terwijl we tegen Helsingborg juist aanvallend en sterk begonnen, de 2e helft werd er weer 4 versnellingen lager gespeeld zoals de laatste jaren zo vaak als we voorstaanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef ErikT het volgende:
We spelen onder vergoossen gewoon als een stel mietjes. Het leek er geen moment op dat PSV speelde om te winnen. Zelden heb ik PSV zo terecht zien verliezen. (Roda thuis dit seizoen valt daar onder.)
Ik zeg het hier al sinds PSV - Helsingborgs. Als je met zo'n instelling aan een wedstrijd begint kan je net zo goed niet gaan voetballen. Het enige wat belangrijk lijkt is niet verliezen. Dit is ingegeven door angst. En angst is een slechte raadgever.
En voor wie moeten we nou überhaupt bang zijn? We zijn &^%&^^(*^() PSV!!!!We lijken wel fucking RBC in degradatie problemen. O nee, die speelden wel voor de winst toen
Ik kan hiet vrij slecht tegen. Als PSV de titel nog verspeelt (wat ik overigens niet verwacht) dan is het in ieder geval terecht. En dat zal je mij niet snel horen zeggen.
Rajkovic gewoon de kans geven in het centrum als Salcido of Marcellis niet kan spelen.. De rest heeft inmiddels wel al bewezen dat ze het niet kunnen..quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Alcides in het centrum moeten we maar niet meer doen. Desnoods Rajkovic of Addo.
Wij hadden door de zware Europase verplichtingen ieder jaar nu gewoon een wat minder laatste deel van het seizoenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdomd pittig, kunnen we mooi als excuus gebruiken voor als het seizoen helemaal in de stront loopt.
En toch ben ik ervan overtuigt dat het deels door de Europese wedstrijden komt. Ook al mag je het niet zeggen. Je ziet gewoon dat het team vermoeid is en niet geconcentreerd. Netzoals ploegen als Heereveen en NAC doen het nu goed maar die hoeven zich alleen maar op de competitie te richten. Wij hebben dan nog woensdag tussendoor een wedstrijd, meestal daarna nog 1 of 2 dagen rust en dan moeten ze al weer voor een Heereveen, een Ajax of een Roda opwarmen (om maar wat namen te noemen). En dat kan je dan wel zien hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wij hadden door de zware Europase verplichtingen ieder jaar nu gewoon een wat minder laatste deel van het seizoen.
quote:PSV hoopt maandagavond tot een akkoord te komen met aanvaller Nordin Amrabat van VVV-Venlo. De Eindhovense club heeft dan een tweede gesprek met Amrabat en diens zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. De verwachting is dat de onderhandelingen over een meerjarig contract dan worden afgerond. Amrabat maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door bij VVV. Heerenveen en PSV zijn bereid om de transfersom van naar verluidt 2,3 miljoen euro te betalen aan VVV. De aanvaller mag daarom met beide clubs onderhandelen over een contract. Maar Amrabat wil liever naar PSV.
Jullie hebben de fruitschaal al ja!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Rumille het volgende:
Alvast succes tegen de Spurs.
Jullie de UEFA Cup en wij eindelijk weer een keer het landskampioenschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Wat dacht je van wij de UEFA Cup en het landskampioen en jullie fruitschaal én voorronde CL?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Rumille het volgende:
Maar dat hebben we al 3 jaar achter elkaar behaaldquote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van wij de UEFA Cup en het landskampioen en jullie fruitschaal én voorronde CL?
+ waarschijnlijk Lodewegesquote:Op zondag 2 maart 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster assistent.
Mooi toch, al jaren stabiel presteren?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat hebben we al 3 jaar achter elkaar behaald.
Toch nog 3 dingen te vieren dan dit jaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:16 schreef -SG- het volgende:
Nog 2 topics volspammen en we hebben een jubileum
wie het kleine niet eert....quote:Op maandag 3 maart 2008 17:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat hebben we al 3 jaar achter elkaar behaald.
Dat denk ik dus ook. En daarom zei ik voor de wedstrijden tegen Helsingborgs dat we die maar moesten verliezen om ons op het kampioenschap te richten en zo direct in de CL van volgend seizoen te zitten. Want één jaar geen CL is gewoon funest voor onze begroting en daar kan geen UEFA-cup tegenop. Maar toen werd ik door een aantal mensen toch voor gek verklaard. Maar aan de andere kant wordt er ook gewoon ongelofelijk sslap verdedigd en dat kan niet door vermoeidheid komen, dat zijn gewoon concentratie- en motievatieproblemen op de een of andere manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
En toch ben ik ervan overtuigt dat het deels door de Europese wedstrijden komt. Ook al mag je het niet zeggen. Je ziet gewoon dat het team vermoeid is en niet geconcentreerd. Netzoals ploegen als Heereveen en NAC doen het nu goed maar die hoeven zich alleen maar op de competitie te richten. Wij hebben dan nog woensdag tussendoor een wedstrijd, meestal daarna nog 1 of 2 dagen rust en dan moeten ze al weer voor een Heereveen, een Ajax of een Roda opwarmen (om maar wat namen te noemen). En dat kan je dan wel zien hoor.
Dat schijnt ja, dat PSV nu een andere functie binnen de organisatie voor hem aan het zoeken is.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
+ waarschijnlijk Lodeweges
Wouters op zijspoor?
ach we winnen altijd uit bij de joden dus dat zal dan ook wel gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Donderdag mischien nog wel belangrijker is om goed te spelen dan zondag. Donderdag kan psv veel vertrouwen opdoen voor zondag, zondag kunnen jullie waarschijnlijk ook gewoon slecht spelen maar toch winnen. Tegen Tottenham zal slecht spelen en winnen niet lukken
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:21 schreef MaatjeTho het volgende:
We spelen trouwens in het rood-wit op Red White Hart Lane
Tevens TVP
Ach, dat zou ik graag geloven maar voor Utrecht zei Sef nog dat ze goed van de vermoeidheid hersteld waren. Ook meteen na de winterstop werd er bar slecht gespeeld. Dat kan je echt niet afschuiven op vermoeidheid.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
En toch ben ik ervan overtuigt dat het deels door de Europese wedstrijden komt. Ook al mag je het niet zeggen.
Laten we hopen dat Sef dat inmiddels ook gezien heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef cultheld het volgende:
Liever Rajkovic dan Alcides in het centrum.
Alcides op z'n normale plek was in goede doen, maar zondag was drama inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Alcides in het centrum moeten we maar niet meer doen. Desnoods Rajkovic of Addo.
Toch leuk voor Gomes en Cassio Ramosquote:ED: Flavio Tenius inderdaad nieuwe keeperstrainer PSV
Volgens het Eindhovens Dagblad wordt de Braziliaan Flavio Tenius inderdaad de nieuwe keeperstrainer van PSV. Huub Stevens was nog niet op de hoogte toen de Braziliaan het zelf al aankondigde. Maar inmiddels zou hij afgelopen week in Eindhoven een positief gesprek hebben gevoerd met de nieuwe coach van PSV.
quote:Nordin Amrabat voor vier seizoenen naar PSV
PSV MEDIA - Nordin Amrabat heeft vanavond zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan PSV verbindt. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt per 1 juli van dit jaar over van VVV-Venlo, waar hij pas één seizoen onder contract staat.
PSV
PSV is een droomclub
“Het is snel gegaan. Twee seizoenen geleden speelde ik nog bij de amateurs van FC Omniworld”, zei een dolblije Amrabat die in de belangstelling stond van diverse clubs. “VVV en sc Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.” Amrabat werd vanavond nog telefonisch gefeliciteerd door de huidige coach Sef Vergoossen én de nieuwe coach Huub Stevens. Ook ontving hij sms-jes van Ibrahim Afellay en Ismail Aissati. “Die spelers ken ik natuurlijk van Jong Oranje, maar ook Dirk Marcellis is voor mij geen onbekende.” Nordin Amrabat begon zijn carričre bij HSV Zuidvogels. Via de jeugd van Ajax en SV Huizen kwam hij bij FC Omniworld terecht. Een opstapje om via VVV-Venlo zijn profcarričre deze zomer voort te zetten bij PSV.
psv.nl
Wilde het net poste. Waarom ben je altjd net een tikeltje sneller als ik met PSV nieuws. En dat voor een fcg.quote:
Zat toevallig net headliner te bekijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wilde het net poste. Waarom ben je altjd net een tikeltje sneller als ik met PSV nieuws. En dat voor een fcg.
Ja dat klopt. Maar het laffe spel is in de eredivisie wedstrijden gebleven. Mede door het wisselbeleid.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is tot nu toch alleen in de UEFA Cup geweest dat PSV met 3 centrale verdedigers speelde?
Gelukkig allen in Nederland geboren, anders krijgen we dat gezeik weer van 'vreemdelingenlegioen' en max. aantal buitenlanders in de basis. Ben trouwens benieuwd of er binnenkort dan ook Marokkaanse vlaggen op de tribune te bewonderen zijn (misschien zijn ze er al, maar niet zoveel als Braziliaanse dacht ik).quote:
Grappig dat je het zegt, ik moest er vandaag nog aan denken, heb nu al iets van 4 Marokkaanse collega's die allemaal voor PSV zijn, ook vanwege dat feitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lees wel eens dat ze voor PSV zijn omdat Aissati, Afellay en Bakkal er spelen
moet er een speciale scooterstalling gebouwd wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef cultheld het volgende:
Over 10 jr heeft PSV de gekste harde kern van NL met al die probleemwijk-Mocro's in het stadion.
quote:PSV werkt schulden uit verleden weg
door Frans van den Nieuwenhof
01 mrt 2008, 02:55 - EINDHOVEN - De dag komt steeds dichterbij dat PSV al zijn schulden uit het verleden heeft weggewerkt.
De directie van de club verwacht dat het negatief eigen vermogen van 10.362.000 euro nog dit seizoen zal zijn verdwenen.
Dat vertelde algemeen directeur Jan Reker donderdagavond tijdens een bijeenkomst van de Coen Dillen Stichting, waar hij te gast was. "We kunnen onze rode pen binnenkort weggooien", aldus Reker.
Belangrijkste meevallers dit seizoen zijn de verkoop van het parkeerterrein én de inkomsten uit de marketpool van de Champions League. Die komen voor Nederland neer op ruim 19 miljoen euro.
Dat bedrag wordt verdeeld onder de deelnemers, maar omdat Ajax sneuvelde in de voorronde strijkt PSV al die miljoenen alleen op. "Dat levert ons dus acht miljoen euro extra op", zo becijferde Reker. Commercieel directeur Marcel van den Bunder zegt dat de positieve ontwikkelingen wel in het juiste perspectief moeten worden gezien. "Het is duidelijk dat ons eigen vermogen een giga-impuls krijgt, zodat we die cijfers eindelijk weer eens met zwarte pen mogen schrijven. Veel belangrijker vind ik dat we ze kunnen overleggen vanuit een zuivere constructie. We hebben niet allerlei spelers voor waanzinnige bedragen op de balans staan of gekunstelde constructies toegepast. Het is een reëel beeld." Los daarvan zal PSV ook een positief resultaat gaan halen over het huidige boekjaar. "Het is te vroeg voor definitieve conclusies, maar op basis van het eerste halfjaar zijn de verwachtingen erg goed", aldus Van den Bunder. "We zijn erin geslaagd een autonome groei te realiseren. Het stadion is uitverkocht, de commerciële ruimten worden optimaal gebruikt en de merchandising is succesvol. We doen het gewoon goed."
PSV zou daarmee voor de derde keer op rij een kleine winst boeken. De drie jaren daaraan voorafgaand liepen de tekorten op tot zo'n 30 miljoen euro.
Ook de transferbalans is positief. PSV verkocht dit seizoen onder anderen Koné (10 miljoen) en Da Costa (4,5 miljoen) met grote winst. Daar stond een investering van 22 miljoen tegenover voor de spelers Lazovic (7,5), Koevermans (6,0), Dzsudzsák (2,5) Jonathan (2,0), Fagner (1,5) Ramos (1,3), Zonneveld (0,8) en Van der Leegte (0,3). Dat bedrag wordt over meerdere jaren afgeschreven.
Die is al langs gekomen hierquote:
Ach ja dat is bij meer spelers... bij de ene ploeg doen ze het heel goed en bij de andere komen ze totaal niet uit de verf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:59 schreef Suijk het volgende:
Heb wel een zwak voor Amrabat, maar moet het nog zien bij PSV.
mja en het liefst niet een met van die half bakken ingrepen..quote:
In verhouding tot zijn vroegere activiteiten verdient hij in ieder geval goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:09 schreef du_ke het volgende:
2,3 miljoen is wel te doen. Hij zal ook niet direct een topsalaris krijgen. Die gok is te wagen.
Ik snap ook niet dat ie Mendez steeds laat spelen.. die jongen zakt elke keer weer gigantisch door het ijs..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ie steeds Mendez erin gooit. Doe dan Aissati.
Amrabat lijkt mij leuke vervanger voor Farfan. Moet Jefferson nog wel even zijn best doen om een transfer te verdienen.
Mendez is controlerend beter vind ik. En daarbij schopt Mendez de tegenstander ook helemaal naar de hel als die vervelend is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ie steeds Mendez erin gooit. Doe dan Aissati.
Amrabat lijkt mij leuke vervanger voor Farfan. Moet Jefferson nog wel even zijn best doen om een transfer te verdienen.
Je bedoelt hiermee dat hij domme rode kaarten pakt en tegenstanders pootje licht op het middenveld? Ja man daar hebben we wat aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mendez is controlerend beter vind ik. En daarbij schopt Mendez de tegenstander ook helemaal naar de hel als die vervelend is.
De Spurs zijn ook joden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
Ik snap de titel niet. Drie keer tegen de Joden?
Gewoon een type Alex scoutenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en het liefst niet een met van die half bakken ingrepen..
Waar komt dat eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
en iedereen in Engeland heeft nergens zo'n grafhekel aan als aan de spurs
Een ajaxied die ons s6 wenst?????quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Rumille het volgende:
Niet heeeeel nieuw hoorquote:
quote:
Ja maar daar hebben we Simons en Bakkal toch voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mendez is controlerend beter vind ik. En daarbij schopt Mendez de tegenstander ook helemaal naar de hel als die vervelend is.
Ik doe zoiets nooit bij ajax. Maar zij wel tegen ons. raarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet heeeeel nieuw hoor
Net de uitweg van je grot teruggevonden?
Ik vind het trouwens best gunstig dat de technische staf steeds meer vorm krijgt. Ik heb écht zin in het volgende seizoen als Stevens aan het roer staat. Iemand die van aanpakken wet, dat zie ik graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Veur hoelang heeft Vloet trouwens getekend?
Deze zomer gebeurt het weer!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]Maar dat zal maar eens in de tien jaar lukken vrees ik
Ook maar om 2 redenen:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ik doe zoiets nooit bij ajax. Maar zij wel tegen ons. raar
Over 17 uur vertrek ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan er nog naar Londen van hier?
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan er nog naar Londen van hier?
Iemand anders uit mijn klas gaat ook, heeft ook FOK! account maar weet ff niet hoe die heetquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of die laatste 2 wel door kunnen gaan. Politie en zo.quote:
Dan denk ik dat de politie toch wel wat problemen krijgt hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of die laatste 2 wel door kunnen gaan. Politie en zo.
Dat zou wat zijn, reglementair van Ajax en de Spurs verliezen omdat er geen politie is. En daardoor dan het kampioenschap mislopen. *horror*
Als je het dan kopieert, voeg er dan voor de grap eens wat aan toe, bijvoorbeeld:quote:
De grote leider heeft toch maar een gezond fundament gelegd onder het huidig PSV. Ik vraag me dat nog steeds af.quote:De drie jaren met Hiddink daaraan voorafgaand liepen de tekorten op tot zo'n 30 miljoen euro.
link?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, die lui op het tottenhamforum hebben d'r vertrouwen in hoorZie d'r veel 2-0 en 3-1 staan.
Lijkt me terecht, PSV moet echt uit een ander vaatje gaan tappen anders wordt het inderdaad zo'n uitslagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, die lui op het tottenhamforum hebben d'r vertrouwen in hoorZie d'r veel 2-0 en 3-1 staan.
En dat dit nogquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef knep het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, PSV moet echt uit een ander vaatje gaan tappen anders wordt het inderdaad zo'n uitslag.
quote:Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn niet geheel fit bij PSV. Coach Sef Vergoossen heeft daarom Jonathan Reis opgenomen in zijn selectie voor het UEFA Cup-duel met Tottenham Hotspur.
Lazovic heeft een kuitblessure overgehouden aan de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, die door PSV met 3-1 werd verloren. Koevermans blesseerde zich maandag op de training aan een lies.
Jonathan Reis kwam dit seizoen nog nauwelijks in actie voor PSV. De achttienjarige Braziliaan begon in de basis tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal, mocht drie keer invallen in de Eredivisie en kwam één keer als invaller binnen de lijnen in de Champions League.
Zou gunstig zijn voor PSV als Lazovic en Koef niet mee kunnen doen.quote:
Dacht ik ook direct aan, alleen dan wel Afellay naar rechts en Aissati centraal. Al denk ik dat Vergoossen liever zo min mogelijk wijzigt aan de invulling van de spelers. Zou hij weer met een of andere defensieve tactiek aankomen, mag toch hopen van niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn voor PSV als Lazovic en Koef niet mee kunnen doen.
Farfan in de spits en Aissati op het middenveld, dan zit er meteen meer voetbal in het elftal.
mooi selectief gelezen, waarom staan we nu positief? Geen Ajax in de CL, verkoop parkeerplaats, professionalisering marketing.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je het dan kopieert, voeg er dan voor de grap eens wat aan toe, bijvoorbeeld:
[..]
De grote leider heeft toch maar een gezond fundament gelegd onder het huidig PSV. Ik vraag me dat nog steeds af.
quote:In De Telegraaf laat Alcides weten dat zijn zaakwaarnemer inmiddels in gesprek is met Chelsea over zijn toekomst. De transfersom en zijn salaris zijn normaal gesproken te hoog voor PSV. Maar zelf wil hij graag in Eindhoven blijven. "Ik heb het hier naar mijn zin. Na mijn vertrek uit Brazilië speelde ik al voor Benfica en Schalke 04 en is PSV mijn derde club. Het is voor een jonge speler goed om vastigheid te hebben. Door de aanwezigheid van de andere Zuid-Amerikanen heb ik me in en buiten het veld makkelijk kunnen aanpassen. Ik voel me hier echt thuis."
quote:Volgens De Telegraaf hoeft PSV tot eigen verrassing geen afkoopsom te betalen aan Ajax om Adrie Koster te kunnen overnemen van Ajax. Koster heeft nog een doorlopend contract bij de Amsterdamse club. Er zou alleen nog verschil van mening zijn over het salaris van Koster, dat normaal gesproken te hoog ligt voor de rol van assistent. Dat zou na PSV-Ajax moeten worden uitgesproken.
De krant meldt verder dat Koster bij Ajax een negatief advies uitbracht over het aantrekken van Amrabat.
[/quote]quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
[quote]De krant meldt verder dat Koster bij Ajax een negatief advies uitbracht over het aantrekken van Amrabat.
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hemquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi selectief gelezen, waarom staan we nu positief? Geen Ajax in de CL, verkoop parkeerplaats, professionalisering marketing.
Bovendien was het verlies in de Hiddink jaren vooral toe te schrijven aan één slecht boekjaar waarin meer dan de helft van het verlies werd geleden. Daarbij komt dat het nogal ingewikkeld ligt wat het verlies inhoud. Zo hebben we een verliesjaar gehad door vooral afschrijvingen en is er nog de belachelijke oplossing geweest voor de spelersfondsen door Westerhof.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou ook gaan, maar helaas lieten de finacien het niet toe
Die heeft alleen maar goede dingen gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hem
misdaan heeft is me verder een raadsel
Volgens mij is die okee6 een keer in elkaar geslagen ofzo door van Raaij, Hiddink en Afellay.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hem
Wees liever werkelijk kritisch dan een successupporter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geniet jij ooit van voetbal?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wees liever werkelijk kritisch dan een successupporter.
Hiddink wilde zo ongeveer op alle stoelen gaan zitten. Hij wilde veel geld stoppen in spelers, waar PSV nu met verkoop en CL-meevallers het vege lijf nog maar net weet te redden. Hiddink vergat dat Nederland niet interessant is voor Amerikaanse of Arabische miljardairs 'om de club' te redden. Leuk voor onze supportertjes dat ze konden juichen, maar behoud van de club is primair.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi selectief gelezen, waarom staan we nu positief? Geen Ajax in de CL, verkoop parkeerplaats, professionalisering marketing.
Bovendien was het verlies in de Hiddink jaren vooral toe te schrijven aan één slecht boekjaar waarin meer dan de helft van het verlies werd geleden. Daarbij komt dat het nogal ingewikkeld ligt wat het verlies inhoud. Zo hebben we een verliesjaar gehad door vooral afschrijvingen en is er nog de belachelijke oplossing geweest voor de spelersfondsen door Westerhof.
Het is gewoon zonde zoals er met Afellay wordt omgesprongen. Aan de andere kant, als ie 50% rendement zou halen, dan werd ie op zeker komende zomer verkocht voor een hoofdprijs. Dat is weer een positieve keerzijde.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Geniet jij ooit van voetbal?
Of blijf je altijd zeiken over dingen die eventueel beter kunnen?
NEE!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Rumille het volgende:
Eerste keer dat hij weer PSV speelttoch?quote:
Gewoon een heel woord vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:38 schreef Ruudt het volgende:
Tegen en ja.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
*zucht* 2004-2005
we hadden gvd de finale moeten halen en winnen!
Even een oude post van mezelf opgezocht, toen we dachten geen kampioen meer te worden:quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
2007-2008 wordt gewoon het jaar van de UEFA Cup finale!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had er ook 1 klaarstaan, maar dan met UEFA-cupwinnaar 2008 als titel.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Even een oude post van mezelf opgezocht, toen we dachten geen kampioen meer te worden:
[..]
30 jaar geleden de uefa cup gewonnen, dus nu weerquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
2007-2008 wordt gewoon het jaar van de UEFA Cup finale!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef AminBen het volgende:
Ik eis dat Vitesse 5-0 wordt, over Ajax gaan en wie weet dan![]()
zal wel 2-1 worden ofzo![]()
OHNEE MEEN JE NIET?!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Wootism het volgende:
Wist al iemand dat er zondag, 99% kans is dat het word afgelast?
Yup, mogelijke politie staking.quote:
Zou dit betekenen dat Sef het anders gaat aanpakken?quote:05 mrt 2008, 02:50 - EINDHOVEN - Wie achteruit loopt, graaft op White Hart Lane zijn eigen graf. Met die overtuiging stuurt trainer Sef Vergoossen het elftal van PSV vandaag op weg naar Londen, waar het morgen om 21.05 uur de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur speelt.
Zie ook:
This is Tottenham Hotspur Football Club
Vergoossen: komst van Amrabat is gouden greep
VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
"We moeten voor een doelpunt gaan", zei Vergoossen gisteren na een laatste besloten training op Eindhovense bodem. "Als we die intentie niet hebben, hoeven we niet eens aan dit karwei te beginnen."
Hoewel Spurs de laatste weken een uitstekende indruk maakte op de technische staf van PSV, zijn er ook signalen die hoopgevend zijn. Zo bezochten de scouts Klaas van Baalen en Willy van der Kuijlen twee weken geleden het duel Tottenham-Slavia Praag (1-1), waarin ze zagen dat de Engelsen in de tweede helft van het veld werden gespeeld. "We zien ook heus wel mogelijkheden om Spurs goed te bestrijden", aldus Vergoossen. "Dat baseer ik niet alleen op die wedstrijd tegen Slavia. Het spelbeeld toen ontstond ook door het scoreverloop. Slavia móest uiteindelijk winnen om een ronde verder te komen en zette alles op alles. Het is natuurlijk levensgevaarlijk om zo'n aanpak te kopiëren. Maar het is wel duidelijk dat we het initiatief moeten pakken waar dat kan en dat we daarbij een hoog tempo moeten hanteren."
PSV heeft alleen maar fitte spelers aan boord. Voor de zekerheid neemt Vergoossen een negentiende speler mee naar Londen. Dat is de jonge aanvaller Jonathan Reis. De afgelopen dagen kampte Danko Lazovic met lichte kuitklachten.
De coach zal in zijn benadering op geen enkele wijze rekening houden met het duel van komende zondag, thuis met Ajax. "Als we tegen Spurs minder doen dan we gewend zijn te doen, raken we de weg kwijt. PSV moet vol aan de bak; het is de enige manier om succesvol te zijn. Na donderdag gaan we ons bezighouden met Ajax."
Eén ding is volgens Vergoossen zeker: Spurs zal morgenavond vol gas geven. "Zij hebben inmiddels de zekerheid over deelname aan Europees voetbal volgend seizoen. De competitie is niet belangrijk meer. Voor hun is nu alleen het winnen van de UEFA Cup nog belangrijk."
Laffe nerdols!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yup, mogelijke politie staking.
Maar het is nog helemaal niet zeker, we horen zaterdag pas ofdat ze het doorzetten of niet.
Bron.quote:Harde acties
Als de minister voor vrijdag middernacht niet met een gullere bieding komt, gaan de bonden harde acties voeren, hebben ze aangekondigd. De partijen komen vrijdagmiddag weer bij elkaar.
Inderdaad kan misschien wel goed uitkomen voor onsquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef ruud.nl het volgende:
Zou ergens wel mooi zijn als die wedstrijd naar achter (na de huidige competitie) wordt verplaatst.
In plaats van spanning terug te brengen in de competitie, is het dan misschien mosterd na de maaltijd, voor het hypothetische geval dat Ajax mocht winnen.
Nog steeds dat typische aanloopje van hem, mooi om te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:22 schreef WooZ het volgende:
hier te zien: http://www.dailymotion.co(...)er-tir-aux-but_sport
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #129 Gekkenhuis (BOERUH!!!)quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef ruud.nl het volgende:
Sowieso een erg leuk topic om een keer terug te lezen!![]()
[..]
Als er zondag maar gewonnen wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb totaal geen vertrouwen in donderdag, en zoiets zeg ik niet snel
PSV Netwerkquote:De politie gaat zeker geen actie voeren rondom de UEFA-cupwedstrijd tussen PSV en Tottenham Hotspur van volgende week woensdag. Daarvoor zijn de belangen van deze voetbalwedstrijd te groot, meldt een woordvoerder van de Nederlandse Politie Bond.
Leden van deze vakbond voor politiepersoneel hebben massaal het cao-voorstel van minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken verworpen. Als reactie hierop overwegen ze de Europese kampioenschappen zwemmen, die woensdag in Eindhoven beginnen, als mikpunt te gebruiken.
Dat dreigt ook te gebeuren rondom de competitiewedstrijden in de eredivisie, waaronder mogelijk die van komend weekend. Een besluit hierover valt op zijn vroegst vrijdagmiddag nadat de politie-vakbonden hebben gesproken met minister Ter Horst.
Precies!!! Kampioenschap is belangrijker dan de UEFA-cup...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als er zondag maar gewonnen wordt.
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil isquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Precies!!! Kampioenschap is belangrijker dan de UEFA-cup...
Tuurlijk, je wil alles winnen. Uefa Cup is een hele mooie troostprijs, maar het kampioenschap is vele malen belangrijker. Zeker met het oog op de financiën.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil is
bayern wint hem tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil is
Pah! Als er zondag gestaakt wordt dan komen er zeker wel rellen. Maar dan ajacieden en boeren tegen de smeris.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:05 schreef MaatjeTho het volgende:
PSV - T'ham gaat gelukkig gewoon door!
[..]
PSV Netwerk
*Zweet van voorhoofd veegt. Ben heel benieuwd naar morgen! En naar zondag natuurlijk...
Lee, Lee, Lee, Lee, Leequote:Young-Pyo Lee denkt aan terugkeer bij PSV
In De Telegraaf liet Young-Pyo Lee weten te denken aan een terugkeer naar PSV. Hij heeft nog veel contact met diverse mensen bij PSV onder wie Mart van den Heuvel en Eric Addo. "Ik heb een contract tot 2009, maar komende zomer beslis ik wat ik wil. Ik mis Eindhoven nog elke dag." In een reactie liet Jan Reker al weten dat de linksback zeker een optie is als hij wegwil bij de Spurs.
"PSV maakte zes jaar geleden mijn droom om te voetballen in Europa waar. Ik was nieuw en alles was vreemd. De mensen op De Herdgang hebben me fantastisch opgevangen. Iedereen stond altijd voor me klaar. Dat zal ik nooit vergeten."
Nice... las het vanochtend...quote:
Idd dat zou echt super zijn zeg.. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gebeurd..quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:43 schreef KELDER het volgende:
lee zou super zijn, denk met lee en dzsudzsak op de linkerkant dat de tegenstander helemaal gek wordt
Wat een onzin. 99% kans is zo goed als zeker en dat terwijl het nog helemaal niet vaststaat hoe en óf de politie überhaupt actie gaat ondernemen komende zondag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Wootism het volgende:
Wist al iemand dat er zondag, 99% kans is dat het word afgelast?
Gezien de opstelling in het ED vanochtend niet nee....quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:55 schreef -SG- het volgende:
Zou dit betekenen dat Sef het anders gaat aanpakken?
er is juist gezegd dat ze dat niet gaan doen.. aangezien ze daarmee vorige keer niet echt sympathie oogstten en dat was wel de bedoeling..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wat een onzin. 99% kans is zo goed als zeker en dat terwijl het nog helemaal niet vaststaat hoe en óf de politie überhaupt actie gaat ondernemen komende zondag.
Ze zullen het nieuwe bod waarschijnlijk afwijzen en daarbij hebben de bonden alleen aangegeven dat er hardere, burgeronvriendelijke acties ondernomen zullen worden. De wedstrijd van PSV is daarbij door de media als voorbeeld genoemd, evenals het EK zwemmen. Maar als er actie gevoerd gaat worden is het komende weekend helemaal niet als uitgangspunt genomen. Dat waren gewoon de twee belangrijkste sportevenementen die op korte termijn gepland staan. Wie zegt dat ze weer sportevenementen gaan saboteren?
Zo hard als jij het brengt is het nog helemaal niet.
[..]
Gezien de opstelling in het ED vanochtend niet nee....
Door de bonden zelf ja. Maar de media bedachten er zelf die voorbeelden van. Enfin, de boodschap lijkt me duidelijk: de uitspraak van Wootism is overtrokken en daar hoef dan ook geen waarde aan gehecht te worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
er is juist gezegd dat ze dat niet gaan doen.. aangezien ze daarmee vorige keer niet echt sympathie oogstten en dat was wel de bedoeling..
En je weet zeker dat ze elkaar niet verstaanquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:43 schreef KELDER het volgende:
lee zou super zijn, denk met lee en dzsudzsak op de linkerkant dat de tegenstander helemaal gek wordt
die is briljant jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Goldfish80 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3Freturn%3D%26df%3D1
Tactisch zou het niet slecht uitkomen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef Morrigun99 het volgende:
Zou er goed van balen als die match niet door zou gaan. Alhoewel het qua belasting van de speler uiteraard wéér goed uit zou komen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Goldfish80 het volgende:
KOM TERUG KOM TERUG KOM TERUG O JA LEE KOM TERUG OLE OLEEEE.quote:
DD, kom d'r maar in met je Bossche Bollen en de fiets!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Young-Pyo Lee denkt aan terugkeer bij PSV
In De Telegraaf liet Young-Pyo Lee weten te denken aan een terugkeer naar PSV. Hij heeft nog veel contact met diverse mensen bij PSV onder wie Mart van den Heuvel en Eric Addo. "Ik heb een contract tot 2009, maar komende zomer beslis ik wat ik wil. Ik mis Eindhoven nog elke dag." In een reactie liet Jan Reker al weten dat de linksback zeker een optie is als hij wegwil bij de Spurs.
"PSV maakte zes jaar geleden mijn droom om te voetballen in Europa waar. Ik was nieuw en alles was vreemd. De mensen op De Herdgang hebben me fantastisch opgevangen. Iedereen stond altijd voor me klaar. Dat zal ik nooit vergeten."
Tsjah, Oss he.. Daar sporen ze sowieso niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Goldfish80 het volgende:
en je bent niet de enige..quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb een vermoeden dat het eerste juist wel gebeurd. Dat gevoel heb ik in ieder geval.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:12 schreef noxious het volgende:
[..]
DD, kom d'r maar in met je Bossche Bollen en de fiets!
Als Lee terug zou komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:12 schreef noxious het volgende:
[..]
DD, kom d'r maar in met je Bossche Bollen en de fiets!
PWNDquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Goldfish80 het volgende:
Triest.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo'n driehonderd PSV-supporters dreigen de wedstrijd vanavond in Engeland tegen Tottenham Hotspur te missen vanwege een staking in Duitsland.
De schare aanhangers is gestrand op de luchthaven van Düsseldorf.
Veiligheidsmensen van PSV proberen nog een andere vlucht te regelen, maar de tijd dringt. De kans dat ze het alsnog halen, wordt klein geacht.
Nog eens honderden andere PSV'ers hadden ook dikke pech. Hun geboekte veerovertocht via Frankrijk werd getroffen door een staking.
Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Is de (vermoedelijke) opstelling al bekend?
Een soort van 5-6 opstellinge dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.
Tsja, als je het al tegen Helsingborg doet moet je het bijna elke wedstrijd gaan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.
Mwah, nog steeds niet echt spanning. Beetje of we voor de Amstel Gastorade Cup spelen heb ik het idee. Kan ook omdat ik nog aan het nagenieten van gisteren ben. Maar denk dat het vanavond, zodra de voorbeschouwing begint wel weer zal komen. Hoelaat begint die voorbeschouwing eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
nu we tegen de Spurs spelen heb ik wel weer het Europacup gevoel, beetje nerveus al
vanavond 1-1 spelen en het thuis afmaken![]()
Hopen op wat speeltijd voor Aissatiquote:Donderdag 6 maart: Tottenham Hotspur - PSV: 20.35 - 23.05 uur, Nederland 3
Voorbeschouwing 20.35 - 20.55 uur
Wedstrijdverslag 21.00 - 22.55 uur
Nabeschouwing 22.55 - 23.05 uur.
Het zij weer eens leuk zijn als we met meer dan één spits zouden spelen. Maar aangezien Sef verdedigende zekerheid wil inbouwen zal het wel weer een oersaaie 5-4-1 opstelling worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef noxious het volgende:
Ofwel geen variant dus. Gewoon dezelfde laffe instelling...
Ik dacht dat hij net als Slavia Praag druk wilde zetten, en gas geven. Daar zijn de Spurs afgelopen weekend ook mee op huun bek gegaan (wij ook trouwens, door gas van de tegenpartij).
Dus, nie lullen maar fietsen Sef!
Zelfs geen Dzsudzsák en Bakkal. 3 controlerende middenvelders, je zou bijna hopen dat ze flink op hun flikker krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef -SG- het volgende:
Mendez en culina? Pfff geen aissati..
Koef in de basisquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
Voorzichtigheid troef vanavond dus:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Farfán en Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Lazovic, Rajkovic, Aissati, Dzsudzsák en Bakkal.
Bij nader inzien, hoop dat Koevermans en farfan iets laten zien. Farfan in de spits.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
4-3-1-2 lijkt me dan
Hij spaart dus mensen voor a.s. zondagquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs geen Dzsudzsák en Bakkal. 3 controlerende middenvelders, je zou bijna hopen dat ze flink op hun flikker krijgen.
Gelukkig heeft hij zijn oude niveau weer opgepakt met balletjes breed of terug. Controleren kan hij ook niet want de ballen die hij afgepakt heeft zijn op een hand te tellen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:22 schreef -SG- het volgende:
Culina speelde anders het begin van het seizoen ijzersterk hoor! En toen kreeg hij een blessure.
Dus stellen we Koevermans op, logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat we flink onder druk komen te staan vandaag, voor ruime periodes.
Voordeel is misschien wel dat Farfan het beste uit de verf komt in een 2 spitsen systeemquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef noxious het volgende:
Nou, ik mag leiden dat Koevermans en Farfán vanavond een dijk van een wedstrijd spelen, en dat Culina door z'n enkel zakt zodat Aissati of Bakkal z'n kunstjes mogen laten zien...
Ach, wel eens verfrissend met 2 spitsen moet ik toegevenAlleen geen Dzsudzsák... Vergoossen, wat doe je
Doe dan Bakkal en Méndez, Culina is vlees noch vis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef cultheld het volgende:
Culina en Méndez leveren meer strijd op het middenveld dan Bakkal en Culina. Ik begrijp wel waarom Sef in een uitwedstrijd tegen het fysiek sterke Tottenham voor deze opstelling kiest.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef djnospinzone het volgende:
Sorry doe ik mee in deze wedstrijd? Een echte PSV-er hoopt dat Mendez en Culina nooit meer een bal zullen trappen in het shirt van ons mooi klupje
Nee dat hoop ik niet. Ik hoop dat PSV onder de voeten wordt gelopen. Ik word liever uitgeschakeld in de UEFA cup en dat Vergoossen dan rigoreus z'n laffe instelling omgooit, dan dat we op deze manier doorpruttelen. Het enige wat deze man kan is achteruit lopen, en het wordt met de week erger.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Een echte PSV-er wenst zijn eigen spelers geen blessure toe, maar is het gewoon oneens met de opstelling en hoopt dat ze het goed doen.
Laat maar, je hoeft niet te bewijzen ofzo dat je geen PSV'er bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:41 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik niet. Ik hoop dat PSV onder de voeten wordt gelopen. Ik word liever uitgeschakeld in de UEFA cup en dat Vergoossen dan rigoreus z'n laffe instelling omgooit, dan dat we op deze manier doorpruttelen. Het enige wat deze man kan is achteruit lopen, en het wordt met de week erger.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Een echte PSV-er wenst zijn eigen spelers geen blessure toe, maar is het gewoon oneens met de opstelling en hoopt dat ze het goed doen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:30 schreef djnospinzone het volgende:
edit
Gaat het toch ook niet om, het gaat er om dat desbetreffende user spelers van zijn eigen club een beenbreuk voor Mendez en een vleeswond voor Culina (bij voorkeur in de nek) toe wenstquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:53 schreef noxious het volgende:
[..]
![]()
![]()
En toch... het is natuurlijk bullshit dat je als 'echte' PSV het maar eens moet zijn met de opstelling en hopen dat ze hun best doen. Een 'echte' fan houdt niet in dat je altijd maar ja moet knikken...
jullie spelen uberhaupt geen voetbalquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Horen jullie het eens van een ander!
jullie spelen laf voetbal!
Kan je het niet nog een keer posten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef jmac het volgende:
Hadden de spurs Farfan maar gekocht![]()
Waarom post ik dit altijd als 'ie opeens scoort![]()
![]()
Laatste 20 minuten wankelde de defensie wel aardig. Doe mij nu maar een dodelijk saaie 2e helft zonder dat er iets gebeurtquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:55 schreef ASSpirine het volgende:
wat een slechte 1e helft van de 1e helft, maar de 2e helft maakt het weer goed
2 behoorlijke tackels weer op Afellay
Mooie reflex van Gomes
Jammer van het mislukte één-tweetje tussen Koevermans en Culina
Mooi schot van Mendez
En dat allemaal in de laatste 20 minuten
En vooralsnog heeft Sef het goed gezienquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef cultheld het volgende:
Culina en Méndez leveren meer strijd op het middenveld dan Bakkal en Culina. Ik begrijp wel waarom Sef in een uitwedstrijd tegen het fysiek sterke Tottenham voor deze opstelling kiest.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Horen jullie het eens van een ander!
jullie spelen laf voetbal!
nee joh, staks valt hij op en wordt hij aan het eind van het seizoen verkochtquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef ganzenherder het volgende:
En toch is dit een ideale wedstrijd voor onze hongaar
Mooi toch, dan weten ze direct dat ze niet moeten vergeten een afspraak met LEE LEE LEE LEE LEE! te moeten maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Alcides is toch de zwakste bij PSV, veel kleine foutjes
Wat heeft Culina voor op Bakkal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
En vooralsnog heeft Sef het goed gezien.
Culina speelt in dit systeem nuttiger. Bakkal heeft nog teveel de neiging om diepte te zoeken (prima, maar niet uit tegen de Spurs) en Culina is een meester in het voetballen in de kleine ruimte op het middenveld. Hij blijft gewoon prima op de been tot nu toe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi toch, dan weten ze direct dat ze niet moeten vergeten een afspraak met LEE LEE LEE LEE LEE! te moeten maken.
[..]
Wat heeft Culina voor op Bakkal?
Zij hebben slavia wel uitgeschakeld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Matig ploegje dat Spurs.
gaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
En bedankt PSV fans voor het voor lul zetten van de Nederlandse supporter in Engeland, FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TERING PIPI LANGKOUS GEDOE!
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
En bedankt PSV fans voor het voor lul zetten van de Nederlandse supporter in Engeland, FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TERING PIPI LANGKOUS GEDOE!
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporterquote:
Jij zal een van de weinige zijn die zich er druk om maaktquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporter
ga bellen blazen johquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporter
nee die jodenkreten zijn feestquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
19 april zing ik het weer keihard mee en sta ik met kippenvel op de tribune.quote:
Zijn ook niet geweldig neequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee die jodenkreten zijn feest
Maak je maar druk over de sfeerquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
19 april zing ik het weer keihard mee en sta ik met kippenvel op de tribune.
Ga nou niet doen dat er ook maar een Nederlandse club zo'n goede en mooie sfeer als de clubs in Engeland hebben svp.
Hey pipi langkousquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Goh heb ze drie keer horen zingen, noem jij de eruit zingen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zingen jullie spurs er flink uit
Maar we moeten nog een cursus van West Ham krijgen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goh heb ze drie keer horen zingen, noem jij de eruit zingen?
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou West Ham idd niet gebeuren he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |