hihi die vind ik dan weer wel leukquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrouwen zouden wat behulpzamer moeten zijn zeg![]()
(geintje)
Haha nee dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe nou niet joh, is geheel niet zo verstandig
dus kijk je wel een klein beetje uit dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee dat vermoeden had ik al ja
Als ik ga zal ik uit kijken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus kijk je wel een klein beetje uit dan!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
Tjow!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
goodbyequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Klaar. Adieu!
oke dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik ga zal ik uit kijken ja
het was idd een goed plan, jammer van de uitwerkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
M'n Baas: "Sgele, schei godver eens uit met dat genies van je..."
Sgele: "Tja...je kan me altijd naar huis sturen"
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Haha ja dat zeker wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Vervelend, die van mij doet het welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
mn msn wil niet opstarten,,,
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schotelt een overheerlijke bak koffie voorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
Pff weet nu trouwens wel hoe het voelt om een kop vol met zaagsel te hebben
Want zo voel ik me
Hier ook geen problemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
probeer het zo wel weer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is echt zon dacht dat je denkt, had ik maar in bed gebleven.
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meer
Najah met Sudoko win ik ook nog steeds, dus dat gaat dan wel goed
je moeder! die start pas opquote:
Op mijn laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weer
waar doe jij sudoko
Je Moeder...die is vandaag d'r nest niet uitgekomenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder! die start pas op
En bedankt he voorbijganger...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
lang leve de politie!
Bekeuring na duik in de Maas
Ga je op zondagmiddag lekker zwemmen, komt ineens de politie naar je toe en bekeurt je. Dat overkwam een 36-jarige man in Rotterdam. Hij zwom in de Maas en wilde een rondje om het Noordereiland zwemmen. Maar dat ging dus niet door.
Een voorbijganger belde de politie omdat hij dacht dat de man aan het verdrinken was. De politie rukte met man en macht én zes brandweerwagens uit.
Omdat de man gewoon aan het zwemmen was, kwam de politie voor niets. Ze waren er niet echt blij mee. De zwemmer kreeg wel een bekeuring omdat het verboden is om in de Nieuwe Maas te zwemmen én hij had geen legitimatie bij zich.
ja dat ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he voorbijganger...
nee , nu ben ik wel benieuwd :"Dquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
edit:
laat maar...had ik maar in bed gebleven...
hear hearquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , nu ben ik wel benieuwd :"D
klerelijers gooien gelijk dat "je hebt je ID kaart niet bij je" idee erop.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he voorbijganger...
Ik zei dat het volgens mij niet verboden was om in de Maas te zwemmen..maar ik had dus niet goed gelezen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , nu ben ik wel benieuwd :"D
Ik keek met rechtsquote:
Keep up the good work, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Spreekwoorden en gezegden
* Beter éen vogel in de hand dan helemaal geen hand
o (Beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht)
* Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken
o (Je moet een gegeven paard niet in de mond kijken)
* Dat is er met de paplepel ingeslagen
o (Dat is er met de paplepel ingegoten)
* We gaan er voor de volle 50% tegenaan
o (Ergens voor de volle 100% tegenaan gaan)
* Je maakt mij niet dood met een blije mus
o (Iemand blij maken met een dode mus)
* Ze sturen je van de wal naar het kastje.
o (Je valt tussen wal en schip / Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd)
* Ik vertrouw je als een blindganger
o (Ik vertrouw je blind)
* De beste stuurlui staan aan de wallen
o (De beste stuurlui staan aan wal)
* We moeten de koe bij de uiers vatten
o (De koe bij de horens vatten)
* Eerst de kat uit de boom zeiken
o (De kat uit de boom kijken)
* Pak je borst maar vast
o (Maak je borst maar nat)
* De aandeelhouder wint
o (De aanhouder wint)
Haha gastquote:
Ja dat is ook wel een beetje apart te noemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klerelijers gooien gelijk dat "je hebt je ID kaart niet bij je" idee erop.
rotterdamse politie![]()
whahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Keep up the good work, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
oja, ik ben terug
gewoon niet sterven... lijkt me veul leukerquote:Mijn ambitie is sterven van uitputting, niet van verveling.
Hmm hier doet msn het weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
verdorie bij hotmail werkt het ook niet helemaal zoals het moet
wordt gelijk een optelsom heh ?!?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een beetje apart te noemen
Iedereen gaat dood, de vraag is alleen waneerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
gewoon niet sterven... lijkt me veul leuker
Of belediging van een ambtenaar in functiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt gelijk een optelsom heh ?!?
en als je er dan wat van zegt, gelijk in de boeien, en verzet tijdens arrestatie
* Leer uit de fouten van anderen, je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
* God, joh, werk jij hier? En je kon zo goed leren.
* Carrire maken is van zakgeld naar een zak geld.
* Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.
* Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
* Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
* Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
* Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
* Bent u tevreden, zeg het anderen, heeft u klachten, zeg het ons
* Wie salarisverhoging krijgt vanwege zijn goede prestaties is dus geruime tijd onderbetaald.
* Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
* Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
* Achter elke succesvolle man, staat een stomverbaasde schoonmoeder.
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt gelijk een optelsom heh ?!?
en als je er dan wat van zegt, gelijk in de boeien, en verzet tijdens arrestatie
Meer, meer meer meer meer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
* God, joh, werk jij hier? En je kon zo goed leren.
* Carrire maken is van zakgeld naar een zak geld.
* Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.
* Je hoeft niet idioot te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk makkelijker.
* Mensen die werken maken fouten. Mensen die weinig werken maken weinig fouten. Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken.
* Ik mag heel erg graag werken, alleen gaat er zo veel vrije tijd in zitten.
* Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
* Leer uit de fouten van anderen, je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
* Bent u tevreden, zeg het anderen, heeft u klachten, zeg het ons
* Wie salarisverhoging krijgt vanwege zijn goede prestaties is dus geruime tijd onderbetaald.
* Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
* Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
* Achter elke succesvolle man, staat een stomverbaasde schoonmoeder.
Ik zie wel 'Brink' staan op die stenen op de achtergrondquote:
Blijft toch de mooiste stad hequote:
is dat fotoboek nou nog niet vol ???quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer, meer meer meer meer!
* Dr.Droxz zegt WL is goed bezig!
Ik copy plak natuurlijk niet alles, alleen de allerleukstequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat fotoboek nou nog niet vol ???
hahha, nou okquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik copy plak natuurlijk niet alles, alleen de allerleukste
Alsnog, goed bezig, meer meer meer meer!
je zou het maar allemaal moeten typenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door komquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuisquote:
Lekker tijdje daaro... ik ben rond 18.00 thuis...als er geen vertragingen zijn e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuis
Tongpiercing?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
* Sgele bijt op z'n piercing...
dat wordt weer een tandarts bezoekjegodgloeiende....
nou je houdt mij anders goed bezig zo hahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door kom
(heb ik trouwens al genoeg te doen hahaha, ben ook druk bezig hoor)
Juist ja..quote:
Jij weet niet hoe lenig ik benquote:
Hoi!quote:
Je Moeder die is pas lenigquote:
Door de lip?quote:
Aaaightquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder die is pas lenig
Good job!!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahha, nou ok
* Ik verdeel graag geld onder de armen... mijn linkerarm en rechterarm.
* Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.
* Geld moet rollen, het liefst mijn kant op.
* Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
* Geld is een vreemd goedje; als je het bewaart heb je er niks aan, als je het uitgeeft ben je het kwijt.
* Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld.
* Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
* Van geld dat we niet hebben kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
* Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
* God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
* Een ander woord voor een mooie hollander.... een beauty-case.
* Mij krijgen ze niet gek. Ik ben het al...
* Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.
* Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
* Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken.
* Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
* Wie anderen wegwijs wil maken moet eerst zelf de weg gaan.
* Harde kritiek is als een knoest, je ziet 't pas terug op het moment dat je van dik hout planken zaagt.
* Gooi een emmer vuil water bij een emmer schoon water en je hebt twee emmers vuil water.
* Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
* Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid? Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen.
* Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
* Ik ben van na de oorlog, laten we dat zo houden.
* Een verrekijker vergroot 8 maal. Toen ik hem de 9e keer gebruikte, deed ie het gewoon.
* Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
* Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor.
* Vriendschap is als een plant, als je er niet naar om kijkt vergaat het.
* Een koopje is iets wat je niet nodig hebt voor een prijs die je niet kan weerstaan.
* Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ergens anders ook.
* Een opppas is een tiener die zich gedraagt als een volwassense terwijl, de volwassenen zich als tieners gedragen.
* Het onmogelijke gebeurt direct, wonderen duren even.
* Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
* Niet storen, ik ben al gestoord genoeg...
My god! Een hangrek voor een handdoekquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My god! Een hangrek voor een handdoek
Ja lekker, sterkte drank is ook goedquote:
Anders ik wel, 5,5 overwerk in 2 weken hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huiiiiiiiiisss
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?quote:
Jij verzint ze ter plekke is het niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
Mag ik dan een Ik-wil-geen-gezeur-met-mijn-vriendin?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
drink jij door je neus ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
Zo...een shot of 2 sambuca zou er wel ingaan nu...snot wegbranden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |