oke dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik ga zal ik uit kijken ja
het was idd een goed plan, jammer van de uitwerkingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
M'n Baas: "Sgele, schei godver eens uit met dat genies van je..."
Sgele: "Tja...je kan me altijd naar huis sturen"
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Haha ja dat zeker wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Baas: " hier heb je wat zakdoekjes...niet meer zo hard niezen volgende keer"het was te proberen...
Vervelend, die van mij doet het welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
mn msn wil niet opstarten,,,
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schotelt een overheerlijke bak koffie voorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
Pff weet nu trouwens wel hoe het voelt om een kop vol met zaagsel te hebben
Want zo voel ik me
Hier ook geen problemenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
probeer het zo wel weer!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vervelend, die van mij doet het wel
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is echt zon dacht dat je denkt, had ik maar in bed gebleven.
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jepz zeg dat wel, ow wacht msn doet het ook niet meer
Najah met Sudoko win ik ook nog steeds, dus dat gaat dan wel goed
je moeder! die start pas opquote:
Op mijn laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ligt het niet aan mijn msn dat scheelt weer
waar doe jij sudoko
Je Moeder...die is vandaag d'r nest niet uitgekomenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder! die start pas op
En bedankt he voorbijganger...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
lang leve de politie!
Bekeuring na duik in de Maas
Ga je op zondagmiddag lekker zwemmen, komt ineens de politie naar je toe en bekeurt je. Dat overkwam een 36-jarige man in Rotterdam. Hij zwom in de Maas en wilde een rondje om het Noordereiland zwemmen. Maar dat ging dus niet door.
Een voorbijganger belde de politie omdat hij dacht dat de man aan het verdrinken was. De politie rukte met man en macht én zes brandweerwagens uit.
Omdat de man gewoon aan het zwemmen was, kwam de politie voor niets. Ze waren er niet echt blij mee. De zwemmer kreeg wel een bekeuring omdat het verboden is om in de Nieuwe Maas te zwemmen én hij had geen legitimatie bij zich.
ja dat ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he voorbijganger...
nee , nu ben ik wel benieuwd :"Dquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
edit:
laat maar...had ik maar in bed gebleven...
hear hearquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , nu ben ik wel benieuwd :"D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |