik heb last van m'n rug, niet leuk meer
Nah, al zou het besmettelijk zijn, je woont té ver weg om me aan te kunnen stekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb jullie toch hopelijk niet allemaal aangestoken he?
met slech slapen?
Ook een idee natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
pw ik mag mijn eigen wekker ook wel eens later gaan zetten
ow gelukkig maar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, al zou het besmettelijk zijn, je woont té ver weg om me aan te kunnen steken
ja ik hoef niet meer om half 8 op te staanquote:
Zet dan is de wekker gewoon wat laterquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik hoef niet meer om half 8 op te staan
maar ja het ritme houden vind ik wel prettig
(maar niet als die om half zes / zes uur begint )
Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is evenquote:
Juist vooruit toch? Zomertijd? En is dat niet pas in het laatste weekend van Maart?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oooooja, zaterdag gaat de klok weer een uurtje terug, nu wordt het een éxtra lang weekend![]()
Ah joh, dat valt hartstikke mee, niks om je druk om te maken hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is even
Shit, je hebt nog gelijk ook..quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist vooruit toch? Zomertijd? En is dat niet pas in het laatste weekend van Maart?
Ja dat zei die beste mevrouw ook, mwah het is binnen 20 minuten gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, dat valt hartstikke mee, niks om je druk om te maken hoor!
1. Loop die kamer binnen.
2. Zeg even goedemorgen/middag tegen iedereen daar
3. Trek je trui/shirt/whatever uit
4. Ga op tafel liggen
5. Lach je kapot om die verdoving die je van de anastesist krijgt, waar je niks van voelt
6. Luister naar wat ze te zeggen hebben om je gerust te stellen
7. Voor je het weet zijn ze klaar en ga je weer fluitend naar huis.
Alleen die hechtingen kunnen wat vervelend zijn de weken erna. Niet pijnlijk, wel vervelend.
In het voorjaar gaat de klok vooruit, zo onthoud ik het altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, je hebt nog gelijk ook..
Op de Microsoft site zag ik net staan dat het vandaag al was, maar da's blijkbaar in Amerika. En inderdaad, de klok gaat vóóruit!
Neehoor, het stelt serieus niks voor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zei die beste mevrouw ook, mwah het is binnen 20 minuten gedaan.
Anti-climax... ik was al ideeen aan het voorstellen dat i kdaar uren zou liggen
Ja I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, het stelt serieus niks voor.
*heeft hetzelfde ondervonden
Wandelen kan nog, fietsen ook wel als je rechtop blijft zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know
Nah het is alleen jammer dat ik dan even niet kan sporten
En autorijden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wandelen kan nog, fietsen ook wel als je rechtop blijft zitten.
Oja, en schaken/dammen zijn ook sporten heb ik me laten vertellen
Geen idee, ik was 16 of 17 toen ik aan de beurt was. Rondrijden op de pizzabrommer was wat pijnlijk, dus dat heb ik een weekje niet gedaan. Als je stilzit zodat de hechtingen niet gaan lopen schuren moet het wel lukken denk ik.quote:
Hmm moet goedkomen, heb wel lekkere stoelen om in te zitten in mijn auto, en de huisarts zei dat ik na twee dagen al weer zou kunnen sportenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik was 16 of 17 toen ik aan de beurt was. Rondrijden op de pizzabrommer was wat pijnlijk, dus dat heb ik een weekje niet gedaan. Als je stilzit zodat de hechtingen niet gaan lopen schuren moet het wel lukken denk ik.
Zo dan, jij hebt werkdagen van 6 uur? En vrijdag vrij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij hoef ik er dan nu nog 24 en ben nog niet eens op het werk
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm moet goedkomen, heb wel lekkere stoelen om in te zitten in mijn auto, en de huisarts zei dat ik na twee dagen al weer zou kunnen sporten
ha ha 4 en toevallilg deze week vrijdag vrijquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, jij hebt werkdagen van 6 uur? En vrijdag vrij?
Ja weet ik, hou er alleen niet van als er in mij gesneden wordtquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ooh, niks om je zorgen om te maken dus.
Gaat helemaal goedkomen
hoe laat moet je eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is even
Ik moet er om 13.30 zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe laat moet je eigenlijk?
en 2 dagen niet sporten, hoop dat het derde wel weer kan dan voor je!
ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet er om 13.30 zijnDan begint de pret
Tjah ik hoop het ook
Veel plezier kerelquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet er om 13.30 zijnDan begint de pret
Tjah ik hoop het ook
Meh plezierquote:
Dank jequote:
ik vind die klok idd ook wel oke!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, check dit topic!
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...
Best vette spullen
Kan de foto's niet zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, check dit topic!
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...
Best vette spullen
Ze leeft weerquote:
Koekje dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik begin even met een klaagzang.
DE TEFAF MOET DOOD. Stelletje kakpaupers die MIJN parkeerplaats inpikken en ik dus HEULEMAAL een kilometer verderop in een woonwijk moet parkeren die volstaat en waar ze aan de weg werken, dus veel afgesloten straten en 1richtingsverkeer. En haske ver lopen. En dat duurt dan nog tot volgende week zondag.
Denk een organisatie die aan de weg bezig isquote:
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkelui beurs in het MECC hier naast mij.
Ah verklaard een hoopquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkelui beurs in het MECC hier naast mij.
Jup is het ook, voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.
Parkeren op een invalideparkeerplaats schijnt nogal prijzig te zijn
klopt,quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.
En dan vaak ook nog door een leuke bolidequote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt,
ben blij dat ik een kaart heb ha ha, die ik overigens alleen gebruik wanneer ik alleen ben
ik blijf wel verbaasd hoe vaak een plek bezet is zonder kaart
Het is de heule parkeerplaats. En die is best groot.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ow ja je gaat naar 013!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Beetje verkouden nog en een vies hoestje. Verder, super
Vanavond The Mars Volta.
Ha, die heb ik ooit nog eens gezien in het voorprogramma van Red Hot Chili Peppersquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Beetje verkouden nog en een vies hoestje. Verder, super
Vanavond The Mars Volta.
ja dat ook, krijg dan ook de neiging om er tegen aan te parkeren maar ja dat vind ik ook wel zonde van mijn auto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan vaak ook nog door een leuke bolide
Verstandig dat je dan altijd die kaart bij je hadquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat ook, krijg dan ook de neiging om er tegen aan te parkeren maar ja dat vind ik ook wel zonde van mijn auto.
Toen we nog met de seat waren (mocht zelf daar niet meer in rijden) ben ik er regelmatig op aangesproken dat er gecontroleerd werd.
Standaard antwoord, daarom heb ik ook een kaart en toen pas zagen ze een rolstoel uit de auto komen
Muziek enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
ben de buren weer lastig aan het vallen geloof ik
ik heb zowel de gemeentelijke als de landelijke (of europa eigenlijk)quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig dat je dan altijd die kaart bij je had![]()
En dat was zeker zonde geweest van je auto
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh... heb me gewoon verslapen, ik verslaap me echt nooit!
(zat dus bij mijn kut collega in de trein, niet echt een goede morgen zeg maar....)
Doe ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja je gaat naar 013!
Veel plezier
doe je ze in tilburg de groetjes van me?
Waarom zou je? Het is je goed rechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zowel de gemeentelijke als de landelijke (of europa eigenlijk)
toen had ik dus ook nog een passagiers kaart die mocht in elke auto waar ik dan maar bij was
nu is ie ook echt voor deze auto!
maar als het niet hoeft ga ik er ook niet op staan, van het werk moet ik nu mag ik niet eens anders
voel me dan al bezwaard gewoon
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...
Mogguh trouwens
nou dat dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...
Mogguh trouwens
idd, echt kut gewoon... moet dus vandaar weer tot half 6 werken, en morgen dus ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh trouwens
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijd
het is lopen naar de deur dan op mn kont achter het bureau ploffen, vervolgens staat de auto daar dan 4 uurquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het is je goed recht
Inderdaad! Ik heb hem gewoon genegeerd enzo...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
mogguh Droxz!
Van het verslapen is al nooit fijn wakker worden maar op dan ook nog bij je favorite collega in de trein te zitten!
succes vandaag
Oef, dat is echt kutquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, echt kut gewoon... moet dus vandaar weer tot half 6 werken, en morgen dus ook
Maarja, ik ga maar even koffie halen voor iedereen, jullie ook koffie/thee of water?
Ik zou zeggen, gebruik de middelen die er voor je zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is lopen naar de deur dan op mn kont achter het bureau ploffen, vervolgens staat de auto daar dan 4 uur
bedoel die 10 meter verder kan ik ook wel lopen hoor....
inmiddels bekend dat dat niet mijn sterkste punt isquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gebruik de middelen die er voor je zijn
I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inmiddels bekend dat dat niet mijn sterkste punt is
Niet hier, hier mag je het gewoon weer vrolijk inhalenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijd
Dat is het enige vervelende dan, ben blij dat ik dat hier niet hebquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet hier, hier mag je het gewoon weer vrolijk inhalen
(klokken he...)
ha ha dat ik de kaart had aangevraagd was al een stap!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I knowZou je iets meer moeten doen
Assertief zijn hequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat ik de kaart had aangevraagd was al een stap!
ben ook gewoon aan het leren, kreeg wel de complimenten van mn vorige leidinggevende
dus ben op de goede weg ha ha
Mogguhquote:
Zoiets moet groeienquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier zeg ik maar helemaal niks op
Weet ik ook welquote:
En natuurlijk moet jij het direct oplossen! Duh je hebt namelijk toch niks beters te doen... of wel dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh WL!
ok, dit is vanaf nu mijn baaldag..
net weer een bosmongool/systeembeheerd aan de lijn,
die zelf wat verneukt met zijn server en verwacht dat ik het even oplos...
hoiiiiquote:
Inderdaad, van die gasten denken dat ze systeembeheerder zijn, omdat ze een eigen server hebben!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet jij het direct oplossen! Duh je hebt namelijk toch niks beters te doen... of wel dan?
Zucht, een hekel heb ik aan dergelijke mensen
Goede morgen schoonheid, bakje koffie?quote:
Zucht kansloos figuur dat het er isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, van die gasten denken dat ze systeembeheerder zijn, omdat ze een eigen server hebben!
Remote admin enzo van de server gooien, want wij mogen er natuurlijk niet bij!
Nu heeft hij wat verneukt, ik kan die server niet overnemen, ik weet niet eens waar dat ding staat,
maar ik moet wel een lokaal wachtwoord op de server (ZIJN SERVER DUS!) gaan resetten ?!
WTF, sommige mensen moeten echt terug naar het tijdstipo van de TELRAAM...
Graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen schoonheid, bakje koffie?
Succes!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer onderweg, kijken of ik zo wel kan inloggen!
Inderdaad, de samenwerking binnen dit bedrijf laat nog wel eens te wensen overquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht kansloos figuur dat het er is![]()
Daar kan je toch niet mee samenwerken, en zeker niet als ze de remote admin eraf knallen
Even een korte break is relaxt! Wil ik ook hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Graagover 10 minuten eventjes pauze. Hoera!
Bijna WL bijnaquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi! is het al weekend ?
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Nope, nog 13 kwartiertjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
idd , hij moet boeten als je het mij vraagtquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!
Laat mijn kut collega net een nieuwe laptop vallen, GODVER!
Vorige week liet hij een nieuwe optiplex 745 vallen (WL DAT IS TOCH ZONDE!?)
Volgens mij zijn wij vandaag tegelijkertijd klaar met werken!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Graagover 10 minuten eventjes pauze. Hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |