De Spurs zijn ook joden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
Ik snap de titel niet. Drie keer tegen de Joden?
Gewoon een type Alex scoutenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en het liefst niet een met van die half bakken ingrepen..
Waar komt dat eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
en iedereen in Engeland heeft nergens zo'n grafhekel aan als aan de spurs
Een ajaxied die ons s6 wenst?????quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Rumille het volgende:
Alvast succes tegen de Spurs.
Jullie de UEFA Cup en wij eindelijk weer een keer het landskampioenschap?
Niet heeeeel nieuw hoorquote:
quote:
Ja maar daar hebben we Simons en Bakkal toch voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mendez is controlerend beter vind ik. En daarbij schopt Mendez de tegenstander ook helemaal naar de hel als die vervelend is.
Ik doe zoiets nooit bij ajax. Maar zij wel tegen ons. raarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet heeeeel nieuw hoor
Net de uitweg van je grot teruggevonden?
Ik vind het trouwens best gunstig dat de technische staf steeds meer vorm krijgt. Ik heb écht zin in het volgende seizoen als Stevens aan het roer staat. Iemand die van aanpakken wet, dat zie ik graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Veur hoelang heeft Vloet trouwens getekend?
Deze zomer gebeurt het weer!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]Maar dat zal maar eens in de tien jaar lukken vrees ik
Ook maar om 2 redenen:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ik doe zoiets nooit bij ajax. Maar zij wel tegen ons. raar
Over 17 uur vertrek ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan er nog naar Londen van hier?
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan er nog naar Londen van hier?
Iemand anders uit mijn klas gaat ook, heeft ook FOK! account maar weet ff niet hoe die heetquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |