gaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
En bedankt PSV fans voor het voor lul zetten van de Nederlandse supporter in Engeland, FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TERING PIPI LANGKOUS GEDOE!
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
En bedankt PSV fans voor het voor lul zetten van de Nederlandse supporter in Engeland, FLIKKER NOU EENS OP MET DAT TERING PIPI LANGKOUS GEDOE!
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporterquote:
Jij zal een van de weinige zijn die zich er druk om maaktquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporter
ga bellen blazen johquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, dan sta je toch zo zwaar voor lul als supporter
nee die jodenkreten zijn feestquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
19 april zing ik het weer keihard mee en sta ik met kippenvel op de tribune.quote:
Zijn ook niet geweldig neequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee die jodenkreten zijn feest
Maak je maar druk over de sfeerquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
19 april zing ik het weer keihard mee en sta ik met kippenvel op de tribune.
Ga nou niet doen dat er ook maar een Nederlandse club zo'n goede en mooie sfeer als de clubs in Engeland hebben svp.
Hey pipi langkousquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Goh heb ze drie keer horen zingen, noem jij de eruit zingen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zingen jullie spurs er flink uit
Maar we moeten nog een cursus van West Ham krijgen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goh heb ze drie keer horen zingen, noem jij de eruit zingen?
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goh heb ze drie keer horen zingen, noem jij de eruit zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |