Uhuh, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvon prima weet hoe dat programma gemaakt wordt. Over onschuldige typetjes gesproken
Daar heb ik geen moeite mee, das nou net het verschil tussen jou, + meneer die zeikt over dat ik geen mening mag hebben, en mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dan inclusief een mening over de mening van een ander.
Heb ik gezeken dat jij geen mening mag hebben? Dacht het niet, hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, das nou net het verschil tussen jou, + meneer die zeikt over dat ik geen mening mag hebben, en mij.
Hij is wel aardig dom, maar ook weer aardig grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef Noisekick het volgende:
Gerard en Frans bij Jenssen.
Frans over z'n Istanbul reis met Ronella "Het luchtalarm ging de hele dag af"![]()
Ja precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij is wel aardig dom, maar ook weer aardig grappig.
Die droge reacties continu, prachtig
Brilletje nodig, Noisekick??? Als alle aliens er uitzien als Pauline mogen ze hier van mij vandaag nog landen hoor!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Cursus leren lezen wil wel eens helpen.En jaloers op iemand dat meer op een alien lijkt?
Ik kan het goed volgen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:07 schreef Q. het volgende:
Wie kan het even vertalen?
Kijk, dat klinkt al een stuk beter, zoals het bij Henk gaat.quote:
heb je het wel gelezenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:34 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al een stuk beter, zoals het bij Henk gaat.![]()
Een stuk hoopgevender ook, tenminste geen dame die hem al binnen een week op tv zit te claimen.
Leuk stukkie, dank je wel!
Ja debiel eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2008 21:13 schreef Burdie het volgende:
Vandaag in de telegraaf: boer Frans mag toch gaan toeren met z'n nummer als hij de winst deelt met de AVRO.
Misschien drukte ik me niet goed uit maar dat bedoelde ik toch ook juist, Etcetera? Die dame van Henk zoekt duidelijk de publiciteit niet, terwijl die van Jan hem al na een paar dagen op tv zit te claimen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het wel gelezenze kennen elkaar al sinds december, dus het lijkt me dat ze niet iemand is die voor de publiciteit gaat
anders was ze immers ook wel mee bij de reunie?
"If something sounds too good to be true...."quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Etcetera het volgende:
blijkbaar vond ze jan toch niet zo geweeeeeldig of dat boerenleven zo geweeeeeldig of jans gedrag zo geweeeeeldig als dat ze beweerde
en dat je dan ook geen moment bedenkt dat je dat even na kan vragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:03 schreef Burdie het volgende:
Die reclame mag helemaal niet uitgezonden worden van de makers van BoerZoektVrouw.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:52 schreef Marconrad het volgende:
Nog even in het Nederlands:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezel...__.html?p=3,1
Zou 't die Akkelien nu echt om de publiciteit te doen geweest zijn???
Ik had eerst 'stopte na 2 weken' staan, maar vond dat weer te kort.quote:
Geloof er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 28 april 2008 08:29 schreef Marconrad het volgende:
Roddel of echt waar? Gevonden in een digitale krant van Leeuwarden:
iemand uit Makkum maandag 14 april 21:10
Ik denk dat boer Jan nu met Pauline is. Dat is die Rotterdamse die bij boer Gerard logeerde. Die met die leuke uitspraken over karbonaatjes en de geboorte van een frikandeau. Ik zie haar grote grijze Volvo wel hééééél vaak bij Jan op het erf staan de laatste weken!!!!
't Zou wel een mooi stel zijn, die twee samen! :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |