Yep!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat, en was die 24" dan ook een Widescreen of dat niet?
Ik heb dat ook op mijn beeldscherm, gebruik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep!
Ik kom er net achter dat er zelfs een DVI kabel bijgeleverd wordt!
Ben benieuwd of het echt zoveel beter beeld geeft...
Ja dat ja!!quote:
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep!
Ik kom er net achter dat er zelfs een DVI kabel bijgeleverd wordt!
Ben benieuwd of het echt zoveel beter beeld geeft...
Hahaha dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als in "bij deze zijn jullie allen uitgenodigd om een stukje te komen proeven"?
Dude, ik heb ook een 19" widescreen en bevalt mij nog steeds goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.
ik zou eigelijk weer een crt willen, maja die zijn belachelijk groot
Smoesjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben lui. Er ging net al iemand voor mijn neus staan zwaaien.
"Halloooohooo goedemorgen!"
Dus daarom maak ik geen topic aan. PUH.
*gaat nu van een IBM P72 (17" CRT) naar 22" W LCD...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.
ik zou eigelijk weer een crt willen, maja die zijn belachelijk groot
Doe is niet zo luiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik heb ook een 19" widescreen en bevalt mij nog steeds goed
nu ben je wel een stukje taart verplicht natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, díe gaat niet verder dan 1400x900!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.
Ja ok, en als je dan hardcore pc gamer bent, dan is dat een gare resolutiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.
Vertel is wat nieuwsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik BEN lui.
ik speel idd op zo groot mogelijke resolutiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, en als je dan hardcore pc gamer bent, dan is dat een gare resolutie
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik speel idd op zo groot mogelijke resolutie
Ja zeker! Gisteren nog gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
was ff thee drinken met soon to be ex collega's!
hoef nog maar na vandaag 2x hier te werken!
mon chou taart lekker!
Whehehequote:
ze willen profiteren vd naamsbekendheid, duh! sukkels zijn hetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheRaar trouwens dat 'Ben' weer terug is
Sterf bosmongool...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey mr. Veerboot, hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Niet zeuren, mijn wekker ging om 5 uur, en sliep 'al' om half4... Leuk die verjaardagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf bosmongool...
(voor de admins, wij kennen elkaar!!!!)
Vanochtend 07:00 stond mijn wekker, die had ik niet nodig...
1 of ander half duits man/wijf vond het leuk verder te gaan met de verbouwing van onze badkamer.
Niet zo zeiken, t was toch gratis?quote:en was gelijk stoned bij de lijmgeur
Ik heb ook zeker wel 3 uur geslapen, das wat aan de krappe kant... het is dat ik vrijdag vrij benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zeuren, mijn wekker ging om 5 uur, en sliep 'al' om half4... Leuk die verjaardagen
[..]
Niet zo zeiken, t was toch gratis?
En of!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze willen profiteren vd naamsbekendheid, duh! sukkels zijn het
lijm rook je niet, dat snuif jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker wel 3 uur geslapen, das wat aan de krappe kant... het is dat ik vrijdag vrij ben![]()
Als je wiet moet hebben, krijg het gratis![]()
(nee ik smoke zelf niet.... nouja, maximaal 1 a 2 keer per jaar misschien)
Sammie pooh!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, ik rook ook zowat niks meer...
Binnenkort maar weer ff bij Sam langs ofzo?
South Park kijken in hogere sferen ftw
Heb ik het een keer niet over die klote lijm bij ons thuis.. maar echt over die nederlandse plantjes, geloven ze je nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijm rook je niet, dat snuif je
JdB heeft z'n rijbewijs, dus hoef ik niet te rijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sammie pooh!!!!!
Lijkt me een strak plan, ik zoek alvast een goede fles drank uit hahahaha
p.s Ik kwam Jim (je ex collega van die KUT bank) tegen gisteren,
die moet je nog wel kennen... relaxte gast.
Neem je het ons kwalijk danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik het een keer niet over die klote lijm bij ons thuis.. maar echt over die nederlandse plantjes, geloven ze je niet
Heftuug hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
ik heb alweer serieus gewerkt
Nee dat is lekker veilig, die gozer gebruikt meer nederlandse groente als jij en bob marley bij elkaar!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
JdB heeft z'n rijbewijs, dus hoef ik niet te rijden.
Kan ik eindelijk weer eens goed bezopen worden daar, whehehe
Oja, en Jim ken ik nog wel, relaxte kerel idd. Doe hem de groeten de volgende keer
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
ik heb alweer serieus gewerkt
JAquote:
Lekker, mag ik ook een bakkie van je?quote:
quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
Godver..ik wil een Droxz Special maken hier... is m'n kopje te klein
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:47 schreef draculettetje het volgende:
is er ook thee?
Whehequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JA
Ik moet moet koffie hebben hahahah
Relaxed! Dank uquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahaha
* Dr.Droxz schuift een grote mok met de text "Droxz special" richting Sgele! Met op de achterkant "GRTDOJW!"
Daarom met er ook expresso bijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheZit nu aan iets te lurken wat voor cappuccino moet doorgaan...
Mja dat idee heb ik nu dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheZit nu aan iets te lurken wat voor cappuccino moet doorgaan...
Nog een bepaalde smaak?quote:
Ja ok, maar het is gewoon slootwater hier, dus ik denk dat zoiets geeneens zal helpenquote:
Doe je mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Iedereen slaapt?
jeuj!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
8000
![]()
![]()
Zoooo, hebben we dat ook weer gehad.
Gratsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
8000
![]()
![]()
Zoooo, hebben we dat ook weer gehad.
werkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Iedereen slaapt?
mensen op je werk die tegenwerkenquote:
Nie doen! schiet je niks mee opquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier wel leven?
Gewoon negeren jongenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mensen op je werk die tegenwerken
Ik had een voordeel, mijn kut collega was gisteren vrij, en komt vandaag pas rond 11:00quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige mensen niet te negerenquote:
kan ik niet, zit niet in mn karakterquote:
hmmm die zijn niet lief nee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee dat is zo, moet ik je ook gelijk in gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige mensen niet te negeren
Dat had ik nog niet gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet, zit niet in mn karakter
Haha foutje... bedanktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net die opdracht fout gedaan, collega gewoon wel 1000x gekopieerd
ik heb een half bos weggewerkt......
Net als mijn kut collega, daar kan je gewoon niet omheen... die ego is zo grootquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is zo, moet ik je ook gelijk in geven
Stuur ze hierheen, kan je lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Flirtende collega via de chat hier.
Oh god is het er ook nog zo'n 1? Die ontzettend sterke verhalen opzet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als mijn kut collega, daar kan je gewoon niet omheen... die ego is zo groot
Maarja, vaak lukt het me wel om te negeren, maar niet altijd hahaha
Gisteren lekker rustig zonder hem, nu ook, strak niet meer
Hij is op vakantie geweest, dus daar krijg ik vast wel weer grote verhalen van te horen
Whehehe logs plaatsen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
sorry mn rechtvaardigheidsgevoel zit me nogal hoogquote:
Moeten we hem even onder handen nemen voor je ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had het over het leuke gesprek wat we hier laatst hadden met een bepaald persoonquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry mn rechtvaardigheidsgevoel zit me nogal hoog
ah cabbaretquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het over het leuke gesprek wat we hier laatst hadden met een bepaald persoon
quote:
Dahaaagquote:
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:
.quote:
Was gister lekkerder weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
enigste voordeel is dat het 11 graden is
ja idd, vollop zon. bizar warm voor de tijd van het jaar.quote:
Hoeist Pelleboerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Sprokkelmaands regen, is grasmaand zegen. Ruwe wind in Fubruaar, duidt steeds op een vruchtbaar jaar.
het moet wel rijmen hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:00 schreef lynda het volgende:
Weerspreuk van vandaag: het is gewoon kut weer!
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Wie bij tegenwind zijn land bemest, heeft aan het eind van de dag een bruin vest
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Als een vrouw de kaart gaat lezen, komt men zelden waar men moet wezen
t zijn niet mijn spreuken heh ?quote:
dan is het goed!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t zijn niet mijn spreuken heh ?
met een grote bak popcorn en een goede filmquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:11 schreef lynda het volgende:
Op dit soort dagen wil je gewoon niet aankleden maar heel simpel terug je bed in
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het goed!
bij ons is het echt andersom, als hij de kaart leest ben ik de weg kwijt
rijden jullie vaak lange routes dan ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heeft hij nu ook! kan ik lekker slapen
valt best mee eigenlijk,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rijden jullie vaak lange routes dan ?
nou relaxed tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt best mee eigenlijk,
vooral apeldoorn - tilburg
maar da's genoeg voor mij om te slapen
succes!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
Ik ga mezelf toch maar onder de douche gooien en rustig aan richting school voor jawel.. DRIE uur
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Spreuken
* Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
* Vrouwen kunnen een orgasme faken, mannen een hele relatie.
* Het is groen, gevaarlijk en het trilt?? Een krokodildo.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Ze kunnen beter op mijn trap staan te lullen, dan dat ze op mijn lul staan te trappen.
* Kleine mannen, grote Jannen is een term die alleen door kleine mannen wordt gebezigd.
* Het leven is als een lul, hard en nooit lang genoeg!
* Wie niet waagt, die blijft maagd!
* Met een string in je reet, zie je veel maar toch geen spleet.
* Vrouwen hebben een reden nodig voor sex, mannen alleen een plaats.
* Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Ja ik ben er ook klaar mee hierquote:
Woordenwisseling met mijn vriendin gehad, gare bende... heb er geen zin meer inquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woordenwisseling met mijn vriendin gehad, gare bende... heb er geen zin meer in
dan maar een boerka opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:51 schreef lynda het volgende:
Vrouwenlogica, buiten windkracht wat zal het zijn 6 a 7? (kust) dan douchen, je haar goed doen etc etc.. mag ik zo tegen de wind in fietsen
Niet normaal met die gast... En het erge is dat ik hem b.v een verhaal vertel, en een maandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oh god is het er ook nog zo'n 1? Die ontzettend sterke verhalen opzet?
dat is echt fucking irritant ja. die figuren ken ik oookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet normaal met die gast... En het erge is dat ik hem b.v een verhaal vertel, en een maand
later verteld hij dat zelfde verhaal b.v, en hij dat heeft meegemaakt
Fuckquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dank je, zal het nodig hebben... heb meteen ook geen honger meerquote:
Lang verhaal...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fuck
En net nu het weekend zo goed was?
Nice!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Spreuken
* Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
* Vrouwen kunnen een orgasme faken, mannen een hele relatie.
* Het is groen, gevaarlijk en het trilt?? Een krokodildo.
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Ze kunnen beter op mijn trap staan te lullen, dan dat ze op mijn lul staan te trappen.
* Kleine mannen, grote Jannen is een term die alleen door kleine mannen wordt gebezigd.
* Het leven is als een lul, hard en nooit lang genoeg!
* Wie niet waagt, die blijft maagd!
* Met een string in je reet, zie je veel maar toch geen spleet.
* Vrouwen hebben een reden nodig voor sex, mannen alleen een plaats.
* Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Understood... kan alleen maar sterkte zeggen denkquote:
Dat klinkt niet echt positief, succes man!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
beller nee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dank je, zal het nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Understood... kan alleen maar sterkte zeggen denk
Sorry, heeft met beloftes te maken enzoquote:
Volgens mij heb ik een stuk uitleg van je gemist hier ofzo,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, heeft met beloftes te maken enzo
Nah een belofte die ik had gemaakt met mijn vriendinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een stuk uitleg van je gemist hier ofzo,
snap er niets meer van
iig succes man!
Dat klinkt niet echt lekker nee... maar het komt wel goed?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah een belofte die ik had gemaakt met mijn vriendinMaar die is nu al een paar keer verbroken, en ik die dan ook nog wat stoms doe, dan botst dat...
Ik hoop het... ik moet haar nu in ieder geval met rust latenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker nee... maar het komt wel goed?
Rust klinkt makkelijker als dat het is tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop het... ik moet haar nu in ieder geval met rust laten
Ja ik laat haar ook maar, en hoop dat we dit normaal uit kunnen pratenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Rust klinkt makkelijker als dat het is toch
Hoop voor jullie dat alles goedkomt, eerst rust, dan goed praten... wie weet!
Jij gaat te snel voor je eigen vingers... 2x posten?quote:
cool.. just cool...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Sup?
Geef nog 's wat Oreo's weg! ipv iemand anders z'n moeder te beledigenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, die gaat pas hard.
.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Meer spreuken, meer spreuken!
Heb al een leuke kleine verzameling bij mijn fotoboek staan
Again?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
nou ok, ga ik maar even de spamslet uithangen
Chill my friend.. alles op zijn tijd, de wereld vergaat niet zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik laat haar ook maar, en hoop dat we dit normaal uit kunnen praten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, die gaat pas hard.
Het is een goed doel he (ik), dan mag hetquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij gaat te snel voor je eigen vingers... 2x posten?
Want dat doe jij ook nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef nog 's wat Oreo's weg! ipv iemand anders z'n moeder te beledigen
Weet ik ook wel, en we hebben al zwaardere dingen samen overwonnen... maar leuk is andersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Chill my friend.. alles op zijn tijd, de wereld vergaat niet zullen we maar zeggen
(ok, daar heb je niet veel aan, maar je snapt hem)
Goed gezien mennekequote:
Hahahaquote:
Slijmende collega die me vertelt dat 'ie al te lang zonder seks zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
cool.. just cool...
Sup in tha hood?
Zeg maar dat ie 'm tussen de deur legtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Slijmende collega die me vertelt dat 'ie al te lang zonder seks zit.
Ja kerel, ik ga je niet van je frustraties verlossen hoor.
Leul is het niet, gelukkig zijn er nog andere leuke dingen op de aardklootquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, en we hebben al zwaardere dingen samen overwonnen... maar leuk is anders
Dat is zo, vraag me alleen af of ik wel moet gaan sporten vanmiddag, zoals ik mij nu voel dan weet ik dat ik er een blessure aan ga over houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leul is het niet, gelukkig zijn er nog andere leuke dingen op de aardkloot
Mijn spa rood wat doe je.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zeg maar dat ie 'm tussen de deur legt
je hoeft je niet te verontschuldigen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, heeft met beloftes te maken enzo
En vooral vertellen dat je al lang zonder sex zit he,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verontschuldigen!
bedoelde het niet helemaal zo!
sterkte
Pak de fiets, lekkere wind vandaag succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, vraag me alleen af of ik wel moet gaan sporten vanmiddag, zoals ik mij nu voel dan weet ik dat ik er een blessure aan ga over houden
als je maar voorzichtig doet en denk aan je schouderquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, vraag me alleen af of ik wel moet gaan sporten vanmiddag, zoals ik mij nu voel dan weet ik dat ik er een blessure aan ga over houden
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dan ga ik maar wat eten, en even lekker buiten roken
Ja dat is het hem juistquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je maar voorzichtig doet en denk aan je schouder
doe nou niet joh, is geheel niet zo verstandigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het hem juistDie gaat er dan aan geloven
vrouwen zouden wat behulpzamer moeten zijn zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sorryquote:
hihi die vind ik dan weer wel leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrouwen zouden wat behulpzamer moeten zijn zeg![]()
(geintje)
Haha nee dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe nou niet joh, is geheel niet zo verstandig
dus kijk je wel een klein beetje uit dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee dat vermoeden had ik al ja
Als ik ga zal ik uit kijken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus kijk je wel een klein beetje uit dan!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
Tjow!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
goodbyequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
oke dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik ga zal ik uit kijken ja
het was idd een goed plan, jammer van de uitwerkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
M'n Baas: "Sgele, schei godver eens uit met dat genies van je..."
Sgele: "Tja...je kan me altijd naar huis sturen"
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Haha ja dat zeker wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Vervelend, die van mij doet het welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
mn msn wil niet opstarten,,,
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schotelt een overheerlijke bak koffie voorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
Pff weet nu trouwens wel hoe het voelt om een kop vol met zaagsel te hebben
Want zo voel ik me
Hier ook geen problemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
probeer het zo wel weer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is echt zon dacht dat je denkt, had ik maar in bed gebleven.
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meer
Najah met Sudoko win ik ook nog steeds, dus dat gaat dan wel goed
je moeder! die start pas opquote:
Op mijn laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weer
waar doe jij sudoko
Je Moeder...die is vandaag d'r nest niet uitgekomenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder! die start pas op
En bedankt he voorbijganger...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
lang leve de politie!
Bekeuring na duik in de Maas
Ga je op zondagmiddag lekker zwemmen, komt ineens de politie naar je toe en bekeurt je. Dat overkwam een 36-jarige man in Rotterdam. Hij zwom in de Maas en wilde een rondje om het Noordereiland zwemmen. Maar dat ging dus niet door.
Een voorbijganger belde de politie omdat hij dacht dat de man aan het verdrinken was. De politie rukte met man en macht én zes brandweerwagens uit.
Omdat de man gewoon aan het zwemmen was, kwam de politie voor niets. Ze waren er niet echt blij mee. De zwemmer kreeg wel een bekeuring omdat het verboden is om in de Nieuwe Maas te zwemmen én hij had geen legitimatie bij zich.
ja dat ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he voorbijganger...
nee , nu ben ik wel benieuwd :"Dquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
edit:
laat maar...had ik maar in bed gebleven...
hear hearquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , nu ben ik wel benieuwd :"D
klerelijers gooien gelijk dat "je hebt je ID kaart niet bij je" idee erop.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he voorbijganger...
Ik zei dat het volgens mij niet verboden was om in de Maas te zwemmen..maar ik had dus niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , nu ben ik wel benieuwd :"D
Ik keek met rechtsquote:
Keep up the good work, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Spreekwoorden en gezegden
* Beter éen vogel in de hand dan helemaal geen hand
o (Beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht)
* Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken
o (Je moet een gegeven paard niet in de mond kijken)
* Dat is er met de paplepel ingeslagen
o (Dat is er met de paplepel ingegoten)
* We gaan er voor de volle 50% tegenaan
o (Ergens voor de volle 100% tegenaan gaan)
* Je maakt mij niet dood met een blije mus
o (Iemand blij maken met een dode mus)
* Ze sturen je van de wal naar het kastje.
o (Je valt tussen wal en schip / Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd)
* Ik vertrouw je als een blindganger
o (Ik vertrouw je blind)
* De beste stuurlui staan aan de wallen
o (De beste stuurlui staan aan wal)
* We moeten de koe bij de uiers vatten
o (De koe bij de horens vatten)
* Eerst de kat uit de boom zeiken
o (De kat uit de boom kijken)
* Pak je borst maar vast
o (Maak je borst maar nat)
* De aandeelhouder wint
o (De aanhouder wint)
Haha gastquote:
Ja dat is ook wel een beetje apart te noemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klerelijers gooien gelijk dat "je hebt je ID kaart niet bij je" idee erop.
rotterdamse politie![]()
whahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Keep up the good work, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
oja, ik ben terug
gewoon niet sterven... lijkt me veul leukerquote:Mijn ambitie is sterven van uitputting, niet van verveling.
Hmm hier doet msn het weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
verdorie bij hotmail werkt het ook niet helemaal zoals het moet
wordt gelijk een optelsom heh ?!?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een beetje apart te noemen
Iedereen gaat dood, de vraag is alleen waneerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
gewoon niet sterven... lijkt me veul leuker
Of belediging van een ambtenaar in functiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt gelijk een optelsom heh ?!?
en als je er dan wat van zegt, gelijk in de boeien, en verzet tijdens arrestatie
* Leer uit de fouten van anderen, je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
* God, joh, werk jij hier? En je kon zo goed leren.
* Carrire maken is van zakgeld naar een zak geld.
* Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.
* Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
* Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
* Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
* Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
* Bent u tevreden, zeg het anderen, heeft u klachten, zeg het ons
* Wie salarisverhoging krijgt vanwege zijn goede prestaties is dus geruime tijd onderbetaald.
* Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
* Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
* Achter elke succesvolle man, staat een stomverbaasde schoonmoeder.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt gelijk een optelsom heh ?!?
en als je er dan wat van zegt, gelijk in de boeien, en verzet tijdens arrestatie
Meer, meer meer meer meer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
* God, joh, werk jij hier? En je kon zo goed leren.
* Carrire maken is van zakgeld naar een zak geld.
* Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.
* Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
* Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
* Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
* Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
* Leer uit de fouten van anderen, je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
* Bent u tevreden, zeg het anderen, heeft u klachten, zeg het ons
* Wie salarisverhoging krijgt vanwege zijn goede prestaties is dus geruime tijd onderbetaald.
* Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
* Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
* Achter elke succesvolle man, staat een stomverbaasde schoonmoeder.
Ik zie wel 'Brink' staan op die stenen op de achtergrondquote:
Blijft toch de mooiste stad hequote:
is dat fotoboek nou nog niet vol ???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer, meer meer meer meer!
* Dr.Droxz zegt WL is goed bezig!
Ik copy plak natuurlijk niet alles, alleen de allerleukstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat fotoboek nou nog niet vol ???
hahha, nou okquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik copy plak natuurlijk niet alles, alleen de allerleukste
Alsnog, goed bezig, meer meer meer meer!
je zou het maar allemaal moeten typenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door komquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuisquote:
Lekker tijdje daaro... ik ben rond 18.00 thuis...als er geen vertragingen zijn e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuis
Tongpiercing?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
* Sgele bijt op z'n piercing...
dat wordt weer een tandarts bezoekjegodgloeiende....
nou je houdt mij anders goed bezig zo hahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door kom
(heb ik trouwens al genoeg te doen hahaha, ben ook druk bezig hoor)
Juist ja..quote:
Jij weet niet hoe lenig ik benquote:
Hoi!quote:
Je Moeder die is pas lenigquote:
Door de lip?quote:
Aaaightquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder die is pas lenig
Good job!!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahha, nou ok
* Ik verdeel graag geld onder de armen... mijn linkerarm en rechterarm.
* Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.
* Geld moet rollen, het liefst mijn kant op.
* Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
* Geld is een vreemd goedje; als je het bewaart heb je er niks aan, als je het uitgeeft ben je het kwijt.
* Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld.
* Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
* Van geld dat we niet hebben kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
* Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
* God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
* Een ander woord voor een mooie hollander.... een beauty-case.
* Mij krijgen ze niet gek. Ik ben het al...
* Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.
* Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
* Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken.
* Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
* Wie anderen wegwijs wil maken moet eerst zelf de weg gaan.
* Harde kritiek is als een knoest, je ziet 't pas terug op het moment dat je van dik hout planken zaagt.
* Gooi een emmer vuil water bij een emmer schoon water en je hebt twee emmers vuil water.
* Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
* Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid? Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen.
* Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
* Ik ben van na de oorlog, laten we dat zo houden.
* Een verrekijker vergroot 8 maal. Toen ik hem de 9e keer gebruikte, deed ie het gewoon.
* Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
* Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor.
* Vriendschap is als een plant, als je er niet naar om kijkt vergaat het.
* Een koopje is iets wat je niet nodig hebt voor een prijs die je niet kan weerstaan.
* Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ergens anders ook.
* Een opppas is een tiener die zich gedraagt als een volwassense terwijl, de volwassenen zich als tieners gedragen.
* Het onmogelijke gebeurt direct, wonderen duren even.
* Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
* Niet storen, ik ben al gestoord genoeg...
My god! Een hangrek voor een handdoekquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My god! Een hangrek voor een handdoek
Ja lekker, sterkte drank is ook goedquote:
Anders ik wel, 5,5 overwerk in 2 weken hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huiiiiiiiiisss
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?quote:
Jij verzint ze ter plekke is het niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
Mag ik dan een Ik-wil-geen-gezeur-met-mijn-vriendin?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
drink jij door je neus ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
Zo...een shot of 2 sambuca zou er wel ingaan nu...snot wegbranden
Assclown!quote:
Wat zit daar allemaal in? als ex- Barman moet ik zo iets klaar kunnen stomenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag ik dan een Ik-wil-geen-gezeur-met-mijn-vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |