SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..quote:
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Gerust ook zeer zeker nog niet. Daar is PSV te labiel voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weer
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajax
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ik
quote:Eindstand:
NAC - Ajax
2-3
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardigquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef KELDER het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen uiteraard, t blijft Ajax
das waar.. maar ik ben ook nog nooit zóóó blij geweest met een kampioenschap..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnen
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef KELDER het volgende:
[..]
[..]
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardig
En Groningen en Enschede.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.
Nog een wedstrijdje of 8?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch langzamerhand af hoelang PSV nog met dit soort prestaties blijft wegkomen
Ja die titel is al vergeven, zeker als je zo blijft winnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |