je zou het maar allemaal moeten typenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door komquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ha ha met die spreuk posts komen jullie ook in aanmerking voor de top 10
ik moet nu gewoon echt slapen, heb nog anderhalf uur!
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuisquote:
Lekker tijdje daaro... ik ben rond 18.00 thuis...als er geen vertragingen zijn e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijd, ik ben pas 18:45 thuis
Tongpiercing?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
* Sgele bijt op z'n piercing...
dat wordt weer een tandarts bezoekjegodgloeiende....
nou je houdt mij anders goed bezig zo hahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit die top, als ik mijn dag maar goed door kom
(heb ik trouwens al genoeg te doen hahaha, ben ook druk bezig hoor)
Juist ja..quote:
Jij weet niet hoe lenig ik benquote:
Hoi!quote:
Je Moeder die is pas lenigquote:
Door de lip?quote:
Aaaightquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je Moeder die is pas lenig
Good job!!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahha, nou ok
* Ik verdeel graag geld onder de armen... mijn linkerarm en rechterarm.
* Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.
* Geld moet rollen, het liefst mijn kant op.
* Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
* Geld is een vreemd goedje; als je het bewaart heb je er niks aan, als je het uitgeeft ben je het kwijt.
* Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld.
* Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
* Van geld dat we niet hebben kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
* Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
* God schiep de hele wereld, behalve Holland zeggen de Fransen, die hebben het van de zee gepikt.
* Een ander woord voor een mooie hollander.... een beauty-case.
* Mij krijgen ze niet gek. Ik ben het al...
* Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft.
* Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
* Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken.
* Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
* Wie anderen wegwijs wil maken moet eerst zelf de weg gaan.
* Harde kritiek is als een knoest, je ziet 't pas terug op het moment dat je van dik hout planken zaagt.
* Gooi een emmer vuil water bij een emmer schoon water en je hebt twee emmers vuil water.
* Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
* Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid? Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen.
* Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
* Ik ben van na de oorlog, laten we dat zo houden.
* Een verrekijker vergroot 8 maal. Toen ik hem de 9e keer gebruikte, deed ie het gewoon.
* Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
* Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor.
* Vriendschap is als een plant, als je er niet naar om kijkt vergaat het.
* Een koopje is iets wat je niet nodig hebt voor een prijs die je niet kan weerstaan.
* Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ergens anders ook.
* Een opppas is een tiener die zich gedraagt als een volwassense terwijl, de volwassenen zich als tieners gedragen.
* Het onmogelijke gebeurt direct, wonderen duren even.
* Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
* Niet storen, ik ben al gestoord genoeg...
My god! Een hangrek voor een handdoekquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My god! Een hangrek voor een handdoek
Ja lekker, sterkte drank is ook goedquote:
Anders ik wel, 5,5 overwerk in 2 weken hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huiiiiiiiiisss
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?quote:
Jij verzint ze ter plekke is het niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
Mag ik dan een Ik-wil-geen-gezeur-met-mijn-vriendin?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mag ik een Droxz "super special" irish koffie?
drink jij door je neus ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
Zo...een shot of 2 sambuca zou er wel ingaan nu...snot wegbranden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |