Ben jij niet RobbieFCDB op voetbalprimeur?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
oh oh oh oh oh
weve got the best midfield in the league
Pautlje Beekmans stanley and ivoo
Barry and Arturooo ooo
quote:Samuel Scheimann op proef bij FC Den Bosch
Kozakken Boys-speler Samuel Scheimann loopt deze dagen een korte stage bij FC Den Bosch. In die paar dagen wordt bekeken of de Rotterdammer, onlangs nog op proef bij Ajax, een versterking vormt voor de selectie van volgend seizoen.
Scheimann, die naast de Nederlandse ook de Israëlische nationaliteit bezit, is overigens disciplinair geschorst bij zijn club. Ook RBC en FC Utrecht zouden interesse in Scheimann hebben of hebben gehad. De 20-jarige speler kan links achterin en op het middenveld terecht.
Bron: Brabants Dagblad | 3/4/2008 3:35:33 PM
Mooi, dit is een stuk beter dan dat gezever om een eredivisieclub. Wauquote:Wau voelt zich Bosschenaar en wil graag blijven
Op de officiele clubsite is een interview met Nyron Wau verschenen waarin hij aangeeft graag bij FC Den Bosch te blijven. Enkele citaten uit het interview:
"Inmiddels voel ik me Bosschenaar en er is geen andere club in het bijzonder waar ik iets mee heb."
"Ik blijf graag bij FC Den Bosch en de club heeft aangegeven mij graag te willen behouden. In verband met onder andere de financiële mogelijkheden van de club, hebben wij nog niet tot in detail gesproken. Ik heb het echter goed naar mijn zin en bij voorkeur blijf ik bij FC Den Bosch."
Het hele interview is hier te lezen.
Vriend Aron Winter heeft hem bij Theo Bos aanbevolen. Hij zal toch wel iets kunnen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef methodmich het volgende:
Scheimann ook al bij Den Bosch....
Wat een verhaal begint dat te worden. Allemaal commotie om een vrij matige linksback, die dankzij een Ajax-stage opeens allerlei uitnodigingen krijgt. Ik denk niet dat Den Bosch hem neemt.
Ik zou ook serieus verbaasd zijn als ze die Scheimann zouden halen. Om het even welke club in de JL trouwens. Bij Kozakken Boys valt hij in normale wedstrijden totaal niet op. Aanvallend is het af en toe aardig, maar het is absoluut niet iemand die ik tot de beste vijf linksbacks in de zaterdaghoofdklasse A en B zou rekenen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef Yeahinho het volgende:
Hoorde vandaag van de RKC-hoofdscout dat die Scheimann niks is voor de eredivisie. En dat ie misschien niet eens meekan in de 1e divisie... Hij had hem al een paar keer bekeken nog voordat Ajax belangstelling kreeg, maar hij vond het niks voor zijn club.
Amrabat doet het inmiddels toch wel erg goed, beter dan bij Huizen mogelijk leek destijds. Dus of Matusiwa beter is, dat betwijfel ik momenteel. Wel kan hij zich ontwikkelen tot een goede JL-spits denk ik, nu zijn aanloopperiode voorbij lijkt. En van daaruit misschien ook wel meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Hoewel misschien niet direct passend voor dit topic, toch maar even wat jongens waar ik in de Jupiler League wel iets van verwacht:
Allereerst natuurlijk Hursut Meriç van ADO Den Haag. Begenadigd technicus, die nog in staat is om je in een telefooncel voorbij te spelen. Wel zal hij het tempo van de Jupiler League moeten aannemen en is het van belang dat ADO hem vertrouwen geeft. Indien ADO inderdaad de ploeg gaat worden die veel aanvalt en in balbezit is, kan Meriç best eens een sensatie worden. Zonder bal heb je echter weinig aan de Maradona van de Bosporus.
Dan is daar ook Resham Sardar van FC Dordrecht. Weggeplukt bij Jong Feyenoord, waar hij niet kon doorbreken. Snelle en lichtvoetige vleugelspeler, die ook eventueel op 10 kan spelen. Past wel in de speelwijze van Dordrecht.
Nog een kandidaat is Diangi Matusiwa van FC Omniworld. Hij is weggehaald bij de amateurkampioen Argon en was daar als valse spits een belangrijke kracht. Snel en onvoorspelbaar. Vorig jaar deed Omniworld een gouden greep met Nordin Amrabat, die ik van minder niveau acht dan Matusiwa. Als ze hem dezelfde kansen geven, moet hij toch in staat zijn net zo te presteren als Amrabat en misschien zelfs iets beter.
Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.
Dan nog RBC-verdediger Petr Dragoun, ofwel Peter de Draak. Denk dat hij Loran zo naar de vergetelheid voetbalt. Enige nadeel kan zijn dat ie slechts drie woorden Duits spreekt en verder alleen Tsjechisch. Dus moet hij snel de voetbaltermen aanleren, wel handig voor een centrale verdediger.
Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
quote:Minder risicoduels voor FC Den Bosch
07-03-2008
Als Den Bosch in de 1e divisie blijft, kunnen volgend seizoen alle thuisduels op vrijdag worden gespeeld. De term 'risicowedstrijd' zal alleen nog gelden bij het treffen met ADO, dat geen fans mag meenemen. Dat heeft de club althans geadviseerd aan de KNVB.
Ook de derby met TOP Oss zou, met wat extra maatregelen, op de vrijdag gespeeld kunnen worden. "Voor ons is dat ideaal. We willen bij die wedstrijd natuurlijk zo veel mogelijk bezoekers trekken. Daarom kijken we ook of de strenge één-op-één-verkoop die dan geldt, soepeler kan worden", aldus manager Ben Bolman. Waarschijnlijk blijft de verplichte buscombi wel overeind voor deze wedstrijd.
Zou FC Den Bosch promoveren, dan zijn er vier risicowedstrijden aangewezen. De duels met Ajax, Feyenoord, FC Utrecht en Roda JC zitten dan vast aan de zondagmiddag. "In ons vorige eredivisieseizoen hadden we thuis elf risicowedstrijden. Dus we zijn tevreden dat dat er fors minder zijn."
Bron: Brabants Dagblad
Dat zei Leo Driessen (quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee 24, hoe kom je bij 3?
En nu zijn ze weer verspeelt door ADO, kortom, kom terug aan het eind van de competitie, optyfen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:31 schreef Adothehague het volgende:
Weer 2 punten ingelopen ! Op naar een spannend slot
Het was wel gezellig! Maar dat is logisch als ik er bij benquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:17 schreef Yeahinho het volgende:
Drie Fok-fans bedoelde ie denk ik. Dan had ie gelijk.
Net pas terug... en nu m'n 'n nest in, morgen weer vroeg dag. Leve Veendam-uit-op-de-maandagavond.
Jammerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
Het bewijs dat niet alleen die 3 pipo's er waren.
[ afbeelding ]
TR en onze chauffeur er maar af geknipt, en DG onherkenbaar gemaakt.
Gewoon interessequote:
Denk dat een betere spits meer op zijn plaats is momenteel dan een betere trainer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:26 schreef fanneke het volgende:
en dan te bedenken dat we het nog minstens een jaar met Bos moeten doen.
Het werd ook wel eens tijd dat ie gewisseld werd. Die krant staat al weken, zo niet maanden, dramatisch te voetballen, maar mag keer op keer 90 minuten blijven staan...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
Dat was een echte 'applauswissel' die Koentje daar kreeg.
Mee eens hoor. Ik zie dan wel alleen de thuiswedstrijden maar ik vind hem ook al langer slecht spelen. Een technisch begaafde voetballer zal het nooit worden, maar de strijdlust die hij in de eerste helft van het seizoen nog wel bracht zit er nu al een tijdje niet meer inquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het werd ook wel eens tijd dat ie gewisseld werd. Die krant staat al weken, zo niet maanden, dramatisch te voetballen, maar mag keer op keer 90 minuten blijven staan...
Opvallend. Wel kans dat Van Seeters hem dan gewoon weer op de bank zet, aangezien Sezer Sulun het al enkele weken goed doet op linksback en Scheimann door al zijn stages weinig traint bij Kozakken Boys.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou die Scheimann heeft op de trainingen blijkbaar een goede indruk achtergelaten. Maar ze gaan hem van het weekend nog bekijken bij Kozakken Boys tegen GVVV.
3 jaar bankzitten danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:04 schreef DarkShine het volgende:
van der Biezen, transfervrij, voor 3 jaar naar Roda??
quote:FC DEN BOSCH CONTRACTEERT YOANN DE BOER
FC Den Bosch heeft een akkoord bereikt met Yoann de Boer (26) over een tweejarig contract, dat zal ingaan op 1 juli 2008. FC Den Bosch neemt de aanvoerder van FC Eindhoven transfervrij over.
Yoann de Boer werd op 27 januari 1982 geboren in het Franse Marseille. In zijn vaderland kwam hij uit voor Olympique Marseille. Willem II, waar hij in de jeugd speelde, was zijn eerste club in Nederland. De Boer maakte zijn officiële debuut in het betaalde voetbal in 2003 bij FC Eindhoven. Sindsdien komt hij uit voor de Eindhovenaren en speelde hij 166 competitiewedstrijden, waarin hij zeven doelpunten maakte.
,,Yoann is een multifunctionele speler, die al lang in ons ‘schaduwteam’ stond. We zijn blij dat hij voor FC Den Bosch heeft gekozen. Yoann is fysiek sterk en heeft een goed loopvermogen. Hij is het type speler, dat naar onze mening goed bij FC Den Bosch past’’, aldus manager voetbalzaken Fred van der Hoorn.
Bron: FC Den Bosch M-side.com | 3/18/2008 8:12:04 PM
Dat zeiden we ook van Ivo Rossen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
Wie!?
Team van komend seizoen begint dus al aardig vorm te krijgen.quote:FC Den Bosch hoopt op akkoord met Scheimann
FC Den Bosch hoopt spoedig tot een akkoord te komen met Samuel Scheimann (20). De linksback van Kozakken Boys - ook in de belangstelling van RBC Roosendaal - was onlangs op proef bij FC Den Bosch, nadat een eerdere stage bij Ajax niets opleverde. Van der Hoorn:'We zien hem komen seizoen graag spelen in het shirt van Den Bosch. Op technisch vlak zijn we eruit, alleen bekijken we nu of zijn komst financieel mogelijk is. Hij heeft meer pijlen op zijn boog, maar daardoor laten we ons niet gek maken.'
Bron: papieren VI | 3/19/2008 3:19:45 PM
Amateurs die eisen gaan stellen omdat ze een weekje op stage bij Ajax zijn geweest lijken me niet de besten om aan te nemen inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:41 schreef Yeahinho het volgende:
Van mij hoeft ie niet te komen. Ken hem niet, maar m'n gevoel zegt dat we er niks aan hebben.
En als ie nu al begint te zeiken over geld of weet ik wat, dan moet ie maar snel oprotten.
Als we alleen de uitresultaten gaan tellen zouden we zelfs bovenaan staan denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef fanneke het volgende:
2-0 winst bij Cambuur.![]()
We kunnen beter alleen maar uitwedstrijden spelen.
Na de winterstop 7 thuiswedstrijden, 8 punten,
6 uitwedstrijden, 15 punten!!!
Tsjah, als je het programma ziet is dat ook niet zo raar. Thuis de top 3 gehad + nog wat aardig genoteerde clubs. Uit vooral laagvliegers.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef fanneke het volgende:
2-0 winst bij Cambuur.![]()
We kunnen beter alleen maar uitwedstrijden spelen.
Na de winterstop 7 thuiswedstrijden, 8 punten,
6 uitwedstrijden, 15 punten!!!
quote:FC Den Bosch doet Samuel Scheimann aanbieding
Samuel Scheimann is dicht bij een akkoord met eerstedivisionist FC Den Bosch.
Die club deed de twintigjarige linksback van het Werkendamse Kozakken Boys deze week een aanbieding. Alleen over de details moet nog worden onderhandeld. Zo is het bedrag dat FC Den Bosch aan opleidingskosten - in totaal rond de vijftienduizend euro - aan de eerdere clubs van de verdediger (Feyenoord, NAC en Kozakken Boys) moet betalen, nog een struikelblok. ,,Ik hoop dat het allemaal goed komt, want ik zou volgend jaar dolgraag bij Den Bosch spelen,’’ aldus Scheimann. Uiterlijk vrijdag hoopt hij duidelijkheid te hebben over zijn toekomst.
quote:Verlenging en aflopen van contracten
26-03-2008
Bij FC Den Bosch lopen aan het eind van het seizoen de verbintenissen met zeventien spelers af. Een aantal van hen krijgt deze week nog duidelijkheid. Ramon Luijten en doelman Gino Coutinho komen niet in aanmerking voor een nieuw contract.
FC Den Bosch gaat Paco van Moorsel vandaag een contract voor twee jaar aanbieden. De 18-jarige Boxtelaar speelde tot dusver op amateurbasis voor de club.
Ondanks de belangstelling van clubs als VVV, De Graafschap en Cambuur probeert FC Den Bosch Paul Beekmans langer aan zich te binden. Morgen wordt er weer met de aanvoerder gesproken. Volgens technisch manager Fred van der Hoorn kan de Vughtenaar een langjarige aanbieding tegemoet zien. "Hij zou ook de komende seizoenen een voortrekkersrol bij de club kunnen vervullen", aldus Van der Hoorn.
Vandaag spreekt de club met verdediger Benjamin Pinto. Van der Hoorn wil hem graag bij de club houden. Datzelfde geldt voor Nyron Wau. Een gesprek met diens zaakwaarnemer staat voor vrijdag op de agenda.
Met Mohamed el Makrini, momenteel geblesseerd, bespreekt de club vrijdag of een tweejarige optie in zijn contract gelicht zal worden. De meeste andere spelers krijgen later duidelijkheid, als Van der Hoorn inzicht heeft in de budgetten voor het komende seizoen. Peter van den Berg is dan de eerste waar hij mee wil praten. De club wil de 36-jarige verdediger, ongeacht of Den Bosch ere- of eerste divisie speelt, nog een jaar langer houden. ,,Van den Berg heeft ondanks zijn hogere leeftijd nog nergens last van. Sportief gezien zijn we heel tevreden over hem. Hij is niet alleen als speler belangrijk, maar vervult ook een belangrijke rol in de ondersteuning van jonge voetballers", aldus Van der Hoorn.
Pas als duidelijk is op welk niveau FC Den Bosch volgend seizoen zal uitkomen gaat de club rond de tafel met Gorgi Hristov en Arturo ten Heuvel. De club heeft ook Samuel Scheimann van Kozakken Boys een aanbieding gedaan.
Bron: Brabants Dagblad
quote:FC DEN BOSCH CONTRACTEERT BRAHIM ZAARI
FC Den Bosch en Brahim Zaari (18) zijn een contract overeengekomen voor een jaar met een optie voor nog twee seizoenen. De jonge keeper speelt al acht seizoenen in de jeugd van FC Den Bosch. Sinds twee jaar is hij doelman van de A-jeugd, waar hij zich goed heeft ontwikkeld.
Door blessures van Niki Mäenpää, Gino Coutinho en John Vos maakte Zaari dit seizoen zijn debuut in het betaalde voetbal. Hij keepte drie wedstrijden voor het team van trainer Theo Bos en vulde zijn speelminuten prima in. Komend seizoen zal Zaari deel uit maken van de A-selectie.
Zaari (12 oktober 1989) is geboren in het Brabantse Schaijk en international van Jong Marokko. Hij beschikt zowel over de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit, daar zijn vader afkomstig is uit Marokko en zijn moeder uit Nederland.
Bron: FC Den Bosch /M-side.com | 3/28/2008 10:51:45 AM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |