Dat denk ik ookquote:Op zondag 2 maart 2008 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat alleen Agnes en Jurre nog bij elkaar zijn.
nee...dat was het eerste 'jippie, ik ben niet alleen...er is sex in het vooruitzicht'-gevoel...nu komt langzamerhand de realiteit van een vervelend, claimerig vrouwmens-met-kinderen-die-haar-volledige-toekomstdroom-aan-jou-ophangt de roze wolk binnensijpelen...quote:Op zondag 2 maart 2008 11:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb het al een paar weken niet meer gevolgd, maar Gerard en z'n vrouw waren toch ook helemaal weg van elkaar?
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee...dat was het eerste 'jippie, ik ben niet alleen...er is sex in het vooruitzicht'-gevoel...nu komt langzamerhand de realiteit van een vervelend, claimerig vrouwmens-met-kinderen-die-haar-volledige-toekomstdroom-aan-jou-ophangt de roze wolk binnensijpelen...
Is het niet zo dat in de voorstukjes van vorige week, Frans een ring geeft aan Ronella ofzo? (of heb ik het mis)quote:
Een doosje met een condoom erinquote:Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het niet zo dat in de voorstukjes van vorige week, Frans een ring geeft aan Ronella ofzo? (of heb ik het mis)
Kan je dan niet zien dan als je visite krijgt... ja, je doet dat niet gauw hé, als er iemand komt...Neem je op meidquote:Op zondag 2 maart 2008 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
En uitgerekend vanavond krijgen m'n schoonouders het in de kop om langs te komen
Nee joh, een paar maanden, hooguit.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef nozem het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Wanneer zijn de opnames eigenlijk geweest? Die city-trips, waren die een jaar geleden ofzo?
Ah oke. En tussen de aflevering van vorige week en die van vandaag zit dus een maand of 2 a 3. Nee, dan weet ik hoe ik het moet plaatsen.quote:
Ik ben blij dat ik na vandaag HENK niet meer hoef te zienquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat ik na vandaag Frans niet meer hoef te zien.
Nou nou.. Een beetje sociaal onhandig, maar eng?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Die Eric is echt raar en eng.
Het waren er te weinig naar zijn smaak.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:36 schreef Sonja.B het volgende:
Waarom wilde die tweede boer (met dat kalende kruintje) geen date en ook de brieven niet lezen?
(heb de eerste aflevering gemist merk ik nu)
Ach ja, zo,n man heb je ook niet voor je alleen. Zou ik ook niet op durven schrijven ;-)quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het waren er te weinig naar zijn smaak.
Ja! En onverwacht, ik had echt gedacht dat het andersom zou zijn. Arme Ronellaquote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Q. het volgende:
Ik vind het zielig voor Ronella.
Ik ook. Had ook nooit verwacht dat hij twijfels zou krijgen en niet zij.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Q. het volgende:
Ik vind het zielig voor Frans.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Q. het volgende:
Ook niet zo heel raar eigenlijk, als je geen menselijk contact gewend bent.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:47 schreef nozem het volgende:
Het zijn toch wel wereldvreemde snuiters, die boeren met de minste brieven.
Dat denk je bij die ouders ookquote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Eerste gedachte: Als daar maar geen kinders van komen..
Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Eerste gedachte: Als daar maar geen kinders van komen..
dat zat er wel in...kan niet zeggen dat ik verbaasd ben...wel jammer, op zich...had het gerard wel gegund...sympathieke ventquote:Op zondag 2 maart 2008 21:05 schreef Sonja.B het volgende:
oei die Geer en Leo..had ik toch niet vewacht. Ben bang dat ze hem toch een beetje verstikt heeft in dr enthousiasme..
Liefde laat zich niet dwingen, en al helemaal niet op deze manier.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:04 schreef Burdie het volgende:
Jammer, Gerard en Leonie leken zo leuk samen.
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen makenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef nozem het volgende:
Henk heeft eindelijk gescoord. Joechei!
Klarijn was met afstand de charmanste uit het gehele programma. Dat had ik Henkiepenkie nu ook weer niet gegund.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen maken.
Henk wil toch nog even aan Nederland duidelijk maken dat ie écht wel een vriendinnetje kan krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef nozem het volgende:
Henk heeft eindelijk gescoord. Joechei!
We hebben 1 echt stel. Dat is het volgens mij het maximaal haalbare. Het blijft toch een slechte uitgangspositie, zo'n datingprogramma op TV.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Q. het volgende:
Toch wel teleurstellend.
Ze lijken echt sprekend op elkaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Allemachtig die vrouw van die frank, ik heb serieus nog nooit zo'n lelijke vrouw gezien.
Is toch niets mis mee? Hebben alle mannen, maar dan kom je er op een gegeven moment wel achter dat een vrouw nooit voldoet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ze hebben wel een eisenpakket zeg, die boeren.
Frank heeft ook niet echt veel te eisen, eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Allemachtig die vrouw van die frank, ik heb serieus nog nooit zo'n lelijke vrouw gezien.
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfectquote:Op zondag 2 maart 2008 21:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee? Hebben alle mannen, maar dan kom je er op een gegeven moment wel achter dat een vrouw nooit voldoet.
Meen je dit? Ik bedoel, jij voelt je tot Henk aangetrokken?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen maken.
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjesquote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Je man is onder de pannen, hij accepteert je tekortkomingenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfect
Idd er was bij dat vijftal er eentje bij die een klein beetje oke was maar de restquote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjes), zag ik haar ook al staan en toen dacht ik: het zal toch niet die worden, hè? En ja hoor! Ze is trouwens wel heel erg aardig, maar al was het de enige vrouw op aarde waar ik een kans bij maakte, ik zou ervoor passen.
Maar Frank is nou ook niet bepaald moeders mooistequote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjes), zag ik haar ook al staan en toen dacht ik: het zal toch niet die worden, hè? En ja hoor! Ze is trouwens wel heel erg aardig, maar al was het de enige vrouw op aarde waar ik een kans bij maakte, ik zou ervoor passen.
Jaquote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik bedoel, jij voelt je tot Henk aangetrokken?
Ik vroeg het uit pure interessequote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben kennelijk niet de enige, de beste man kreeg meer dan 400 brieven geloof ik.
Niet dat dat zo'n succes was, maar dat is dan weer een tweede.
Hij doet me aan Jaques Tichelaar denkenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Maar Frank is nou ook niet bepaald moeders mooiste
Wellicht niet, maar ook niet moeders lelijkste. Gewoon een normale man. Het zou dan meer aan zijn gedrag liggen denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Maar Frank is nou ook niet bepaald moeders mooiste
Ja het is volgens mij ook echt een leuke vent. Wel een botte hork, maar then again, dat zijn bijna alle kerels tegenwoordig geloof ikquote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik vroeg het uit pure interesse. Ik bedoelde het niet cynisch, zo van: hoe kun je dat menen? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat een vrouw Henk leuk vindt.
Nou nou, niet zo pessimistischquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja het is volgens mij ook echt een leuke vent. Wel een botte hork, maar then again, dat zijn bijna alle kerels tegenwoordig geloof ik
Prima. Als er maar geen kinders van komen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef Lienekien het volgende:
Leuk voor Frank en Monique dat ze elkaar gevonden hebben. Laat de rest maar lullen.
Ah wat leukquote:Goed nieuws: een week na de opname van de reünie ligt een brief op de mat bij Gerko. Een meisje uit de buurt heef haar oog op Gerko laten vallen. Al sinds de eerste uitzending. De vonk is overgeslagen en inmiddels zijn ze sinds kort een stel.
quote:Wat is zo leuk aan haar?
“Alles. Ze lacht grappig. In de omgang is ze leuk, dus ja. Het is altijd moeilijk om het precies te vertellen. Wat ze leuk aan mij vindt? Dat heb ik niet gevraagd, daar hebben we het niet overgehad. Ze zal me wel leuk vinden, lijkt me.”
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef Noisekick het volgende:
Ik vond die jonge boer uit het hele hoge Noorden niet zo positief overkomen. Gerko.
Ik snap, dat hij 3 uur reizen teveel vindt, maar ja... als je altijd vrijgezel bent, zou ik niet zo kraaien
Maar ja hij is nog jong dus er is nog hoop
Ah ik lees net op de site, dat hij na de reunie nog een brief heeft gekregen.
[..]
Ah wat leuk
toch zijn ze echt nog steeds heel verlegen tegenover elkaar. De verliefdheid spat er niet echt vanaf..maar ze zijn wle schattig saampjesquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig is Agnes nog steeds happy met haar Jurre
ik denk dat het al was opgenomen voordat dat een stelletje werd hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Suusz het volgende:
Jammer dat er in de uitzending niet nog eventjes is ingegaan op Klaas & Jessica, hadden ze toch nog een extra succesvol stelletje
Ik vond hem ook heel schattig en vond het sneu dat hij weinig brieven had gekregen, aan het begin van het seizoenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]maar dat is wel erg schattig
ik vond Gerko wel lief overkomen, beetje onhandig maar wel een goeie kerel leek mij
Dat denk ik ook..Daarom kan je op de website van BZV kijken. Wat er allemaal is gebeurd zoals van Klaas en Jessica.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat het al was opgenomen voordat dat een stelletje werd hoor
Ja, dat had Noisekick ook al verteld.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wauw, nog een succesje!
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=71939
Oh sorryquote:Op maandag 3 maart 2008 08:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had Noisekick ook al verteld.
dat is ook zo, ik wens het ze van harte toequote:Op maandag 3 maart 2008 11:31 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, die Monique leek idd niet helemaal 100%, maar goed. Als ze maar gelukkig zijn nietwaar?
echt waarquote:Op maandag 3 maart 2008 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat is ook zo, ik wens het ze van harte toe
ze mag me altijd bellenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk nu die extra filmpjes inderdaad en Ronella heeft/had het er echt ,moeilijk mee, had ik niet verwacht ook nee, had het gevoel dat zij het uit zou maken tijdens de afleveringen enzo
Ik denk dat de deelnemende boeren na een tijdje gewoon wat meer zichzelf worden en beter met de camera om kunnen gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Quoi het volgende:
De minste-brieven-boeren soms niet zo bijdehand.
Ronelle verwijdert ook z'n nummer, vond het echt sneu voor haar.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Quoi het volgende:
Ronella en Frans, zag ik het nu goed dat Ronella het er best wel moeilijk mee had? Ze begon zowat te janken! Ik had niet van Frans verwacht dat hij het bij twijfel af zou breken. Toch misschien een opgedrongen keuze op het einde en was de twijfel er al die tijd al?
Het was nog veel liever geweest als ie vantevoren even had bedacht dat ie eigenlijk helemaal niet zat te wachten op een vaste relatiequote:Op maandag 3 maart 2008 16:31 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik denk dat de deelnemende boeren na een tijdje gewoon wat meer zichzelf worden en beter met de camera om kunnen gaan
[..]
Ronelle verwijdert ook z'n nummer, vond het echt sneu voor haar.Maar erg lief dat Frans nog een kleinigheidje mee had gebracht.
Van een niet al te snuggere boer kun je dat ms niet verwachtenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het was nog veel liever geweest als ie vantevoren even had bedacht dat ie eigenlijk helemaal niet zat te wachten op een vaste relatie
quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Yvon Jaspers met haar boeren en één boerin, Susan Smit en Jan Marijnissen
Yvon Jaspers
Het KRO-programma ‘Boer zoekt vrouw’ was de kijkcijferhit van het afgelopen televisieseizoen. Zo trok de aflevering van 20 januari maar liefst ca 4,7 miljoen kijkers. In het programma zoekt een aantal vrijgezelle boeren een vrouw om hun leven mee te delen. Voor boeren is het vaak lastig een partner te vinden, omdat het boerenbedrijf zeer arbeidsintensief is en weinig ruimte laat voor vrije tijd.
Er zijn een aantal verklaringen voor het succes geopperd. Zo staan de boeren voor ‘echt’ en ‘puur’, wat veel kijkers in deze tijd van botox en oppervlakkig vertoon blijken te waarderen. Verder toont het programma ‘Nederland zoals het ooit was’, met koeien, weidse vergezichten en het simpele leven. Tenslotte bleek de combinatie van ‘harde reality’ en ‘softe emo-tv’een gouden greep. Vanavond zal presentatrice Yvon Jaspers samen met de boeren te gast zijn en terugkijken op het laatste seizoen.
Jan Marijnissen
SP-voorman Jan Marijnissen haalde vorige week tijdens een partijraad zeer fel uit naar Wilders en Rita Verdonk. Hij noemde Wilders levensgevaarlijk omdat hij onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen. Marijnissen trok zelfs een parallel met Joegoslavische oorlog en de genocide in Rwanda. Daarbij presenteerde de SP onlangs de nota ‘Wat Wilders Wil’, waarin gesteld werd dat Wilders helemaal niet opkomt voor de gewone burger, maar juist optreedt als belangenbehartiger van de rijken en grote ondernemingen.
Susan Smit
Ingrid Betancourt was lid van de Colomiaanse senaat, alhoewel zij de Franse nationaliteit bezit. In Colombia opereert een communistische guerrillabeweging, de FARC. Met grote regelmaat ontvoert de FARC personen om druk uit te oefenen op de regering. Betancourt probeerde de dialoog aan te gaan met de groepering om gijzelaars vrij te krijgen, maar werd zelf ook ontvoerd. Tot op heden is zij in handen van de FARC en voor haar leven wordt gevreesd. De Nederlandse publiciste Susan Smit was de laatste niet-Columbiaanse journalist die haar sprak.
Thanks voor de tipquote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Yvon Jaspers met haar boeren en één boerin, Susan Smit en Jan Marijnissen
Yvon Jaspers
Wedden dat ze dat inmiddels al wel weggeflikkerd heeft.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:31 schreef Noisekick het volgende:
Ronelle verwijdert ook z'n nummer, vond het echt sneu voor haar.Maar erg lief dat Frans nog een kleinigheidje mee had gebracht.
Natuurlijk gaat ze er hoogstwaarschijnlijk niet mee lopen, dat zei ik toch ook nietquote:Op maandag 3 maart 2008 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat inmiddels al wel weggeflikkerd heeft.
Als ze z'n nummer wist gaat ze echt niet met zo'n armbandje rondlopen hoor!
Klarijn heeft de latere afleveringen gezien en zag hoe hij met de 2 andere meiden was. Ze had niks gemistquote:Op maandag 3 maart 2008 23:34 schreef Thetallguy het volgende:
Henk is niet met Klarijn
Hij deed zeker alleen mee, om muzikaal bekend te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:46 schreef Remzz het volgende:
Eignelijk kon het ook niet uitblijven. Hij de komende 5 jaar binnen denk ik.
Misschien kook je goed...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfect
Ik vond dit pas echt de schokkendste zin van het hele verhaal. Eerst maandenlang in diequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Molline het volgende:
En Marja? „Van haar weet ik dat ze haar fanmail bij de KRO ging opeisen. Of ze post heeft gehad, weet ik niet.’’
Nou, nou. Dat 'opeisen' is ook maar een term van Pauline. En die 'zakken vol', da's iets wat uit jouw dikke duim komt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond dit pas echt de schokkendste zin van het hele verhaal. Eerst maandenlang in diejas
voor het oog van de natie rondhuppelen en dan je fanmail gaan "opeisen" omdat je denkt dat er zakken vol liggen
.
Oeh, fel hoor! Het was niet zo persoonlijk bedoeld als jij het nu kennelijk opvat... Maar ik heb onze Marja wel vaker dan 1x met haar mooie jas gezien hoor. Sterker nog, ik heb haar in alle afleveringen waarin ze op de boerderij was met die jas gezien, en misschien ook wel bij de speeddate en bij de date-met-5-vrouwen daarna, maar dat kan ik me momenteel niet direct voor de geest halen, waarvoor mijn oprechte excuses dan maar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat 'opeisen' is ook maar een term van Pauline. En die 'zakken vol', da's iets wat uit jouw dikke duim komt.
En dat maandenlang is ook al zo overdreven. Dat was een week.
Het gaat er, mijns inziens, om over hoe lang ze op tv was, en derhalve hoe lang ze in een dergelijke outfit aan het publiek is getoond. Dat ze feitelijk gezien die jas slechts een week aan had (of in ieder geval: dat wij slechts met zekerheid kunnen vaststellen dat ze die jas in ieder geval maar een week gedragen heeft) doet daar niet aan af. Immers, het gemiddelde Nederlandse publiek zal daar niet over nadenken, en heeft slechts het beeld dat (in ieder geval) tijdens alle afleveringen op de boerderij week na week is getoond in haar hoofd gehouden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Etcetera het volgende:
maar dan nog is 'alle afleveringen op de boerderij' slechts 1 week hoorik ben het wel eens met Lienekien, je trekt dingen nogal uit het verband
Wie maakt er nou een punt van die jas, zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het gaat er, mijns inziens, om over hoe lang ze op tv was, en derhalve hoe lang ze in een dergelijke outfit aan het publiek is getoond. Dat ze feitelijk gezien die jas slechts een week aan had (of in ieder geval: dat wij slechts met zekerheid kunnen vaststellen dat ze die jas in ieder geval maar een week gedragen heeft) doet daar niet aan af. Immers, het gemiddelde Nederlandse publiek zal daar niet over nadenken, en heeft slechts het beeld dat (in ieder geval) tijdens alle afleveringen op de boerderij week na week is getoond in haar hoofd gehouden.
Erg relevant lijkt me bovenstaande discussie verder ook niet, en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom er op dergelijke wijze een probleem van gemaakt wordt. Maar nu bestaan er kennelijk al pro- en anti-Marja's jas kampen. Enig!
Oh, en ik ben anti
Je moet wat op kantoor, ik bruis nu eenmaal t.a.t. van de energiequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een punt van die jas, zeg.![]()
Ik kan er nou wel een punt van maken dat je mijn reactie (ook) uit zijn verband hebt getrokken, maar ik geloof dat ik daar niet eens de puf voor heb.
als je zo gaat redeneren moet half nederland opnieuw in de kleren worden gestoken want dat ziet er ook niet uitquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je moet wat op kantoor, ik bruis nu eenmaal t.a.t. van de energie.
Wat een walgelijk wijf was dat zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Molline het volgende:
‘Afgewezen door een varkensboer’
Door TJEERD AGEMA
ROTTERDAM - Een sms’je naar haar familie sturen. Dat was wat Pauline van Rijsoort (42) direct deed toen ze in tv-programma Boer Zoekt Vrouw door de Brabantse Gerard naar huis werd gestuurd.
Of ze vragen: ben jij dat niet van ‘;de geboorte van een fricandeau’?’’
Leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef dwerg het volgende:
Interview met Jurre in het Leidsch Dagblad.
Oepsiequote:Boer Frans op matje om contract
07 maart 2008, 17:50 (plaats uw reactie)
HILVERSUM (ANP) - Boer Frans, bekend van het tv-programma Boer Zoekt Vrouw, is door producent Blue Circle op het matje geroepen om zijn zangcarrière. De blonde Frans uit Overijssel heeft na afloop van de serie een liedje opgenomen en tourt daarmee langs feesten en partijen.
Blue Circle liet Frans vrijdag weten dat het niet de bedoeling er zonder overleg commerciële activiteiten op na te houden. ,,Wij hebben deze week alle deelnemers aangeschreven om ze nog eens te wijzen op de bepalingen in het contract'', aldus de bedrijfsjurist van Blue Circle. ,,Het gaat ons er om dat de boeren de naam van het programma niet gebruiken bij commerciële uitingen.''
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat een walgelijk wijf was dat zeg![]()
En dan nog de volledige overtuiging dat ze uitgekozen zou worden, want zij en Gerard hadden een klik.
Ze werd weggestemd want Gerard voelde niks
Volgens mij heeft ze ook wel humor. Vond haar zelf wel oke,maar ik kan me voorstellen dat ze sterke reacties oproept, want wat apart is ze wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?
Ik vond ze alle 3 niks, ik vond Gerard ook niet boeiend verder... Maar haar opmerkingen, als dat humor moet zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?quote:
Frans is blijkbaar niet zo bekend met regeltjes en wetten. Eerst al dat schietincident en nu dit.quote:
Ik hou niet zo van de vorm humor "oh kijk, de geboorte van een fricandeau".quote:Op maandag 10 maart 2008 16:04 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?
Spui maar op!
Cursus leren lezen wil wel eens helpen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef Kiegie het volgende:
Oké, als je het dan niet kunt uitleggen, zal ik maar concluderen dat het ergens met jaloezie en de kift te maken heeft.
Sterkte ermee!
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.
En dank aan dwerg. Da's pas écht interessant.
Oh, dus als iemand walgelijke opmerkingen maakt, ís iemand ook maar direct walgelijk? Tsss.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.![]()
Ik vond het geen irritante opmerkingen, dus waarom moet ik ze zo bestempelen?
Iemand die walgelijke opmerkingen maakt, verdient imo de titel walgelijk.
Grappen maken over dieren, die beneden de gordel gaan, als volwassen vrouw, kom op zeg.![]()
En dan als een klein kind aan gaan stellen, omdat ze geluid maken in een stal
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Dat is dan inclusief een mening over de mening van een ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef IV_Xample het volgende:
jemig
wat een kinderachtige discussie hiero
laat ieder lekker zijn eigen mening hebben
Nou, ik wil er ook geen al te lange discussie van maken, maar je geeft geen enkele reden waarom je haar een 'walgelijk wijf' noemt. Nu zeg je dat je haar 'niet leuk' vindt - oké, dat is best. Maar ik vind het nogal 'puberaal', om je maar te quoten, om iemand die je 'niet leuk' vindt een 'walgelijk wijf' te noemen. Dat slaat gewoon nergens op. Ik noem jou toch ook niet een 'ontzettende teringtrut' omdat je me niet aanstaat?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"![]()
Waarom? Omdat de reden je niet aanstaat? Beetje puberaal he.
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef dwerg het volgende:
[ afbeelding ]
Interview in het Leidsch Dagblad met bovenstaande schooljuffen.
Inderdaad, mensen oordelen veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.
Ik denk dat Yvon prima weet hoe dat programma gemaakt wordt. Over onschuldige typetjes gesprokenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:43 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat Yvon het echt echt echt meent, maar dat de regisseurs/producenten graag typetjes neerzetten omdat het programma daardoor aantrekkelijker wordt
Uhuh, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvon prima weet hoe dat programma gemaakt wordt. Over onschuldige typetjes gesproken
Daar heb ik geen moeite mee, das nou net het verschil tussen jou, + meneer die zeikt over dat ik geen mening mag hebben, en mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dan inclusief een mening over de mening van een ander.
Heb ik gezeken dat jij geen mening mag hebben? Dacht het niet, hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, das nou net het verschil tussen jou, + meneer die zeikt over dat ik geen mening mag hebben, en mij.
Hij is wel aardig dom, maar ook weer aardig grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef Noisekick het volgende:
Gerard en Frans bij Jenssen.
Frans over z'n Istanbul reis met Ronella "Het luchtalarm ging de hele dag af"![]()
Ja precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij is wel aardig dom, maar ook weer aardig grappig.
Die droge reacties continu, prachtig
Brilletje nodig, Noisekick??? Als alle aliens er uitzien als Pauline mogen ze hier van mij vandaag nog landen hoor!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Cursus leren lezen wil wel eens helpen.En jaloers op iemand dat meer op een alien lijkt?
Ik kan het goed volgen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:07 schreef Q. het volgende:
Wie kan het even vertalen?
Kijk, dat klinkt al een stuk beter, zoals het bij Henk gaat.quote:
heb je het wel gelezenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:34 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al een stuk beter, zoals het bij Henk gaat.![]()
Een stuk hoopgevender ook, tenminste geen dame die hem al binnen een week op tv zit te claimen.
Leuk stukkie, dank je wel!
Ja debiel eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef Burdie het volgende:
Vandaag in de telegraaf: boer Frans mag toch gaan toeren met z'n nummer als hij de winst deelt met de AVRO.
Misschien drukte ik me niet goed uit maar dat bedoelde ik toch ook juist, Etcetera? Die dame van Henk zoekt duidelijk de publiciteit niet, terwijl die van Jan hem al na een paar dagen op tv zit te claimen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het wel gelezenze kennen elkaar al sinds december, dus het lijkt me dat ze niet iemand is die voor de publiciteit gaat
anders was ze immers ook wel mee bij de reunie?
"If something sounds too good to be true...."quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
blijkbaar vond ze jan toch niet zo geweeeeeldig of dat boerenleven zo geweeeeeldig of jans gedrag zo geweeeeeldig als dat ze beweerde
en dat je dan ook geen moment bedenkt dat je dat even na kan vragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:03 schreef Burdie het volgende:
Die reclame mag helemaal niet uitgezonden worden van de makers van BoerZoektVrouw.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:52 schreef Marconrad het volgende:
Nog even in het Nederlands:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezel...__.html?p=3,1
Zou 't die Akkelien nu echt om de publiciteit te doen geweest zijn???
Ik had eerst 'stopte na 2 weken' staan, maar vond dat weer te kort.quote:
Geloof er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 28 april 2008 08:29 schreef Marconrad het volgende:
Roddel of echt waar? Gevonden in een digitale krant van Leeuwarden:
iemand uit Makkum maandag 14 april 21:10
Ik denk dat boer Jan nu met Pauline is. Dat is die Rotterdamse die bij boer Gerard logeerde. Die met die leuke uitspraken over karbonaatjes en de geboorte van een frikandeau. Ik zie haar grote grijze Volvo wel hééééél vaak bij Jan op het erf staan de laatste weken!!!!
't Zou wel een mooi stel zijn, die twee samen! :-D
Kan hij evengoed goed zijn toch? Heeft hij wat in te halen!quote:
Ja nogalquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Beach het volgende:
Kutkick zeg.
Nee, want ik wil wel op de hoogte gehouden worden van deze boerenquote:Mag wel dicht onderhand tot volgend seizoen
Wacht nog maar even af.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Kan hij evengoed goed zijn toch? Heeft hij wat in te halen!![]()
Het lijkt me ondanks dat ook onzin dat Pauline nu met Jan zou zijn.
Zoiets zou opvallen en dan was het al lang bekend geweest, want dat hou je niet stil in zo'n dorp.
Wat bedoel je met wishfull thinking DaFrenk? Wishfull thinking van wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef DaFrenk het volgende:
Maar het is ook wel wishfull thinking... brrrrr
Nee joh, ze wachten gewoon met het bekend maken tot na de special van de KRO.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:48 schreef Marconrad het volgende:
Maar hoe leuk ik het ook voor ze zou vinden denk ik toch dat de roddel niet waar is.
Want Jan en Pauline samen zou wel een opvallend stel zijn.
En dan was het dus al lang bekent geweest denk ik!
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:48 schreef Marconrad het volgende:
Die foto is niet de aanleiding van het gerucht Guppyfriend.
Wishfull thinking van mij, dat ik niet hoop voor Jan dat hij wat met haar heeft. Aan de andere kant, als hij gelukkig met haar is. Wie ben ik danquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:52 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wishfull thinking DaFrenk? Wishfull thinking van wie?
klopt (en mijn bron is behoorlijk betrouwbaar)quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:36 schreef IV_Xample het volgende:
hoorde laatst ergens dat agnes en jurre uit elkaar waren maar weet niet of dat een betrouwbare bron was
iemand?
Echt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Hi_flyer het volgende:
En daarmee is er ook een einde gekomen aan de laatste relatie die de derde reeks van Boer Zoekt Vrouw opleverde.
Hoe is het dan met jou en boer Frank uit Appeltern?quote:
Je moet goed lezen wat ik schrijf...leuk voor ze zei ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik vind Jan en Pauline niet echt bij elkaar passen. Is Pauline niet wat te werelds voor Jan? Anyhow, ik wens ze veel geluk samen.
Zo mooi hè dat je altijd hapt (en dat tweede was geen reactie op jou).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je moet goed lezen wat ik schrijf...leuk voor ze zei ik![]()
Wat betreft de eerste jij bent wel dom of niet MUTS
Ik heb het gehoord.... heel erg leuk. Zo te horen komt het helemaal goed daar in Allingawier!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:21 schreef Kiegie het volgende:
Straks om 13:45 uur op Radio 2 een interview met Pauline.
http://www.radio2.nl/page/live
Vertel eens?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord.... heel erg leuk. Zo te horen komt het helemaal goed daar in Allingawier!![]()
![]()
Dank. Leuk om te horen. Ik vond Jan een geschikte kerel. Die gun ik het van harte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef Marconrad het volgende:
Ik ben al aan het zoeken of het misschien terug te luisteren is, Lienekien.
Nou ja, ze klonk serieus verliefd in elk geval. Ze zei dat het voor haar in eerste instantie ook als een verrassing kwam. En dat ze wel 1000 redenen kon bedenken waarom het géén goed idee zou zijn, Jan en zij. Waarvan minstens 999 hele goede! :-)))
Maar ze zijn nu toch al mooi 2 maanden bij elkaar en de afstand wordt alleen maar steeds kleiner, zei ze. Dat klinkt dus heel goed, toch?
De vonk sloeg over op het Boer Zoekt Vrouw feest, zei ze ook. Niet door de tv uitzendingen. Het blijft toch een supereerlijk mens, die Pauline. :-))))
Zo stond het wel in de krant zelfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:15 schreef Marconrad het volgende:
Dat Gerard-aanbidster zie ik nergens staan hoor, Burdie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |