is dat dan de bedoeling? ha haquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of het dan waarheidsgetrouw zal worden..
Nee totaal nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat dan de bedoeling? ha ha
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan denk beter naar bed gaan
vat alles weer precies andersom op enzo ha ha
ow gelukkig maarquote:
tja er zit dat niets anders op dat je screenshots mailt van de sites die ik je doorgeef.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
nee klopt ik kreeg het ook niet voor elkaar... nja zal wel.... ik zag em ergens voorbij komen maar werkt dus blijkbaar niet
Dude? Winterjas...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
daar is ze dan :
[ afbeelding ]
natuurlijk netjes met de handen ervoor
sorry even geeditquote:
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climaxquote:
WTFquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
daar is ze dan :
[ afbeelding ]
natuurlijk netjes met de handen ervoor
idd, triest hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climax
ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah! Zie hem nu wel... pfff man je ziet niks, anti-climax
blijft publiek omroep hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet anders verwacht
Bedoel laat dan tenminste tieten zienquote:
Ik ook niet, maar tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had eigenlijk niet anders verwacht
En spuiten en slikken, lees geen geldig excuus!quote:
ja het werdt gelijk een thema avond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En spuiten en slikken, lees geen geldig excuus!
Heb er niks van gezien en niks gemistquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het werdt gelijk een thema avond.
ben blij dat ik er maar 30 seconden van heb gezien
tot morgen dracu. goed uitrusten hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
maar lieve mensen hier
ik duik mn bed ff in!
tot morgen ofzo!
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er niks van gezien en niks gemist
dag schat ! hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
Dames, ik ga er ook vandoor! Doei doei![]()
dag mutsquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
Dames, ik ga er ook vandoor! Doei doei![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogeljik geholpen.
gvd hoor dat al 5 min. ik zit in een loop :(
1 |
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laatquote:
das wel balen voor julliequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laat
quote:Eindelijk is het zover! Marleen is uit de kleren. En omdat jullie als een idioot hebben zitten klikken, is het lekker rap gegaan. En wat nu? Nou, genieten en verder hoef je helemaal niks meer te doen. Dus ga lekker zitten, haal wat te drinken, ruk een zak chips open, leun achterover en geniet!
En dat zie ik dan weer niet, vanavond maar even kijken waar jullie het de hele tijd over haddenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef tripack het volgende:
dit is het meeste wat we van 101-marleen gaan zien
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef tripack het volgende:
quarktetik ga afsluiten en naar school
tot morgen
mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zitten we hier samen tot laat
Seeeeeeevennnnnnnquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Seventees het volgende:
* Seventees is back
Middag werkschuwe vrienden van het goede leven
Sgeeeeeeeelequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooit.
Kheb nog steeds last van een kater
Whityyyyyyyyyyyyyyyquote:
.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:42 schreef Sgele het volgende:
Beter laat dan nooit.
Kheb nog steeds last van een kater
ja lekkerquote:
Goed plan!!! Thx m8!quote:
Forum Opties | |