hahahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
Godver..ik wil een Droxz Special maken hier... is m'n kopje te klein
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:47 schreef draculettetje het volgende:
is er ook thee?
Whehequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JA
Ik moet moet koffie hebben hahahah
Relaxed! Dank uquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahaha
* Dr.Droxz schuift een grote mok met de text "Droxz special" richting Sgele! Met op de achterkant "GRTDOJW!"
Daarom met er ook expresso bijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheZit nu aan iets te lurken wat voor cappuccino moet doorgaan...
Mja dat idee heb ik nu dus ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheZit nu aan iets te lurken wat voor cappuccino moet doorgaan...
Nog een bepaalde smaak?quote:
Ja ok, maar het is gewoon slootwater hier, dus ik denk dat zoiets geeneens zal helpenquote:
Doe je mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Iedereen slaapt?
jeuj!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
8000
![]()
![]()
Zoooo, hebben we dat ook weer gehad.
Gratsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
8000
![]()
![]()
Zoooo, hebben we dat ook weer gehad.
werkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Iedereen slaapt?
mensen op je werk die tegenwerkenquote:
Nie doen! schiet je niks mee opquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier wel leven?
Gewoon negeren jongenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mensen op je werk die tegenwerken
Ik had een voordeel, mijn kut collega was gisteren vrij, en komt vandaag pas rond 11:00quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige mensen niet te negerenquote:
kan ik niet, zit niet in mn karakterquote:
hmmm die zijn niet lief nee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee dat is zo, moet ik je ook gelijk in gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige mensen niet te negeren
Dat had ik nog niet gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet, zit niet in mn karakter
Haha foutje... bedanktquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net die opdracht fout gedaan, collega gewoon wel 1000x gekopieerd
ik heb een half bos weggewerkt......
Net als mijn kut collega, daar kan je gewoon niet omheen... die ego is zo grootquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is zo, moet ik je ook gelijk in geven
Stuur ze hierheen, kan je lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Flirtende collega via de chat hier.
Oh god is het er ook nog zo'n 1? Die ontzettend sterke verhalen opzet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als mijn kut collega, daar kan je gewoon niet omheen... die ego is zo groot
Maarja, vaak lukt het me wel om te negeren, maar niet altijd hahaha
Gisteren lekker rustig zonder hem, nu ook, strak niet meer
Hij is op vakantie geweest, dus daar krijg ik vast wel weer grote verhalen van te horen
Whehehe logs plaatsen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
sorry mn rechtvaardigheidsgevoel zit me nogal hoogquote:
Moeten we hem even onder handen nemen voor je ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had het over het leuke gesprek wat we hier laatst hadden met een bepaald persoonquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry mn rechtvaardigheidsgevoel zit me nogal hoog
ah cabbaretquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had het over het leuke gesprek wat we hier laatst hadden met een bepaald persoon
quote:
Dahaaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |