quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.
Eerst maar eens kijken of die laatste 2 wel door kunnen gaan. Politie en zo.quote:
Dan denk ik dat de politie toch wel wat problemen krijgt hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of die laatste 2 wel door kunnen gaan. Politie en zo.
Dat zou wat zijn, reglementair van Ajax en de Spurs verliezen omdat er geen politie is. En daardoor dan het kampioenschap mislopen. *horror*
Als je het dan kopieert, voeg er dan voor de grap eens wat aan toe, bijvoorbeeld:quote:
De grote leider heeft toch maar een gezond fundament gelegd onder het huidig PSV. Ik vraag me dat nog steeds af.quote:De drie jaren met Hiddink daaraan voorafgaand liepen de tekorten op tot zo'n 30 miljoen euro.
link?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, die lui op het tottenhamforum hebben d'r vertrouwen in hoorZie d'r veel 2-0 en 3-1 staan.
Lijkt me terecht, PSV moet echt uit een ander vaatje gaan tappen anders wordt het inderdaad zo'n uitslagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, die lui op het tottenhamforum hebben d'r vertrouwen in hoorZie d'r veel 2-0 en 3-1 staan.
En dat dit nogquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef knep het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, PSV moet echt uit een ander vaatje gaan tappen anders wordt het inderdaad zo'n uitslag.
quote:Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn niet geheel fit bij PSV. Coach Sef Vergoossen heeft daarom Jonathan Reis opgenomen in zijn selectie voor het UEFA Cup-duel met Tottenham Hotspur.
Lazovic heeft een kuitblessure overgehouden aan de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, die door PSV met 3-1 werd verloren. Koevermans blesseerde zich maandag op de training aan een lies.
Jonathan Reis kwam dit seizoen nog nauwelijks in actie voor PSV. De achttienjarige Braziliaan begon in de basis tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal, mocht drie keer invallen in de Eredivisie en kwam één keer als invaller binnen de lijnen in de Champions League.
Zou gunstig zijn voor PSV als Lazovic en Koef niet mee kunnen doen.quote:
Dacht ik ook direct aan, alleen dan wel Afellay naar rechts en Aissati centraal. Al denk ik dat Vergoossen liever zo min mogelijk wijzigt aan de invulling van de spelers. Zou hij weer met een of andere defensieve tactiek aankomen, mag toch hopen van niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn voor PSV als Lazovic en Koef niet mee kunnen doen.
Farfan in de spits en Aissati op het middenveld, dan zit er meteen meer voetbal in het elftal.
mooi selectief gelezen, waarom staan we nu positief? Geen Ajax in de CL, verkoop parkeerplaats, professionalisering marketing.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je het dan kopieert, voeg er dan voor de grap eens wat aan toe, bijvoorbeeld:
[..]
De grote leider heeft toch maar een gezond fundament gelegd onder het huidig PSV. Ik vraag me dat nog steeds af.
quote:In De Telegraaf laat Alcides weten dat zijn zaakwaarnemer inmiddels in gesprek is met Chelsea over zijn toekomst. De transfersom en zijn salaris zijn normaal gesproken te hoog voor PSV. Maar zelf wil hij graag in Eindhoven blijven. "Ik heb het hier naar mijn zin. Na mijn vertrek uit Brazilië speelde ik al voor Benfica en Schalke 04 en is PSV mijn derde club. Het is voor een jonge speler goed om vastigheid te hebben. Door de aanwezigheid van de andere Zuid-Amerikanen heb ik me in en buiten het veld makkelijk kunnen aanpassen. Ik voel me hier echt thuis."
quote:Volgens De Telegraaf hoeft PSV tot eigen verrassing geen afkoopsom te betalen aan Ajax om Adrie Koster te kunnen overnemen van Ajax. Koster heeft nog een doorlopend contract bij de Amsterdamse club. Er zou alleen nog verschil van mening zijn over het salaris van Koster, dat normaal gesproken te hoog ligt voor de rol van assistent. Dat zou na PSV-Ajax moeten worden uitgesproken.
De krant meldt verder dat Koster bij Ajax een negatief advies uitbracht over het aantrekken van Amrabat.
[/quote]quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
[quote]De krant meldt verder dat Koster bij Ajax een negatief advies uitbracht over het aantrekken van Amrabat.
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hemquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi selectief gelezen, waarom staan we nu positief? Geen Ajax in de CL, verkoop parkeerplaats, professionalisering marketing.
Bovendien was het verlies in de Hiddink jaren vooral toe te schrijven aan één slecht boekjaar waarin meer dan de helft van het verlies werd geleden. Daarbij komt dat het nogal ingewikkeld ligt wat het verlies inhoud. Zo hebben we een verliesjaar gehad door vooral afschrijvingen en is er nog de belachelijke oplossing geweest voor de spelersfondsen door Westerhof.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou ook gaan, maar helaas lieten de finacien het niet toe
Die heeft alleen maar goede dingen gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hem
misdaan heeft is me verder een raadsel
Volgens mij is die okee6 een keer in elkaar geslagen ofzo door van Raaij, Hiddink en Afellay.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat okee6 graag een hetze voert richting Guus Hiddink. Wat de man hem
misdaan heeft is me verder een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |