Kan je het niet nog een keer posten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef jmac het volgende:
Hadden de spurs Farfan maar gekocht![]()
Waarom post ik dit altijd als 'ie opeens scoort![]()
![]()
Laatste 20 minuten wankelde de defensie wel aardig. Doe mij nu maar een dodelijk saaie 2e helft zonder dat er iets gebeurtquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:55 schreef ASSpirine het volgende:
wat een slechte 1e helft van de 1e helft, maar de 2e helft maakt het weer goed
2 behoorlijke tackels weer op Afellay
Mooie reflex van Gomes
Jammer van het mislukte één-tweetje tussen Koevermans en Culina
Mooi schot van Mendez
En dat allemaal in de laatste 20 minuten
En vooralsnog heeft Sef het goed gezienquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef cultheld het volgende:
Culina en Méndez leveren meer strijd op het middenveld dan Bakkal en Culina. Ik begrijp wel waarom Sef in een uitwedstrijd tegen het fysiek sterke Tottenham voor deze opstelling kiest.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Horen jullie het eens van een ander!
jullie spelen laf voetbal!
nee joh, staks valt hij op en wordt hij aan het eind van het seizoen verkochtquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef ganzenherder het volgende:
En toch is dit een ideale wedstrijd voor onze hongaar
Mooi toch, dan weten ze direct dat ze niet moeten vergeten een afspraak met LEE LEE LEE LEE LEE! te moeten maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
Alcides is toch de zwakste bij PSV, veel kleine foutjes
Wat heeft Culina voor op Bakkal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
En vooralsnog heeft Sef het goed gezien.
Culina speelt in dit systeem nuttiger. Bakkal heeft nog teveel de neiging om diepte te zoeken (prima, maar niet uit tegen de Spurs) en Culina is een meester in het voetballen in de kleine ruimte op het middenveld. Hij blijft gewoon prima op de been tot nu toe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi toch, dan weten ze direct dat ze niet moeten vergeten een afspraak met LEE LEE LEE LEE LEE! te moeten maken.
[..]
Wat heeft Culina voor op Bakkal?
Zij hebben slavia wel uitgeschakeld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Matig ploegje dat Spurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |