Kan hij evengoed goed zijn toch? Heeft hij wat in te halen!quote:
Ja nogalquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:39 schreef Beach het volgende:
Kutkick zeg.
Nee, want ik wil wel op de hoogte gehouden worden van deze boerenquote:Mag wel dicht onderhand tot volgend seizoen
Wacht nog maar even af.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Kan hij evengoed goed zijn toch? Heeft hij wat in te halen!![]()
Het lijkt me ondanks dat ook onzin dat Pauline nu met Jan zou zijn.
Zoiets zou opvallen en dan was het al lang bekend geweest, want dat hou je niet stil in zo'n dorp.
Wat bedoel je met wishfull thinking DaFrenk? Wishfull thinking van wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef DaFrenk het volgende:
Maar het is ook wel wishfull thinking... brrrrr
Nee joh, ze wachten gewoon met het bekend maken tot na de special van de KRO.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:48 schreef Marconrad het volgende:
Maar hoe leuk ik het ook voor ze zou vinden denk ik toch dat de roddel niet waar is.
Want Jan en Pauline samen zou wel een opvallend stel zijn.
En dan was het dus al lang bekent geweest denk ik!
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:48 schreef Marconrad het volgende:
Die foto is niet de aanleiding van het gerucht Guppyfriend.
Wishfull thinking van mij, dat ik niet hoop voor Jan dat hij wat met haar heeft. Aan de andere kant, als hij gelukkig met haar is. Wie ben ik danquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:52 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wishfull thinking DaFrenk? Wishfull thinking van wie?
klopt (en mijn bron is behoorlijk betrouwbaar)quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:36 schreef IV_Xample het volgende:
hoorde laatst ergens dat agnes en jurre uit elkaar waren maar weet niet of dat een betrouwbare bron was
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |