Nog steeds dat typische aanloopje van hem, mooi om te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:22 schreef WooZ het volgende:
hier te zien: http://www.dailymotion.co(...)er-tir-aux-but_sport
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Rubbereend en appelsientje zijn er al hoorde ik.
Live Eredivisieverslagen #129 Gekkenhuis (BOERUH!!!)quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef ruud.nl het volgende:
Sowieso een erg leuk topic om een keer terug te lezen!![]()
[..]
Als er zondag maar gewonnen wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb totaal geen vertrouwen in donderdag, en zoiets zeg ik niet snel
PSV Netwerkquote:De politie gaat zeker geen actie voeren rondom de UEFA-cupwedstrijd tussen PSV en Tottenham Hotspur van volgende week woensdag. Daarvoor zijn de belangen van deze voetbalwedstrijd te groot, meldt een woordvoerder van de Nederlandse Politie Bond.
Leden van deze vakbond voor politiepersoneel hebben massaal het cao-voorstel van minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken verworpen. Als reactie hierop overwegen ze de Europese kampioenschappen zwemmen, die woensdag in Eindhoven beginnen, als mikpunt te gebruiken.
Dat dreigt ook te gebeuren rondom de competitiewedstrijden in de eredivisie, waaronder mogelijk die van komend weekend. Een besluit hierover valt op zijn vroegst vrijdagmiddag nadat de politie-vakbonden hebben gesproken met minister Ter Horst.
Precies!!! Kampioenschap is belangrijker dan de UEFA-cup...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als er zondag maar gewonnen wordt.
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil isquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Precies!!! Kampioenschap is belangrijker dan de UEFA-cup...
Tuurlijk, je wil alles winnen. Uefa Cup is een hele mooie troostprijs, maar het kampioenschap is vele malen belangrijker. Zeker met het oog op de financiën.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil is
bayern wint hem tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zou ik hem erg graag winnen. Ondanks het feit dat er nog heel veel erg sterke tegenstanders inzitten, dat het energie vreet en dat het prijzengeld nihil is
Pah! Als er zondag gestaakt wordt dan komen er zeker wel rellen. Maar dan ajacieden en boeren tegen de smeris.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:05 schreef MaatjeTho het volgende:
PSV - T'ham gaat gelukkig gewoon door!
[..]
PSV Netwerk
*Zweet van voorhoofd veegt. Ben heel benieuwd naar morgen! En naar zondag natuurlijk...
Lee, Lee, Lee, Lee, Leequote:Young-Pyo Lee denkt aan terugkeer bij PSV
In De Telegraaf liet Young-Pyo Lee weten te denken aan een terugkeer naar PSV. Hij heeft nog veel contact met diverse mensen bij PSV onder wie Mart van den Heuvel en Eric Addo. "Ik heb een contract tot 2009, maar komende zomer beslis ik wat ik wil. Ik mis Eindhoven nog elke dag." In een reactie liet Jan Reker al weten dat de linksback zeker een optie is als hij wegwil bij de Spurs.
"PSV maakte zes jaar geleden mijn droom om te voetballen in Europa waar. Ik was nieuw en alles was vreemd. De mensen op De Herdgang hebben me fantastisch opgevangen. Iedereen stond altijd voor me klaar. Dat zal ik nooit vergeten."
Nice... las het vanochtend...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |