Ik vond ze alle 3 niks, ik vond Gerard ook niet boeiend verder... Maar haar opmerkingen, als dat humor moet zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?quote:
Frans is blijkbaar niet zo bekend met regeltjes en wetten. Eerst al dat schietincident en nu dit.quote:
Ik hou niet zo van de vorm humor "oh kijk, de geboorte van een fricandeau".quote:Op maandag 10 maart 2008 16:04 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?
Spui maar op!
Cursus leren lezen wil wel eens helpen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef Kiegie het volgende:
Oké, als je het dan niet kunt uitleggen, zal ik maar concluderen dat het ergens met jaloezie en de kift te maken heeft.
Sterkte ermee!
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.
En dank aan dwerg. Da's pas écht interessant.
Oh, dus als iemand walgelijke opmerkingen maakt, ís iemand ook maar direct walgelijk? Tsss.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.![]()
Ik vond het geen irritante opmerkingen, dus waarom moet ik ze zo bestempelen?
Iemand die walgelijke opmerkingen maakt, verdient imo de titel walgelijk.
Grappen maken over dieren, die beneden de gordel gaan, als volwassen vrouw, kom op zeg.![]()
En dan als een klein kind aan gaan stellen, omdat ze geluid maken in een stal
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Dat is dan inclusief een mening over de mening van een ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef IV_Xample het volgende:
jemig
wat een kinderachtige discussie hiero
laat ieder lekker zijn eigen mening hebben
Nou, ik wil er ook geen al te lange discussie van maken, maar je geeft geen enkele reden waarom je haar een 'walgelijk wijf' noemt. Nu zeg je dat je haar 'niet leuk' vindt - oké, dat is best. Maar ik vind het nogal 'puberaal', om je maar te quoten, om iemand die je 'niet leuk' vindt een 'walgelijk wijf' te noemen. Dat slaat gewoon nergens op. Ik noem jou toch ook niet een 'ontzettende teringtrut' omdat je me niet aanstaat?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"![]()
Waarom? Omdat de reden je niet aanstaat? Beetje puberaal he.
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef dwerg het volgende:
[ afbeelding ]
Interview in het Leidsch Dagblad met bovenstaande schooljuffen.
Inderdaad, mensen oordelen veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.
Ik denk dat Yvon prima weet hoe dat programma gemaakt wordt. Over onschuldige typetjes gesprokenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:43 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat Yvon het echt echt echt meent, maar dat de regisseurs/producenten graag typetjes neerzetten omdat het programma daardoor aantrekkelijker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |