Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Is de (vermoedelijke) opstelling al bekend?
Een soort van 5-6 opstellinge dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.
Tsja, als je het al tegen Helsingborg doet moet je het bijna elke wedstrijd gaan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reken maar op weinig aanvallers en Méndez in de basis.
Mwah, nog steeds niet echt spanning. Beetje of we voor de Amstel Gastorade Cup spelen heb ik het idee. Kan ook omdat ik nog aan het nagenieten van gisteren ben. Maar denk dat het vanavond, zodra de voorbeschouwing begint wel weer zal komen. Hoelaat begint die voorbeschouwing eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
nu we tegen de Spurs spelen heb ik wel weer het Europacup gevoel, beetje nerveus al
vanavond 1-1 spelen en het thuis afmaken![]()
Hopen op wat speeltijd voor Aissatiquote:Donderdag 6 maart: Tottenham Hotspur - PSV: 20.35 - 23.05 uur, Nederland 3
Voorbeschouwing 20.35 - 20.55 uur
Wedstrijdverslag 21.00 - 22.55 uur
Nabeschouwing 22.55 - 23.05 uur.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:06 schreef Goldfish80 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3Freturn%3D%26df%3D1
Het zij weer eens leuk zijn als we met meer dan één spits zouden spelen. Maar aangezien Sef verdedigende zekerheid wil inbouwen zal het wel weer een oersaaie 5-4-1 opstelling worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:01 schreef noxious het volgende:
Ofwel geen variant dus. Gewoon dezelfde laffe instelling...
Ik dacht dat hij net als Slavia Praag druk wilde zetten, en gas geven. Daar zijn de Spurs afgelopen weekend ook mee op huun bek gegaan (wij ook trouwens, door gas van de tegenpartij).
Dus, nie lullen maar fietsen Sef!
Zelfs geen Dzsudzsák en Bakkal. 3 controlerende middenvelders, je zou bijna hopen dat ze flink op hun flikker krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef -SG- het volgende:
Mendez en culina? Pfff geen aissati..
Koef in de basisquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
Voorzichtigheid troef vanavond dus:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Farfán en Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Lazovic, Rajkovic, Aissati, Dzsudzsák en Bakkal.
Bij nader inzien, hoop dat Koevermans en farfan iets laten zien. Farfan in de spits.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef dndiek het volgende:
4-3-1-2 lijkt me dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |