Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Eerste gedachte: Als daar maar geen kinders van komen..
dat zat er wel in...kan niet zeggen dat ik verbaasd ben...wel jammer, op zich...had het gerard wel gegund...sympathieke ventquote:Op zondag 2 maart 2008 21:05 schreef Sonja.B het volgende:
oei die Geer en Leo..had ik toch niet vewacht. Ben bang dat ze hem toch een beetje verstikt heeft in dr enthousiasme..
Liefde laat zich niet dwingen, en al helemaal niet op deze manier.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:04 schreef Burdie het volgende:
Jammer, Gerard en Leonie leken zo leuk samen.
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen makenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef nozem het volgende:
Henk heeft eindelijk gescoord. Joechei!
Klarijn was met afstand de charmanste uit het gehele programma. Dat had ik Henkiepenkie nu ook weer niet gegund.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen maken.
Henk wil toch nog even aan Nederland duidelijk maken dat ie écht wel een vriendinnetje kan krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef nozem het volgende:
Henk heeft eindelijk gescoord. Joechei!
We hebben 1 echt stel. Dat is het volgens mij het maximaal haalbare. Het blijft toch een slechte uitgangspositie, zo'n datingprogramma op TV.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Q. het volgende:
Toch wel teleurstellend.
Ze lijken echt sprekend op elkaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Allemachtig die vrouw van die frank, ik heb serieus nog nooit zo'n lelijke vrouw gezien.
Is toch niets mis mee? Hebben alle mannen, maar dan kom je er op een gegeven moment wel achter dat een vrouw nooit voldoet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ze hebben wel een eisenpakket zeg, die boeren.
Frank heeft ook niet echt veel te eisen, eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Allemachtig die vrouw van die frank, ik heb serieus nog nooit zo'n lelijke vrouw gezien.
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfectquote:Op zondag 2 maart 2008 21:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee? Hebben alle mannen, maar dan kom je er op een gegeven moment wel achter dat een vrouw nooit voldoet.
Meen je dit? Ik bedoel, jij voelt je tot Henk aangetrokken?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is vast niet Klarijn, jammer want dat was best een leuk setje geworden. En anders had ik ook nog wel vrijwillig een tripje naar Noordwijkerhout willen maken.
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjesquote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef ELdudeness het volgende:
Je man is onder de pannen, hij accepteert je tekortkomingenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man is anders heel tevreden. Maar goed, ik ben dan ook perfect
Idd er was bij dat vijftal er eentje bij die een klein beetje oke was maar de restquote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjes), zag ik haar ook al staan en toen dacht ik: het zal toch niet die worden, hè? En ja hoor! Ze is trouwens wel heel erg aardig, maar al was het de enige vrouw op aarde waar ik een kans bij maakte, ik zou ervoor passen.
Maar Frank is nou ook niet bepaald moeders mooistequote:Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel over andere mensen, maar in dit geval moet ik je toch gelijk geven. In dat filmpje van hun eerste ontmoeting (toen Frank taart ging eten met die vijf dames en hun hondjes), zag ik haar ook al staan en toen dacht ik: het zal toch niet die worden, hè? En ja hoor! Ze is trouwens wel heel erg aardig, maar al was het de enige vrouw op aarde waar ik een kans bij maakte, ik zou ervoor passen.
Jaquote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik bedoel, jij voelt je tot Henk aangetrokken?
Ik vroeg het uit pure interessequote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben kennelijk niet de enige, de beste man kreeg meer dan 400 brieven geloof ik.
Niet dat dat zo'n succes was, maar dat is dan weer een tweede.
Hij doet me aan Jaques Tichelaar denkenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Maar Frank is nou ook niet bepaald moeders mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |