Hij deed zeker alleen mee, om muzikaal bekend te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:46 schreef Remzz het volgende:
Eignelijk kon het ook niet uitblijven. Hij de komende 5 jaar binnen denk ik.
Misschien kook je goed...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfect
Ik vond dit pas echt de schokkendste zin van het hele verhaal. Eerst maandenlang in diequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Molline het volgende:
En Marja? „Van haar weet ik dat ze haar fanmail bij de KRO ging opeisen. Of ze post heeft gehad, weet ik niet.’’
Nou, nou. Dat 'opeisen' is ook maar een term van Pauline. En die 'zakken vol', da's iets wat uit jouw dikke duim komt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vond dit pas echt de schokkendste zin van het hele verhaal. Eerst maandenlang in diejas
voor het oog van de natie rondhuppelen en dan je fanmail gaan "opeisen" omdat je denkt dat er zakken vol liggen
.
Oeh, fel hoor! Het was niet zo persoonlijk bedoeld als jij het nu kennelijk opvat... Maar ik heb onze Marja wel vaker dan 1x met haar mooie jas gezien hoor. Sterker nog, ik heb haar in alle afleveringen waarin ze op de boerderij was met die jas gezien, en misschien ook wel bij de speeddate en bij de date-met-5-vrouwen daarna, maar dat kan ik me momenteel niet direct voor de geest halen, waarvoor mijn oprechte excuses dan maar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat 'opeisen' is ook maar een term van Pauline. En die 'zakken vol', da's iets wat uit jouw dikke duim komt.
En dat maandenlang is ook al zo overdreven. Dat was een week.
Het gaat er, mijns inziens, om over hoe lang ze op tv was, en derhalve hoe lang ze in een dergelijke outfit aan het publiek is getoond. Dat ze feitelijk gezien die jas slechts een week aan had (of in ieder geval: dat wij slechts met zekerheid kunnen vaststellen dat ze die jas in ieder geval maar een week gedragen heeft) doet daar niet aan af. Immers, het gemiddelde Nederlandse publiek zal daar niet over nadenken, en heeft slechts het beeld dat (in ieder geval) tijdens alle afleveringen op de boerderij week na week is getoond in haar hoofd gehouden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Etcetera het volgende:
maar dan nog is 'alle afleveringen op de boerderij' slechts 1 week hoorik ben het wel eens met Lienekien, je trekt dingen nogal uit het verband
Wie maakt er nou een punt van die jas, zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het gaat er, mijns inziens, om over hoe lang ze op tv was, en derhalve hoe lang ze in een dergelijke outfit aan het publiek is getoond. Dat ze feitelijk gezien die jas slechts een week aan had (of in ieder geval: dat wij slechts met zekerheid kunnen vaststellen dat ze die jas in ieder geval maar een week gedragen heeft) doet daar niet aan af. Immers, het gemiddelde Nederlandse publiek zal daar niet over nadenken, en heeft slechts het beeld dat (in ieder geval) tijdens alle afleveringen op de boerderij week na week is getoond in haar hoofd gehouden.
Erg relevant lijkt me bovenstaande discussie verder ook niet, en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom er op dergelijke wijze een probleem van gemaakt wordt. Maar nu bestaan er kennelijk al pro- en anti-Marja's jas kampen. Enig!
Oh, en ik ben anti
Je moet wat op kantoor, ik bruis nu eenmaal t.a.t. van de energiequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie maakt er nou een punt van die jas, zeg.![]()
Ik kan er nou wel een punt van maken dat je mijn reactie (ook) uit zijn verband hebt getrokken, maar ik geloof dat ik daar niet eens de puf voor heb.
als je zo gaat redeneren moet half nederland opnieuw in de kleren worden gestoken want dat ziet er ook niet uitquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je moet wat op kantoor, ik bruis nu eenmaal t.a.t. van de energie.
Wat een walgelijk wijf was dat zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Molline het volgende:
‘Afgewezen door een varkensboer’
Door TJEERD AGEMA
ROTTERDAM - Een sms’je naar haar familie sturen. Dat was wat Pauline van Rijsoort (42) direct deed toen ze in tv-programma Boer Zoekt Vrouw door de Brabantse Gerard naar huis werd gestuurd.
Of ze vragen: ben jij dat niet van ‘;de geboorte van een fricandeau’?’’
Leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef dwerg het volgende:
Interview met Jurre in het Leidsch Dagblad.
Oepsiequote:Boer Frans op matje om contract
07 maart 2008, 17:50 (plaats uw reactie)
HILVERSUM (ANP) - Boer Frans, bekend van het tv-programma Boer Zoekt Vrouw, is door producent Blue Circle op het matje geroepen om zijn zangcarrière. De blonde Frans uit Overijssel heeft na afloop van de serie een liedje opgenomen en tourt daarmee langs feesten en partijen.
Blue Circle liet Frans vrijdag weten dat het niet de bedoeling er zonder overleg commerciële activiteiten op na te houden. ,,Wij hebben deze week alle deelnemers aangeschreven om ze nog eens te wijzen op de bepalingen in het contract'', aldus de bedrijfsjurist van Blue Circle. ,,Het gaat ons er om dat de boeren de naam van het programma niet gebruiken bij commerciële uitingen.''
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat een walgelijk wijf was dat zeg![]()
En dan nog de volledige overtuiging dat ze uitgekozen zou worden, want zij en Gerard hadden een klik.
Ze werd weggestemd want Gerard voelde niks
Volgens mij heeft ze ook wel humor. Vond haar zelf wel oke,maar ik kan me voorstellen dat ze sterke reacties oproept, want wat apart is ze wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?
Ik vond ze alle 3 niks, ik vond Gerard ook niet boeiend verder... Maar haar opmerkingen, als dat humor moet zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel grappig, beter dan die andere twee mutsen. Zij bedoelde die opmerkingen toch juist cynisch/humoristisch?
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?quote:
Frans is blijkbaar niet zo bekend met regeltjes en wetten. Eerst al dat schietincident en nu dit.quote:
Ik hou niet zo van de vorm humor "oh kijk, de geboorte van een fricandeau".quote:Op maandag 10 maart 2008 16:04 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kom, probeer jij nou eens uit te leggen waarom je voor Pauline de woorden 'walgelijk wijf' hebt gekozen. Of heb je deze twee woorden zelf te vaak gehoord, en gebruik je ze nu te snel?
Spui maar op!
Cursus leren lezen wil wel eens helpen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef Kiegie het volgende:
Oké, als je het dan niet kunt uitleggen, zal ik maar concluderen dat het ergens met jaloezie en de kift te maken heeft.
Sterkte ermee!
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan 'irritant' in plaats van dat walgelijk overdreven 'walgelijke wijf'. Volgens mij is dat het punt.
En dank aan dwerg. Da's pas écht interessant.
Oh, dus als iemand walgelijke opmerkingen maakt, ís iemand ook maar direct walgelijk? Tsss.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het simpelweg zoals ik het vind. We zitten op een forum hé.![]()
Ik vond het geen irritante opmerkingen, dus waarom moet ik ze zo bestempelen?
Iemand die walgelijke opmerkingen maakt, verdient imo de titel walgelijk.
Grappen maken over dieren, die beneden de gordel gaan, als volwassen vrouw, kom op zeg.![]()
En dan als een klein kind aan gaan stellen, omdat ze geluid maken in een stal
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond Pauline wel leuk, maar ik vind het altijd zo flauw om iemand die in dit forum iemand anders afkraakt meteen jaloers te noemen, dat gebeurt hier heel vaak. Je kunt toch gewoon een hekel aan iemand hebben of iemand irritant vinden?
Dat is dan inclusief een mening over de mening van een ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:06 schreef IV_Xample het volgende:
jemig
wat een kinderachtige discussie hiero
laat ieder lekker zijn eigen mening hebben
Nou, ik wil er ook geen al te lange discussie van maken, maar je geeft geen enkele reden waarom je haar een 'walgelijk wijf' noemt. Nu zeg je dat je haar 'niet leuk' vindt - oké, dat is best. Maar ik vind het nogal 'puberaal', om je maar te quoten, om iemand die je 'niet leuk' vindt een 'walgelijk wijf' te noemen. Dat slaat gewoon nergens op. Ik noem jou toch ook niet een 'ontzettende teringtrut' omdat je me niet aanstaat?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja, maar nog flauwer is, als dat je (in dit geval ik) de reden aangeeft, waarom je iemand niet leuk vindt en dan de opmerking krijgt "je kunt het niet uitleggen"![]()
Waarom? Omdat de reden je niet aanstaat? Beetje puberaal he.
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef dwerg het volgende:
[ afbeelding ]
Interview in het Leidsch Dagblad met bovenstaande schooljuffen.
Inderdaad, mensen oordelen veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die klacht in dat artikel dat mensen zo enorm als typetjes worden neergezet klopt denk ik wel. Als je niet uitkijkt kan dat mensen toch wel beschadigen, hier op Fok waren de reacties ook niet mals over Ronella. Zo'n werkwijze is toch wel in tegenspraak met 'wij maken zo'n oprecht en eerlijk programma' dat Yvonne Jaspers overal loopt te verkondigen.
Ik denk dat Yvon prima weet hoe dat programma gemaakt wordt. Over onschuldige typetjes gesprokenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:43 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat Yvon het echt echt echt meent, maar dat de regisseurs/producenten graag typetjes neerzetten omdat het programma daardoor aantrekkelijker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |