SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..quote:
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Gerust ook zeer zeker nog niet. Daar is PSV te labiel voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weer
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajax
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ik
quote:Eindstand:
NAC - Ajax
2-3
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardigquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef KELDER het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen uiteraard, t blijft Ajax
das waar.. maar ik ben ook nog nooit zóóó blij geweest met een kampioenschap..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnen
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef KELDER het volgende:
[..]
[..]
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardig
En Groningen en Enschede.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.
Nog een wedstrijdje of 8?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch langzamerhand af hoelang PSV nog met dit soort prestaties blijft wegkomen
Ja die titel is al vergeven, zeker als je zo blijft winnenquote:
even ter verduidelijking, je hebt verschillende soorten van hypotheken. Bijvoorbeeld dat je elk jaar 4 miljoen aflost en dat je rente betaald over het resterende schuldbedrag. Maar je kan ook bijvoorbeeld op basis van annuďteiten doen. Dan betaal je elk jaar een zelfde bedrag en dat voor de volledige looptijd. Dan is in het begin de rentefactor groter maar die neemt af. Voordeel is dat je je in het begin niet blauw betaald.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee okee, maar er is een verschil tussen:
- een jaar geen rente kunnen betalen
- een jaar niet kunnen aflossen
In het laatste geval kan je echt wel ergens een lening afsluiten, mocht er iets helemaal misgaan. Nadat de hypotheek is afgelost heeft PSV namelijk ineens geld over. (Waarmee je dan die lening kunt terug betalen, wat leningverstrekkers dus een zekerheid geeft.)
Als dit de situatie is, dan snap ik echt alle heisa niet. De rente wordt dus ook elk jaar al minder.
Ja dacht net hetzelfde... gaan de goede kant opquote:Op zondag 24 februari 2008 16:56 schreef rubbereend het volgende:
en langzaam verliezen de 4 ploegen die een paar weken geleden op 9 punten stonden ook hun puntjesVan Utrecht winnen en niet verliezen van Ajax en dan ziet het er zonnig uit
Was weer eens een Farfalletje hoor.Net als Bakkal.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:38 schreef dndiek het volgende:
Salcido had zijn dag niet
Volgens mij hadden er in de eerste helft wel 2 pingels gegeven mogen worden aan PSV. Farfan die werd neergelegd en een handsbal in de 16.
Maar goed de 3 punten zijn weer binnen
nou farfan was twijfelgeval, hij werd wel duidelijk uit balans gebacht, bakkal had ik meer m'n twijfels en bij de enige pingel tsja.. dat was er geenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was weer eens een Farfalletje hoor.Net als Bakkal.
Huh, in het Ajaxtopic wordt altijd alleen maar liveverslag tijdens de wedstrijd gepost.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat er vanmiddag veel liveverslag in dit topic is geplaatst. De volgende keer zien we dat graag weer in het liveverslagentopic. BVD.
Voor de volledigheid nog even mijn mailtje:quote:Beste Erik,
Na elke wedstrijd vindt er een evaluatie plaats over de wedstrijd en de verkoopprijzen. De uitkomst van deze evaluatie wordt meegenomen in de gesprekken tussen de clubs waar de afspraken voor de komende wedstrijden worden gemaakt. Het is gebleken dat de prijzen tegen Helsingborgs vrij hoog zijn gebleken. Vandaar dat PSV hun supporters tegemoet wil komen door de prijzen dit keer niet te verhogen terwijl dit normaal gesproken wel gebeurt bij het behalen van een volgende ronde.
Ik hoop dat u in de toekomst meer tevreden zult zijn met de verkoopprijzen.
Met vriendelijke groet,
Annika de Brouwer
Kaartverkoop PSV
Kutverhaal dus.quote:Beste Kaartverkoop PSV,
Tot mijn grote verbazing is er helemaal niks gebeurd met alle kritiek op de hoge toegangsprijzen voor de wedstrijd PSV - H.I.F. De exorbitant hoge prijzen worden enkel niet verhoogd. Nee, dat had er nog eens bij moeten komen! En dit wordt dan als tegemoetkoming gepresenteerd.
Wil PSV van zijn supporters af? Op deze manier het geconstateerde probleem oplossen getuigt niet van het minste respect jegens de supporters.
3 jaar terug betaalde ik even veel voor een halve finale Champions League. Daarbij moet ook aangetekend worden dat er toen een veel beter team op het veld stond dan nu.
Met vriendelijke groet,
Wat een mafkees ben jijquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..
EDIT: kunnen ze die Taylor niet eens tegenover Heitinga zetten ofzo?
Dat geldt voor veel PSV'ers, we missen gewoon een paar échte toppers waar de rest zich aan op kan trekken. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Salcido wisselt dit seizoen geweldige wedstrijden af met complete bagger
Het zat er niet ver vanaf. Zou wel mooi geweest zijn, dan was het echt zo goed als over geweest voor Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen ik hoopte ook op puntverlies van Ajax
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Is Salcido geschorts ?
Dan Simons op zijn positie.
Edison op de plek van Simons en dan Aissati op de plek van Farfan
standaard verhaaltje, alleen de naam moeten ze ff toevoegen lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens, de reactie van de kaartverkoop op mijn mailtje:
[..]
Voor de volledigheid nog even mijn mailtje:
[..]
Kutverhaal dus.
Hoe is het met Addo?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Rajkovic centraal achterin?
Was hij niet geblesseerd teruggekomen uit Accra?quote:
dat was ook geen penaltyquote:Op zondag 24 februari 2008 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet zeker als bijvoorbeeld Lazovic zijn been breekt ala Eduardo dan is het nog een onterrechte penaltie
Klopt, PSV gaat Ajax achterna.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard verhaaltje, alleen de naam moeten ze ff toevoegen lijkt me
Inderdaad. Mooi dat zoiets gezegd wordt.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:49 schreef WooZ het volgende:
mooie complimenten van hanegem voor farfán
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:00 schreef LuNaTiC het volgende:
wat zei ie precies?
Ook in een aanvalspositie stelde hij diep teleur.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef Ruudt het volgende:
Dat ben ik met Willem eens!
Ik als Farfán fan baal er desalniettemin flink van dat hij dit seizoen op die positie speelt, want het is gewoon een geweldige aanvaller.
Ik heb het niet zo op Slobodanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Rajkovic centraal achterin?
EDIT: Dan krijg je wel Dirk en Slobodan centraal achterin. Dat is dan wel een klein risico wat je neemt met 2 onvervaren krachten.
Tja dan snap je er niets van. Simons faalt consequent als centrale verdediger, en Aissati is geen rechtsbuiten. Als je dan zonodig Farfan eruit wil hebben, kun je beter Afellay naar rechts schuiven (dribbelt te veel met de blik richting gras) en Aissati op 10. En Mendez, ga weg man. Randdebiel eerste klas.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Is Salcido geschorts ?
Dan Simons op zijn positie.
Edison op de plek van Simons en dan Aissati op de plek van Farfan
Aissati moet niet hangend op rechts. Dan kun je beter Farfan laten staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook in een aanvalspositie stelde hij diep teleur.
Hij moet nu gewoon banken terwijl Aissati op rechts moet spelen
zwaar programma met de Spurs tussendoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
God allemachtig.. de volgende 5 wedstrijden moeten we het waarmaken zeg
Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zwaar programma met de Spurs tussendoor.
Er zal beter voetbal moeten komen en wat spelers moeten rust krijgen
De komende 2 wedstrijden in de competitie zijn ook nog eens de balangrijkste.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.
Inderdaad Jammer.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Zo jammer dat PSV niks wilde doen met de adviezen van Guus.....
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.
Inderdaad, zeker als ze zo blijven verdedigen als de laatste tijd. Fout op fout wordt gemaakt, Alcides zijn niveau is weer terug bij af en leidt weer veel te veel dom balverlies en Salcido maakt ook steeds meer domme acties waar veel kansen voor de tegenstander uit voort komen. Daarnaast zijn Zonneveld en Kromkamp gewoon middelmatige tot redelijke verdedigers die eigenlijk niet het hoge niveau hebben dat PSV nastreeft. Dat kan niet goed blijven gaan. Vandaag hebben we toch wel een beetje geluk gehad dat De Graafschap zó veel kansen wist te missen, want het had na één helft gezien de dikke kansen ook zo 4-4 kunnen staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.
Winnen van Utrecht en gelijk tegen Ajax lijkt me genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Winnen van Ajax en gelijk tegen Utrecht lijkt me genoeg.
Tuurlijk mag dat, want Barcelona speelt mooi voetbal, en is geen eigedom van een rijke Rusquote:Op maandag 25 februari 2008 00:31 schreef Imperatore het volgende:
Ik ben benieuwd of de neuzen ook steen en been gaan klagen wanneer Johan en Marco spelers gaan lenen van Barca. Of mag het dan ineens wel in tegenstelling tot het samenwerkingsverband dat PSV met Chelsea heeft. In Studio Voetbal werd hier namelijk over gerept.
En dan klagen anderen dat PSV te angstig speelt... als kampioen moet je uiteraard winnen van Ajax! En gezien vorig jaar met niet geringe cijfers.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Winnen van Utrecht en gelijk tegen Ajax lijkt me genoeg.
Bron: voetbalprimeur.nlquote:Bakkal wil weg kunnen voor 2,5 miljoen euro
PSV en Otman Bakkal zijn het niet eens geworden over een contractverlenging. De middenvelder wil de gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro ook terugzien in zijn nieuwe contract.
PSV gaat daar logischerwijs niet mee akkoord. De Eindhovenaren zijn erg tevreden over de ontwikkeling van Bakkal en willen hem graag tot 2013 binden. De status van toekomstig koopje ziet PSV echter niet zitten.
Bakkal lijkt echter vastbesloten om zijn gelimiteerde transfersom ook in het nieuwe contract op te nemen. De huidige verbintenis van de jeugdinternational loopt tot medio 2009. De onderhandelingen over het nieuwe contract zijn tot nader order uitgesteld, weet De Telegraaf.
We hebben de rest goed afgeschud voorlopig ja. Maar er komen weer "weken van de waarheid" aan. De reeks lastige wedstrijden na de winterstop zijn we boven verwachting doorgekomen (qua resultaat igg, ook toen zag je duidelijk dat het voetballend vaak erg matig was) en nu is het even afwachten of het de komende wedstrijden ook een beetje mee wil zitten. Ik verwacht iig dat we behoorlijk wat punten gaan laten liggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als ze zo blijven verdedigen als de laatste tijd. Fout op fout wordt gemaakt, Alcides zijn niveau is weer terug bij af en leidt weer veel te veel dom balverlies en Salcido maakt ook steeds meer domme acties waar veel kansen voor de tegenstander uit voort komen. Daarnaast zijn Zonneveld en Kromkamp gewoon middelmatige tot redelijke verdedigers die eigenlijk niet het hoge niveau hebben dat PSV nastreeft. Dat kan niet goed blijven gaan. Vandaag hebben we toch wel een beetje geluk gehad dat De Graafschap zó veel kansen wist te missen, want het had na één helft gezien de dikke kansen ook zo 4-4 kunnen staan.
Misschien moet Sef die twee vrije dagen maar eens gebruiken om de verdedigers weer op scherp te krijgen. En volgend seizoen móet Stevens er wel verdedigers bij halen, want dit doet vast pijn aan zijn ogen als ex-verdediger.
Maargoed, om toch nog positief af te sluiten, nog steeds 9 punten voor en alleen Ajax is inmiddels nog een echte concurrent voor de titel.
Als het waar is en hij houdt er aan vast betekent het dus gewoon een transfervrije overgang volgendquote:Op maandag 25 februari 2008 09:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: voetbalprimeur.nl
waarom nou? Hij snapt toch zelf ook wel dat PSV dit niet wil? 2,5 miljoen is veel te laag..
Hiddink en Cruijff kunnen het juist goed met elkaar vinden. (bron: de biografie van Guus)quote:Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik zou het jammer vinden als hij naar Ajax gaat, maar (heel cliché) is het wel goed voor het Nederlands voetbal
Maar dan mag 'ie wel naar PSV komen.
Maar het lijkt me dat Cruyff en Hiddink niet echt lekker combineren.
En meer boer dan jood.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom triest, hij voelt zich meer superboer dan boer.
Ja luister, jorien vind het allemaal zo´n ramp enzoquote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En meer boer dan jood.
Hij zei toch gewoon dan na De Graafschap hij het meest voelt voor PSV. Niks schokkends aan.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Bron: de krant van zwakker Nederland. Dit bericht kun je dus beter met een korreltje zout nemen. En wat toevallig: over twee weken moet PSV weer tegen Ajax.
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef WooZ het volgende:
ach hij heeft wel z'n vwo afgemaakt dus zo dom is ie niet
Hij lijkt me meer een heel erg bekeken speler, eentje die weet wat hij kan en wilt bereiken in het leven!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou hartelijk dank Bakkal. Hart voor de zaak
Pff je zou denken dat de man slimmer dat dit was, maar het is volgens mij een geldbelust persoontje die zo snel mogelijk voor zo min mogelijk weggaat voor meer salaris.
Het is op zijn lijf geschreven anders, Guus kan goed "bouwen", en hij kan tegen het eind van z'n carriere nog lekker in Nederland werken ook. PSV moest 'm niet meer en volgens mij zit de RvC nog steeds niet te wachten op 'm. Ik geef hem groot gelijk als hij bij Ajax aan de slag zou gaan, jammer voor ons maar eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
triest van guus, als die wat bij ajax gaat doen
En hij is nogal uitgesproken over Oranje: dat elftal beschouwt hij als "het hoogst haalbare" voor hemquote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnen zeer goede vrienden te zijn!
Hmmm, het lijken me ergens botsende persoonlijkheden, willen alletwee (lijkt me) hun eigen spel spelen, hun eigen structuur doorvoeren, dus die twee samen op een hoge positie lijkt me niet ideaal, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hiddink en Cruijff kunnen het juist goed met elkaar vinden. (bron: de biografie van Guus)
Is ie dat niet sowieso al omdat hij bij PSV speelt?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijk.
Johan gaat ook niet zelf bij Ajax zitten, hij gaat de boel opzetten, en dan is Hiddink imo de beste man om de boel in Amsterdam weer op de rails te zetten.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, het lijken me ergens botsende persoonlijkheden, willen alletwee (lijkt me) hun eigen spel spelen, hun eigen structuur doorvoeren, dus die twee samen op een hoge positie lijkt me niet ideaal, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
[..]
quote:Is ie dat niet sowieso al omdat hij bij PSV speelt?
Het is een complot!!!1iens!!!eins!!11quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Bron: de krant van zwakker Nederland. Dit bericht kun je dus beter met een korreltje zout nemen. En wat toevallig: over twee weken moet PSV weer tegen Ajax.
Dat je zeer goede vrienden bent, betekent natuurlijk niet automatisch dat je ook heel goed kunt samenwerken..quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnen zeer goede vrienden te zijn!
Dat had ik dus met Kezman..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:23 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik geloof het niet van Bakkal. Altijd onzin wat de Televaag verkoopt.
Als het wel waar is zou het wel typisch zijn: ik heb nog geen spelersnaam achterop op mijn shirt. Ik ben echt fan van Bakkal als speler en zat aan zijn naam te denken, maar daar wacht ik nu even mee. Ik wilde namelijk afgelopen najaar ook al een naam achterop mijn shirt laten zetten......die van Perez.....
Van die wartaal achter je uitroeptekens kan ik niet veel maken, maar ik ben blij dat je er zelf wel om kunt lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is een complot!!!1iens!!!eins!!11
Van mij mag hij best naar Ajax, maar dan mag ie van mij wel acuut dement worden. De know-how die hij heeft opgedaan in Eindhoven en zijn geroemde "netwerk" (ook weer te danken aan de mensen van PSV) hoeft hij niet in Amsterdam te gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef RijstNatie het volgende:
Guus heeft zoveel voor PSV betekend, die man mag voor mij bij elke club werken waar hij maar wilt.
Je moet iemand ook succes bij een andere club gunnen.
Als hij de club ajax gezonder kan maken is dat ook beter voor PSV.
Meer clubs in europa, meer punten, hoger ranking, sterkere nationale concurrentie zorgt ervoor dat PSV niet lui wordt en elk jaar op de pantoffels gwoon kampioen wordt.
Ik beschouw Simons als dé zwakke schakel van ons middenveld op het moment. Zijn passing is slecht (altijd met stuit of te hoog; nooit strak) en zijn balcontrole laat te wensen over. Ik vind hem echt een grijze muis: aanvallend brengt hij weinig tot niets en verdedigend doet hij z'n werk, maar blinkt hij ook zeker niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dat had ik dus met Kezman..Achter op mn shirt, enkele maanden later is ie weg..
Nu heb ik Simons (El Capitano) achter op mn shirt staan en de volgende wordt een ode aan Luc Nilis (mijns inziens de beste speler die we ooit gehad hebben)
inderdaad, amrabat heeft ook nog wel hersens, maar ik ken er maar weinig verderquote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben het hier volledig mee eens.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik beschouw Simons als dé zwakke schakel van ons middenveld op het moment. Zijn passing is slecht (altijd met stuit of te hoog; nooit strak) en zijn balcontrole laat te wensen over. Ik vind hem echt een grijze muis: aanvallend brengt hij weinig tot niets en verdedigend doet hij z'n werk, maar blinkt hij ook zeker niet uit.
Over Nillis ben ik het eens. De grootste PSV speler die ik heb zien spelen: een prachtige totaalvoetballer en een terecht clubicoon.
Daniël de Ridder en Koevermans hebben Gymnasium afgerond, Siem de Jong heeft Atheneum afgerond.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:53 schreef WooZ het volgende:
waarom zit hier iedereen over hiddink te zeuren? Gister was ie te gast bij rtl 7 en heeft ie letterlijk gezegd dat ie niet bij 020 aan de bak gaat. Zijn nieuwe contract zijn ze al mondeling overeengekomen, alleen moesten enkele belastingpapieren nog goed worden ingevuld (en dat neemt wat tijd in beslag, anders staat de fiod dadelijk weer voor de deur).
[..]
inderdaad, amrabat heeft ook nog wel hersens, maar ik ken er maar weinig verder
stevens kan het alleen maar minder gaan doenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef WooZ het volgende:
en vergoossen heeft trouwens een nieuw clubrecord
Records zijn er om gebroken te worden.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
stevens kan het alleen maar minder gaan doen
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou, het is niet te hopen dat het voetbaltechnisch nóg minder wordtquote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij momenteel niet bepaald in grootse vorm verkeerd.. maar die zijn er wel meer...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik beschouw Simons als dé zwakke schakel van ons middenveld op het moment. Zijn passing is slecht (altijd met stuit of te hoog; nooit strak) en zijn balcontrole laat te wensen over. Ik vind hem echt een grijze muis: aanvallend brengt hij weinig tot niets en verdedigend doet hij z'n werk, maar blinkt hij ook zeker niet uit.
Over Nillis ben ik het eens. De grootste PSV speler die ik heb zien spelen: een prachtige totaalvoetballer en een terecht clubicoon.
Nee 3x wonderful in een refrein is orgineel.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een MEGA triest TT trouwens, wees eens orgineel man.
Oh east London,
Is wonderful,
Oh east London is wonderful,
It's full of tits, fanny and West Ham,
Oh east London is wonderful
Als ze dan gaan staken, zullen ze in ieder geval op veel sympathie kunnen rekenen van de PSV-aanhang.quote:Mogelijk politieacties tijdens PSV-Tottenham
De Nederlandse Politiebond (NPB) denkt serieus na over acties tijdens de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur en het EK zwemmen in Eindhoven. Dat heeft regiovoorzitter Becs gezegd. Op 5 maart is er een referendum over het nieuwe cao-voorstel. Becs verwacht dat het voorstel door de leden wordt afgewezen en dat er dan nieuwe acties komen. Hij vindt de twee sportevenementen, een week later, goede momenten om de onvrede van de politie onder de aandacht te brengen van de internationale pers. Op welke manier dat zal gebeuren, wil hij nog niet zeggen. Dat kan uiteenlopen van werkonderbreking tot alleen het afgeven van een verklaring.
Heeft daar weinig mee te maken, denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een MEGA triest TT trouwens, wees eens orgineel man.
Oh east London,
Is wonderful,
Oh east London is wonderful,
It's full of tits, fanny and West Ham,
Oh east London is wonderful
Nou, nee.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ze dan gaan staken, zullen ze in ieder geval op veel sympathie kunnen rekenen van de PSV-aanhang.
Gaat me meer om dat er steeds meer vooral Engelse chants naar Nederland komen, Engelse sfeer krijg je hier toch nietquote:Op maandag 25 februari 2008 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft daar weinig mee te maken, denk ik
Als iemand mag zeuren over de onorginaliteit van dat liedje zijn het Panathinaikos-fans. Daar komt het namelijk van.
Vooral dat NAC met 'Wij gaan niet opzij'quote:Op maandag 25 februari 2008 18:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat me meer om dat er steeds meer vooral Engelse chants naar Nederland komen, Engelse sfeer krijg je hier toch niet.
Bedoel je nu niet het nummer. Oh Fritsje Philips, Lucie Nilis...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft daar weinig mee te maken, denk ik
Als iemand mag zeuren over de onorginaliteit van dat liedje zijn het Panathinaikos-fans. Daar komt het namelijk van.
Volgens mij komt die ook uit Griekenland. PAOK dacht ik, weet ik niet zeker.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je nu niet het nummer. Oh Fritsje Philips, Lucie Nilis...
Of komt dit ook van de Grieken?
Qua resultaat kan het haast niet beter maar qua spel kan het toch nog een heel stuk vooruit.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sinds hem alleen maar gelijk bij vvv ? en rest gewonnen ?
Als ze maar niet gaan staken!quote:Op maandag 25 februari 2008 18:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ze dan gaan staken, zullen ze in ieder geval op veel sympathie kunnen rekenen van de PSV-aanhang.
In Oost London wordt het toch iets anders gezongenquote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ook uit Griekenland. PAOK dacht ik, weet ik niet zeker.
Hier die van Panathinaikos: http://nl.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E
Bakkal heeft z'n VWO gehaald (zie PSV.tv), en volgens mij heeft Koevermans alleen Havo? Ik mag trouwens toch hopen dat we een vwo-diploma niet als de be all end all gaan zien als het aankomt op het labeltje intelligent, ik zat bij genoeg gansen in de klas (en misschien ben ik er zelf ook wel een)quote:Op maandag 25 februari 2008 17:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daniël de Ridder en Koevermans hebben Gymnasium afgerond, Siem de Jong heeft Atheneum afgerond.
Verder hebben genoeg voetballers een Havo-diploma, al komt de overgrote meerderheid uiteraard niet verder dan het VMBO (en meestal nog niet eens TL).
Hij wil écht graag hierheen komen.quote:'Manco wil niet meer voor Alianza spelen uit vrees voor blessure'
(Gepost door RvN)
Reimund Manco is sinds gisteren weer een hot issue in Peru. De talentvolle middenvelder zou in een televisie interview hebben laten weten eigenlijk niet meer voor Alianza Lima uit te willen komen. Hij durft niet meer alles te geven uit vrees dat een blessure zijn overgang naar PSV in de weg zou staan. Dat risico wil hij niet lopen. Manco vindt de verdedigers in Peru te hard. Daarnaast zouden er nog andere persoonlijke redenen zijn waarom de middenvelder niet goed in zijn vel zit en niet kan presteren zoals hij zou kunnen.
Het bestuur van de club zou vandaag met hem gaan praten over zijn uitlatingen in de media.
Dan zullen er geheid tegenacties komen tegen die popo's.quote:Mogelijk politieacties tijdens PSV-Tottenham
De Nederlandse Politiebond (NPB) denkt serieus na over acties tijdens de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur en het EK zwemmen in Eindhoven. Dat heeft regiovoorzitter Becs gezegd. Op 5 maart is er een referendum over het nieuwe cao-voorstel. Becs verwacht dat het voorstel door de leden wordt afgewezen en dat er dan nieuwe acties komen. Hij vindt de twee sportevenementen, een week later, goede momenten om de onvrede van de politie onder de aandacht te brengen van de internationale pers. Op welke manier dat zal gebeuren, wil hij nog niet zeggen. Dat kan uiteenlopen van werkonderbreking tot alleen het afgeven van een verklaring.
klopt klopt, die van pana is zo vétquote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ook uit Griekenland. PAOK dacht ik, weet ik niet zeker.
Hier die van Panathinaikos: http://nl.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E
Tuurlijk niet, maar feit is dat in de tijd dat "normale" mensen studeren profvoetballers volop met hun carriere bezig zijn, en dan is er doorgaans weinig tijd meer voor een studie.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bakkal heeft z'n VWO gehaald (zie PSV.tv), en volgens mij heeft Koevermans alleen Havo? Ik mag trouwens toch hopen dat we een vwo-diploma niet als de be all end all gaan zien als het aankomt op het labeltje intelligent, ik zat bij genoeg gansen in de klas (en misschien ben ik er zelf ook wel een)
Dat is natuurlijk gelul. Voor de gemiddelde profvoetballer in de eredivisie is voetbal studie. En je hoeft geen professor te zijn om uit de wedstrijden op te maken dat ze daar ook nog met de pet naar gooien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar feit is dat in de tijd dat "normale" mensen studeren profvoetballers volop met hun carriere bezig zijn, en dan is er doorgaans weinig tijd meer voor een studie.
quote:26/2/2008 - Excuses Manco voor uitlatingen
(Gepost door RvN)
Na 24 uur alles over zich heen gekregen te hebben in Peru vanwege zijn uitlatingen (zie eerder bericht), heeft Manco na een gesprek met de clubleiding van Alianza Lima openlijk zijn excuses gemaakt voor zijn uitlatingen.
PSV Netwerk
Volgens Manco kwam hij tot de uitlatingen na een hele slechte wedstrijd van zijn kant. "In mijn jeugdigheid heb ik dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Ik moet nog groeien en volwassen worden. Ik zat verkeerd en vraag daarvoor excuses."
PSV Netwerk
"Ik zit in een heel goed elftal en zij ondersteunen me altijd. Ik kan ze alleen maar dankbaar zijn voor het vertrouwen dat ze me geven. Ik wil nu weer alles geven om er samen met mijn ploeggenoten tegenaan te gaan."
bron: psv netwerkquote:Telegraaf: John de Jong stopt per direct met voetbal
De Telegraaf meldt dat de inmiddels 30-jarige John de Jong (30) met onmiddellijke ingang een punt achter zijn voetbalcarričre zet. De middenvelder van PSV kamp al lange tijd met blessures en kan de motivatie om te revalideren niet meer opbrengen, omdat hij onvoldoende vooruitgang ziet. Onlangs werd er een vloeistof in het gewricht gespoten, maar ook dat mocht niet baten. Deze week wordt in een gesprek met algemeen directeur Jan Reker bekeken of De Jong in een andere functie bij de club kan blijven.
Jammer, maar was wel te verwachten op een gegeven moment.quote:John de Jong stopt met voetballen
door onze Telesportredactie
Eindhoven - John de Jong (30) zet met onmiddellijke ingang een punt achter zijn voetbalcarričre. De middenvelder van PSV kamp al lange tijd met (voornamelijk) knieklachten en kan de motivatie om te revalideren niet meer opbrengen, omdat hij onvoldoende vooruitgang ziet. Onlangs werd er een vloeistof in het gewricht gespoten, maar ook dat mocht niet baten. Deze week wordt in een gesprek met algemeen directeur Jan Reker bekeken of De Jong in een andere functie bij de club kan blijven.
De Jong, die al bijna drie jaar geen competitieduel meer speelde, begon zijn loopbaan in Den Haag, waar hij zich bij ADO ontwikkelde tot een groot talent. Na drie seizoenen in het eerste zette hij zijn loopbaan voort bij FC Utrecht en in de domstad verdiende hij een transfer naar PSV. In totaal speelde De Jong 258 competitieduels, waarin hij 62 keer scoorde.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jammer, maar was wel te verwachten op een gegeven moment.
Misschien omdat ik mijn koffie eerder op hadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:01 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom moet er altijd iemand die berichten een halve minuut voordat ik dat doe posten?
Ja, een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
idd jammer, maar niet geheel onverwacht nee.. toch mn petje af dat ie het nog zo lang heeft geprobeerd.. Ik had me kunnen voorstellen als ie al veel eerder de handdoek had gegooid..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
dan had ie ook geen salaris meer gekregen als ie dat gedaan had. Nu heeft ie 2 jaar lang hard gewerkt om erboven op te komen, maar is wel gelijk binnen, want heel slecht zal ie niet verdiend hebben. Kijk maar naar bv een bjorn van der doelen die al binnen is voor z'n 30e omdat ie een aardig contract bij psv hadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd jammer, maar niet geheel onverwacht nee.. toch mn petje af dat ie het nog zo lang heeft geprobeerd.. Ik had me kunnen voorstellen als ie al veel eerder de handdoek had gegooid..
Hij is niet dood...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef pascalheister het volgende:
jammer van de jong om zo aan je eind te komen
Verrassendquote:Vanmorgen ging er een schok door Ecuador. Edison Mendez heeft volgens de nationale media van dat land bekendgemaakt zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale elftal. De 28-jarige Mendez zegt al sinds eind 2006 te denken over deze stap. Hij wijt het voornamelijk aan fysieke vermoeidheid. De reizen naar Zuid-Amerika en het spelen van toernooien in de zomer gaan zijn tol eisen. "In Europa is het spel veel sneller en competitiever." De middenvelder wil zich focussen op PSV.
ja idd.. hij gaat toch weg aan het eind van het seizoen?quote:
Hij wilde in elk geval in de winterstop terug naar Ecuadorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd.. hij gaat toch weg aan het eind van het seizoen?
Of een andere manier om te bekennen dat je het niveau niet meer op kunt brengen. Tja eredivisie, geen wonderquote:
was dat niet ivm familiale zaken ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij wilde in elk geval in de winterstop terug naar Ecuador
Zijn moeder is ziek inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was dat niet ivm familiale zaken ofzo?
Eigenlijk raar dat ze dat nog niet eerder bedacht hebben, maarja vantevoren denk je ook niet dat iemand zo stom is om een geschorst iemand op te stellenquote:26/2/2008 - KNVB gaat PSV's probleem met speelgerechtigde spelers oplossen
(Gepost door RvN)
PSV heeft in het verleden meerderemalen problemen gehad met het opstellen van niet speelgerechtigde spelers. Dat probleem zal binnenkort door de KNVB worden opgelost. De KNVB heeft een systeem in ontwikkeling waarbij het wedstrijdformulier digitaal wordt. Voor iedere wedstrijd moet een club op een gesloten website de spelers selecteren die in de basis starten en op de bank zitten. Zodra de namen zijn aangevinkt, controleert een enorme database met allerhande informatie of alle aangemelde spelers daadwerkelijk mee mogen doen. Blijkt er bijvoorbeeld iemand geschorst, dan wordt hier direct op het scherm melding van gemaakt. De club kan daarop direct reageren door de speler te vervangen door een ander.
PSV Netwerk
Werd tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ze dat nog niet eerder bedacht hebben, maarja vantevoren denk je ook niet dat iemand zo stom is om een geschorst iemand op te stellen
Prima plan!quote:Opnieuw toernooi in Rusland voor PSV?
Volgens de Engelse krant de Daily Mail is PSV opnieuw benaderd voor deelname aan een toernooi in Rusland begin augustus. Ook Chelsea zou deelname overwegen. De Russische club zou CSKA Moskou moeten worden. Afgelopen jaar won PSV een prestigieus toernooi door Real Madrid en AC Milan (na penalties) te verslaan.
Misschien dat ze onze tegenstanders dan maar beter ook helemaal kunnen simuleren, dan heeft PSV nog wat tegenstand. It's all in the game.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ze dat nog niet eerder bedacht hebben, maarja vantevoren denk je ook niet dat iemand zo stom is om een geschorst iemand op te stellen
Ze hadden er toch iemand voor aangesteld?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
Uberhaupt stom dat de KNVB dit gaat regelen. PSV had gewoon z'n zaken op orde moeten hebben.
Mart van den Heuvel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hadden er toch iemand voor aangesteld?
Meer hierdoor herriner ik me dat toernooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=i4W5PKt4iew
scouting of commercieel, daar moet hij toch wel wat bij kunnen dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk voor de jong, als die een functie bij de club kan krijgen
kaaaaaaaaatjsingquote:
Denk dat PSV genoeg te danken heeft aan Philips...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef WooZ het volgende:
in de vi is vorige week een serie gestart over het financiële wanbeleid van psv. Deze week wordt de shirtsponsor besproken en de conclusie is eigenlijk dat philips niks voor psv betekent. Ze geven gewoon te weinig geld in verhouding tot de prestaties die worden geleverd.
7,5mil per jaar contract loopt nog tot 2011. Terwijl ze bij 020 nu zowieso 10mil/jaar krijgen en max 12/jaar. Oftewel psv loopt in de komende jaren minimaal 3x2,5 mis ten opzichte van 020
Philips is geen eigenaar van PSVquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef ASSpirine het volgende:
Philips moeit zich niet met het beleid of de financiën. Dat is duidelijk, wat de jaarlijkse bijdrage is... Geen enkel idee.
Alleen, hoeveel bedrijven kunnen zeggen dat ze ook eigenaar zijn van een fantastische sportvereniging
(voetbal op de eerste plaats en zwemmen met Pieter VdHToch?)
OK, oprichter danquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Philips is geen eigenaar van PSV
verder is bestaan er volgens mij in totaal iets van 12 PSV's
nouja ze zijn wel onafhankelijk van elkaar, PSV is niet eens een vereniging meer. Tenminste het PSV waar wij zoveel naar kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
OK, oprichter dan
Tjah, Philips sport vereniging. Omnivereniging ofzo heet dat toch? Net als Barça
Klopt... we zijn helemaal los.... De P verwijst nu toch naar de familie Philips? (dus in principe zouden we een andere shirt sponsor kunnen krijgen)quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja ze zijn wel onafhankelijk van elkaar, PSV is niet eens een vereniging meer. Tenminste het PSV waar wij zoveel naar kijken
quote:PSV legt Marcellis voor vijf jaar vast
door Frans van den Nieuwenhof
27 feb 2008, 22:51 - EINDHOVEN - Vorig seizoen speelde hij maar één wedstrijd voor PSV, op Anfield Road tegen Liverpool. Nu is Dirk Marcellis al maandenlang een onomstreden basisspeler. Donderdag hopen club en speler overeenstemming te bereiken over een contract dat hem tot 2013 aan PSV bindt.
De huidige overeenkomst van Marcellis loopt nog tot medio 2010. De club wil de 19-jarige verdediger belonen voor zijn vaak uitstekende prestaties in de voorbije maanden. Een laatste gesprek moet vanmiddag tot een nieuw contract leiden. Marcellis gaf in eerste instantie aan tot 2012 te willen bijtekenen, PSV hoopt er een jaartje meer aan toe te voegen.
quote:Maximale aantal van 1800 supporters mee naar Londen
Binnen vier dagen is het uitduel met Tottenham Hotspur, dat op donderdag 6 maart wordt gespeeld, al uitverkocht. Maar liefst 1800 supporters reizen mee naar Londen.
Steun van 1800 supporters in Londen
Voor de uitwedstrijd tegen de Spurs waren 1800 kaarten beschikbaar, de laatste kaarten werden dinsdagavond via internet verkocht. In principe waren alle kaarten bedoeld voor eigen vervoer, echter organiseert de Supportersvereniging PSV ook een bus- en vliegreis. Er reizen elf dubbeldekkers richting Londen. Indien je op eigen vervoer meereist naar Londen, dien je voor 3 maart je omwisselbiljet om te wisselen voor een toegangskaart. Dit kan op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion
Goede zaak..quote:
In het verleden zeker wel, maar de banden zijn nu toch volgens mij vrij ver doorgesneden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat PSV genoeg te danken heeft aan Philips...
Hetzelfde verhaal als de afgelopen anderhalf jaar dus ongeveer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:25 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Goede zaak..
ik las trouwens in de VI dat Amrabat naar Heerenveen gaat omdat PSV em niet kan betalen zonder eerst een speler te verkopen.. (kosten 2,3 miljoen).. Dit zou dus betekenen dat als PSV zich in de zomer wil versterken er eerst andere spelers verkocht moeten worden..
Hmm ja, en dan blijkbaar toch zoveel geld uit kunnen geven aan Koevermans en Lazovic.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als de afgelopen anderhalf jaar dus ongeveer.
Mede door dat Kone voor 13 miloen euro aan Sevilla verkocht werd en ajax de CL niet haalde waardoor PSV de volledige TV gelden kon incasseren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm ja, en dan blijkbaar toch zoveel geld uit kunnen geven aan Koevermans en Lazovic.
Koevermans was alleen te betalen omdat Ajax zich niet plaatste voor de CLquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm ja, en dan blijkbaar toch zoveel geld uit kunnen geven aan Koevermans en Lazovic.
mja precies een Koevermans die je voor 6 miljoen haalt en op de bank laat wegkwijnen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Oja, Koné hadden we ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mede door dat Kone voor 13 miloen euro aan Sevilla verkocht werd en ajax de CL niet haalde waardoor PSV de volledige TV gelden kon incasseren.
Ach PSV als enige NL club in de CL mag je onderhand toch ook al meerekenenquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koevermans was alleen te betalen omdat Ajax zich niet plaatste voor de CL. Er wordt gewoon zeer strak de hand op de knip gehouden en dat zal de komende jaren waarschijnlijk nog wel erger worden als er niet iets drastisch gebeurt.
Wees blij dat we 'm niet in de winterstop aan AZ hebben terugverkocht, soortgelijke dingen zijn met wel meer zeer goede voetballers gebeurdquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja precies een Koevermans die je voor 6 miljoen haalt en op de bank laat wegkwijnen..
mja Perez doet het inderdaad zeer goed bij Ajax op het moment..quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wees blij dat we 'm niet in de winterstop aan AZ hebben terugverkocht, soortgelijke dingen zijn met wel meer zeer goede voetballers gebeurd.
Je moet niet vergeten dat we dit seizoen belachelijk weinig blessures hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja precies een Koevermans die je voor 6 miljoen haalt en op de bank laat wegkwijnen..
Hij deed het prima bij PSV. Hoeveel goals heeft hij eigenlijk bij Ajax gemaakt tot nu toe?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja Perez doet het inderdaad zeer goed bij Ajax op het moment..
Sinds z'n terugkeer na het uitje bij PSV heeft ie 3 keer gescoord in 9 wedstrijden..quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij deed het prima bij PSV. Hoeveel goals heeft hij eigenlijk bij Ajax gemaakt tot nu toe?
Niks mis mee dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Sinds z'n terugkeer na het uitje bij PSV heeft ie 3 keer gescoord in 9 wedstrijden..
Marcellis heeft zijn zin gekregen:quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:25 schreef ruud.nl het volgende:
Marcellis gaf in eerste instantie aan tot 2012 te willen bijtekenen, PSV hoopt er een jaartje meer aan toe te voegen.
Goed dat hij heeft bijgetekendquote:Dirk Marcellis verlengt zijn contract tot 2012
28 februari 2008 13:00
PSV-verdediger Dirk Marcellis gaat zijn contract verlengen tot en met 2012. De 19-jarige Limburger is bezig aan een uitstekend seizoen waarin hij ook een basisplaats heeft. PSV is zeer tevreden over de ontwikkeling van Marcellis en de partijen zijn nu eruit over een nieuwe, meerjarige verbintenis. “Ik ben er heel blij mee”, zegt hij.
Sinds 1998 bij PSV
Marcellis doorliep bij PSV sinds 1998 alle jeugdelftallen en speelt momenteel op de plek die Alex afgelopen zomer achterliet. Hij was 10 jaar toen hij in de D1 terechtkwam. “Het grootste verschil tussen de jeugdteams en de selectie is dat je bij de jeugd alles in het werk stelt om beter te worden en dat je er bij de selectie moet staan en moet presteren.” Alle partijen hielden een goed gevoel over aan de gesprekken, waar resulteerde in de nieuwe verbintenis. “Ik ben er heel blij mee, het ziet er goed uit”, aldus Marcellis donderdag na afloop van de training op De Herdgang.
Wees hem maar dankbaar voor die goal tegen Bordeauxquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat heb ik ook elke keer als ik die rotkop weer op tv zag
het lijkt me dat je iedereen die kaarten kan laten halen, dat is met een (s)cc ook zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef WasQ het volgende:
Een vraagje voor iemand die er bekend mee is:
Ik wil graag zaterdag kaarten kopen voor PSV - Spurs. Ik heb een CC van de Supportersvereniging, dus dat is geen probleem.
Echter, ik kan zaterdag zelf met geen mogelijkheid de kaartjes kopen. Nou gaat een maat van me mee, dus hij wil het doen.
Kan dat? Of moet degene van wie de kaart is het zelf doen?
En kan je voor PSV - Spurs kaartjes kopen via internet of de telefoon? Lijkt me in dat geval moeilijk te controleren of ze de kaarthouder voor zich hebben of niet.
Iemand die me dit duidelijk kan maken? Alvast bedankt!
en ook iets van 4-5 assistsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Sinds z'n terugkeer na het uitje bij PSV heeft ie 3 keer gescoord in 9 wedstrijden..
Van FOK! sport.quote:Afellay krijgt meeste geel mee
Door Matthias (Veritaz) op donderdag 28 februari 2008 17:12
Bron: AD
Een overtreding maken op Ibrahim Afellay is een dure zaak. Al zeventien keer bekeurde de scheidsrechter een overtreding op de middenvelder van PSV.
Met die zeventien keer is Afellay het meest favoriete doel van grove charges. Op gepaste afstand volgen Anouar Hadouir (Roda JC), Nordin Amrabat (VVV) en Romano Denneboom (Twente) met allen elf keer geel mee.
Afellay heeft soms moeite het feit dat hij zo vaak onderuit gehaald wordt. "Dan spring ik op en dan hoor je tegenstanders zeggen: ‘Ik raak hem niet’. Maar als ze me wel raken, dan kan ik de wao in."
De jonge international leert echter wel om te gaan met de manier waarop tegenstanders hem bespelen, vindt ook Sef Vergoossen. "Misschien was het eerder zo dat hij tegenstanders te veel de kans gaf om hem te raken, maar dat is nu absoluut niet meer het geval", zegt de oefenmeester.
Je hoeft je niet te identificeren bij het kopen van kaartjes, dus het kan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
het lijkt me dat je iedereen die kaarten kan laten halen, dat is met een (s)cc ook zo
Als hij dat niet snel genoeg leert, mag ie wieberen. Laat hem dan maar in Italië of Argentinië tot 'bloei' komen. Daar naar toe verhuren zou ook een optie kunnen zijn.quote:Veel critici menen dat Afellay om schoppen vraagt, omdat hij vaak erg lang aan de bal is. Ronald Koeman wees de international er al op dat hij zijn acties meer moet doseren, Vergoossen zit op precies dezelfde lijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als hij dat niet snel genoeg leert, mag ie wieberen. Laat hem dan maar in Italië of Argentinië tot 'bloei' komen. Daar naar toe verhuren zou ook een optie kunnen zijn.
Ga nog effe serieus op die gast in ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Hij bewijst dit seizoen gewoon de beste voetballer van PSV, misschien wel de Eredivisie te zijn. Ja zijn rendement moet omhoog, maar een blinde ziet dat hij met kop en schouders boven de rest van het veld uitsteekt.
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.quote:
inderdaad. Alleen in de 'grote' wedstrijden van 020 heeft ie nog niks laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.
Het kan niet altijd feest zijn. Maar zelfs als hij de rest van het seizoen geen bal meer zou raken zou hij cijfermatig gewoon een goed seizoen hebben gedraaid voor een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
inderdaad. Alleen in de 'grote' wedstrijden van 020 heeft ie nog niks laten zien.
Haha Bakkal technisch sterk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Affelay helemaal niet zo imponerende voetballer, hij kijkt naar beneden tijdens het dribbelen weinig rendement en heel statisch zoals hij voetbalt, geen flair zoals brazilianen of spanjaarden. Nee dan vind ik Bakkal een veel betere voetballer die technisch sterk is, snel is en een neusje voor de goal, mocht PSV Bakkal behouden dan kunnen jullie daar nog veel lol mee beleven.
Zoals? Veel meer dan de bal voor zich uit trappen kan hij niet hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Noem het practische techniek!
mid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onder techniek schaar ik ook het balgevoel, hij kapt toch vaak genoeg tegenstanders uit, rent ze er idd op snelheid uit, goed schot, kopsterk, goed vrij lopen, goede kaats. Gewoon een completere voetballer dan Affelay, maar is Bakkal een spits of mid?
Face it, hij staat vast op zijn plaats. De Nederlandse competitie is zo ongeveer de enige competitie waar je vanaf de middenveldplaats een bal kan scoren. Zie ook Cocu, die in Breda als gevolg van kramp niet ver meer kon lopen en vanuit de middencirkel nog moeiteloos doeltrof.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.
Valt wel mee met dat schot, valt wel mee met die kaats, valt wel mee met dat balgevoel. Wat Bakkal echt fantastisch kan, is positiewerk. Dus vrij lopen, maar ook positioneel meeverdedigen. Voor de rest is het echt niet goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onder techniek schaar ik ook het balgevoel, hij kapt toch vaak genoeg tegenstanders uit, rent ze er idd op snelheid uit, goed schot, kopsterk, goed vrij lopen, goede kaats. Gewoon een completere voetballer dan Affelay, maar is Bakkal een spits of mid?
Iemand die voortdurend op de grond ligt steekt inderdaad boven het veld uit. Jouw opmerkelijke zienswijze had van Cruijff kunnen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Hij bewijst dit seizoen gewoon de beste voetballer van PSV, misschien wel de Eredivisie te zijn. Ja zijn rendement moet omhoog, maar een blinde ziet dat hij met kop en schouders boven de rest van het veld uitsteekt.
Bron: ADquote:PSV maakt werk van VVV-spits Amrabat
EINDHOVEN - PSV heeft VVV laten weten concreet te willen onderhandelen over een transfer van Nordin Amrabat.
De Venlonaren hebben daarop aangegeven op korte termijn met de landskampioen om de tafel te zullen gaan. De serieuze interesse van PSV lijkt een fikse tegenvaller voor Heerenveen.
De Friezen hebben meermalen met VVV over Amrabat onderhandeld en volgens bronnen bij de subtopper was een akkoord dichtbij. De Venlonaren zouden in het voorstel van Heerenveen 2,3 miljoen euro voor de aanvaller ontvangen, plus een bedrag bij een doorverkoop. Nu PSV zich heeft gemeld, lijkt de kans klein dat de deal met Heerenveen wordt beklonken.
Voorzitter Hai Berden van VVV bevestigt de nieuwe ontwikkelingen rond zijn sterspeler. ,,Clubs kijken over het algemeen lang de kat uit de boom. Maar als ze Amrabat willen hebben, zullen ze na de concrete belangstelling van Heerenveen iets moeten doen. We gaan op korte termijn met de club die zich deze week heeft gemeld om de tafel om te horen of de interesse inderdaad concreet is geworden. Een bod is er nog niet gedaan.’’
Ook enkele Duitse clubs, waaronder HSV, toonden de afgelopen maanden interesse in de speler van Jong Oranje. Amrabat heeft echter altijd aangegeven liever zijn carričre voort te zetten bij een Nederlandse club, voordat hij naar het buitenland verhuist. Amrabat heeft er nooit een geheim van gemaakt PSV als één van zijn droomclubs te zien.
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een clubquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef WooZ het volgende:
die jongen doet het leuk bij een vvv en bij ons komt ie op de bank terecht. Misschien eerst verhuren is een optie, laat hij zichzelf nog maar een jaar op dit niveau bewijzen
Maar Beerens speelt niet meer bij PSVquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een club
Nee, tuurlijk. Maar diezelfde constructie, en als hij te licht voor de Nederlandse top wordt bevonden, dan kan hij naar een leuke subtopper, en anders mag hij lekker blijvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar Beerens speelt niet meer bij PSV
hij deed het met vlagen aardig. En bij Ajax voegt hij weinig toe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij deed het prima bij PSV. Hoeveel goals heeft hij eigenlijk bij Ajax gemaakt tot nu toe?
MArcellis en onze Hongaar zouden ook eerst op de bank komen....... Bakkal maakte daar ook dikke kans op. Maar het zijn inmiddels wel 3 belangrijke basisspelersquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef WooZ het volgende:
die jongen doet het leuk bij een vvv en bij ons komt ie op de bank terecht. Misschien eerst verhuren is een optie, laat hij zichzelf nog maar een jaar op dit niveau bewijzen
Uhm Aissati moet op links of in et centrum en Amrabat is meer voor de rechterkant?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
serieus WTF moet PSV nou met amrabat !
laat aisatti spelen ofso
Ja precies. Koop dan een fatsoenlijke verdediger. We hebben al tig aanvallende middenvelders.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
laat aisatti spelen ofso
Aissati is een middenvelder. Amrabat zal Farfán wel op moeten volgen: lijkt mij een leuke speler voor PSVquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
laat aisatti spelen ofso
Ik zie nog steeds geen enkele reden dat Farfan weg moet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati is een middenvelder. Amrabat zal Farfán wel op moeten volgen: lijkt mij een leuke speler voor PSV.
Contractmatig is er wat voor te zeggen, hij heeft nog twee jaar. Amrabat is qua salaris bijvoorbeeld veel goedkoper.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen enkele reden dat Farfan weg moet.
Mja dat denk ik inderdaad ook... er was eerder ook al in het nieuws dat Farfan deze zomer verkocht zou worden..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Contractmatig is er wat voor te zeggen, hij heeft nog twee jaar. Amrabat is qua salaris bijvoorbeeld veel goedkoper.
Of nog een jaartje VVV als ze er in blijven. Daar zit hij toch een beetje in de luwte.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een club
Maar zijn potentie is toch wel erg groot of zie ik alles door een te grote Bakkal bril?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Valt wel mee met dat schot, valt wel mee met die kaats, valt wel mee met dat balgevoel. Wat Bakkal echt fantastisch kan, is positiewerk. Dus vrij lopen, maar ook positioneel meeverdedigen. Voor de rest is het echt niet goed.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik misschien (te) veel kritiek geef omdat ik me eraan erger dat Bakkal de hemel wordt ingeprezen vanwege de doelpunten die hij maakt terwijl het qua voetbal en aanwezig zijn in de wedstrijd wat tegenvalt. Net zoals bij Perez.
quote:PSV kan in voetsporen van Ajax treden
29/02/2008 11:18
PSV kan zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een mijlpaal bereiken. De Eindhovenaren hebben nog twee treffers nodig voor hun vierduizendste doelpunt in de Eredivisie.
PSV scoorde sinds de start van de Eredivisie in 1956 tot dusverre 3.998 keer. Daar had de club in totaal 1.744 wedstrijden voor nodig, een gemiddelde van 2,29 goals per duel.
In de Eredivisie was alleen Ajax tot nu toe productiever dan de Brabanders. De teller voor de Amsterdammers staat op 4.428 treffers, ook in 1744 wedstrijden.
Voor PSV was het gouden seizoen 1987/88 de productiefste. In die jaargang - waarin de club uiteindelijk de landstitel, de beker én de Europa Cup I veroverden - scoorden de Brabanders in 34 competitieduels liefst 117 keer.
Het seizoen 1967/68 leverde voor PSV met slechts 43 doelpunten in 34 duels de laagste score op.
Ook Feyenoord en FC Twente kunnen dit weekeind mogelijk een mijlpaal tegemoet zien. De Rotterdammers (2.798 goals) azen op hun 3.800ste treffer in de Eredivisie, terwijl de Tukkers (2.199 treffers) jagen op doelpunt nummer 2.200.
Ze gaan 1002 keer scoren in een wedstrijdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:29 schreef appelsientje het volgende:
bron: vi
[...De Rotterdammers (2.798 goals) azen op hun 3.800ste treffer in de Eredivisie...]
Bakkal = de nieuwe Cocu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar zijn potentie is toch wel erg groot of zie ik alles door een te grote Bakkal bril?
Overigens wist ik niet dat Bakkal in de hemel geprezen werd, dacht juist dat ie een beetje ondergewaardeerd werd bij PSV maar gelukkig niet!
Verder nog Afellay voor de jackpot verkopen, dan kan je Janssen voor een prikkie en een patatje bij Vitesse weghalen. AZ betaalt veel geld om Koevermans terug te halen, ben je ook meteen van het gezeur af dat ons breekijzer meer zou moeten spelen. Al met al een bezuinigingsoperatie om trots op te zijn. Gomes en Marcellis houden de concurrentie in toom. Reker en Valckx hebben het slim bekeken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja dat denk ik inderdaad ook... er was eerder ook al in het nieuws dat Farfan deze zomer verkocht zou worden..
de club PSV is ook meervoud blijkbaar tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:40 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ze gaan 1002 keer scoren in een wedstrijd![]()
Gewoon eerst Heerenveen aftroeven in de transfer om Amrabat en dan verhuren aan Heerenveen.. Lijkt me een win-win situatie..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of nog een jaartje VVV als ze er in blijven. Daar zit hij toch een beetje in de luwte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |