Dat klinkt niet echt positief, succes man!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woordenwisseling met mijn vriendin gehad, gare bende... heb er geen zin meer in
beller nee!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woordenwisseling met mijn vriendin gehad, gare bende... heb er geen zin meer in
Ja dank je, zal het nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Understood... kan alleen maar sterkte zeggen denk
Sorry, heeft met beloftes te maken enzoquote:
Volgens mij heb ik een stuk uitleg van je gemist hier ofzo,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, heeft met beloftes te maken enzo
Nah een belofte die ik had gemaakt met mijn vriendinquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een stuk uitleg van je gemist hier ofzo,
snap er niets meer van
iig succes man!
Dat klinkt niet echt lekker nee... maar het komt wel goed?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah een belofte die ik had gemaakt met mijn vriendinMaar die is nu al een paar keer verbroken, en ik die dan ook nog wat stoms doe, dan botst dat...
Ik hoop het... ik moet haar nu in ieder geval met rust latenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker nee... maar het komt wel goed?
Rust klinkt makkelijker als dat het is tochquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop het... ik moet haar nu in ieder geval met rust laten
Ja ik laat haar ook maar, en hoop dat we dit normaal uit kunnen pratenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Rust klinkt makkelijker als dat het is toch
Hoop voor jullie dat alles goedkomt, eerst rust, dan goed praten... wie weet!
Jij gaat te snel voor je eigen vingers... 2x posten?quote:
cool.. just cool...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Sup?
Geef nog 's wat Oreo's weg! ipv iemand anders z'n moeder te beledigenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, die gaat pas hard.
.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Meer spreuken, meer spreuken!
Heb al een leuke kleine verzameling bij mijn fotoboek staan
Again?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
nou ok, ga ik maar even de spamslet uithangen
Chill my friend.. alles op zijn tijd, de wereld vergaat niet zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik laat haar ook maar, en hoop dat we dit normaal uit kunnen praten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, die gaat pas hard.
Het is een goed doel he (ik), dan mag hetquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij gaat te snel voor je eigen vingers... 2x posten?
Want dat doe jij ook nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef nog 's wat Oreo's weg! ipv iemand anders z'n moeder te beledigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |