Yep!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat, en was die 24" dan ook een Widescreen of dat niet?
Ik heb dat ook op mijn beeldscherm, gebruik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep!
Ik kom er net achter dat er zelfs een DVI kabel bijgeleverd wordt!
Ben benieuwd of het echt zoveel beter beeld geeft...
Ja dat ja!!quote:
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep!
Ik kom er net achter dat er zelfs een DVI kabel bijgeleverd wordt!
Ben benieuwd of het echt zoveel beter beeld geeft...
Hahaha dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als in "bij deze zijn jullie allen uitgenodigd om een stukje te komen proeven"?
Dude, ik heb ook een 19" widescreen en bevalt mij nog steeds goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.
ik zou eigelijk weer een crt willen, maja die zijn belachelijk groot
Smoesjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben lui. Er ging net al iemand voor mijn neus staan zwaaien.
"Halloooohooo goedemorgen!"
Dus daarom maak ik geen topic aan. PUH.
*gaat nu van een IBM P72 (17" CRT) naar 22" W LCD...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook een nieuwe eigelik. 19" widescreen is een beetje klein.
ik zou eigelijk weer een crt willen, maja die zijn belachelijk groot
Doe is niet zo luiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik heb ook een 19" widescreen en bevalt mij nog steeds goed
nu ben je wel een stukje taart verplicht natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, díe gaat niet verder dan 1400x900!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.
Ja ok, en als je dan hardcore pc gamer bent, dan is dat een gare resolutiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben dan ook voleisend, en mn resolutie gaat niet verder dan 1400x900.
Vertel is wat nieuwsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik BEN lui.
ik speel idd op zo groot mogelijke resolutiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, en als je dan hardcore pc gamer bent, dan is dat een gare resolutie
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik speel idd op zo groot mogelijke resolutie
Ja zeker! Gisteren nog gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
was ff thee drinken met soon to be ex collega's!
hoef nog maar na vandaag 2x hier te werken!
mon chou taart lekker!
Whehehequote:
ze willen profiteren vd naamsbekendheid, duh! sukkels zijn hetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheRaar trouwens dat 'Ben' weer terug is
Sterf bosmongool...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey mr. Veerboot, hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Niet zeuren, mijn wekker ging om 5 uur, en sliep 'al' om half4... Leuk die verjaardagenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf bosmongool...
(voor de admins, wij kennen elkaar!!!!)
Vanochtend 07:00 stond mijn wekker, die had ik niet nodig...
1 of ander half duits man/wijf vond het leuk verder te gaan met de verbouwing van onze badkamer.
Niet zo zeiken, t was toch gratis?quote:en was gelijk stoned bij de lijmgeur
Ik heb ook zeker wel 3 uur geslapen, das wat aan de krappe kant... het is dat ik vrijdag vrij benquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zeuren, mijn wekker ging om 5 uur, en sliep 'al' om half4... Leuk die verjaardagen
[..]
Niet zo zeiken, t was toch gratis?
En of!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze willen profiteren vd naamsbekendheid, duh! sukkels zijn het
lijm rook je niet, dat snuif jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker wel 3 uur geslapen, das wat aan de krappe kant... het is dat ik vrijdag vrij ben![]()
Als je wiet moet hebben, krijg het gratis![]()
(nee ik smoke zelf niet.... nouja, maximaal 1 a 2 keer per jaar misschien)
Sammie pooh!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, ik rook ook zowat niks meer...
Binnenkort maar weer ff bij Sam langs ofzo?
South Park kijken in hogere sferen ftw
Heb ik het een keer niet over die klote lijm bij ons thuis.. maar echt over die nederlandse plantjes, geloven ze je nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijm rook je niet, dat snuif je
JdB heeft z'n rijbewijs, dus hoef ik niet te rijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sammie pooh!!!!!
Lijkt me een strak plan, ik zoek alvast een goede fles drank uit hahahaha
p.s Ik kwam Jim (je ex collega van die KUT bank) tegen gisteren,
die moet je nog wel kennen... relaxte gast.
Neem je het ons kwalijk danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik het een keer niet over die klote lijm bij ons thuis.. maar echt over die nederlandse plantjes, geloven ze je niet
Heftuug hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
ik heb alweer serieus gewerkt
Nee dat is lekker veilig, die gozer gebruikt meer nederlandse groente als jij en bob marley bij elkaar!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
JdB heeft z'n rijbewijs, dus hoef ik niet te rijden.
Kan ik eindelijk weer eens goed bezopen worden daar, whehehe
Oja, en Jim ken ik nog wel, relaxte kerel idd. Doe hem de groeten de volgende keer
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
ik heb alweer serieus gewerkt
JAquote:
Lekker, mag ik ook een bakkie van je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |