Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zwaar programma met de Spurs tussendoor.
Er zal beter voetbal moeten komen en wat spelers moeten rust krijgen
De komende 2 wedstrijden in de competitie zijn ook nog eens de balangrijkste.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.
Inderdaad Jammer.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Zo jammer dat PSV niks wilde doen met de adviezen van Guus.....
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad want als we het zo als de afgelopen keren doen dan krijgen we problemen aankomende wedstrijden. Het kan niet eeuwig goedgaan.
Inderdaad, zeker als ze zo blijven verdedigen als de laatste tijd. Fout op fout wordt gemaakt, Alcides zijn niveau is weer terug bij af en leidt weer veel te veel dom balverlies en Salcido maakt ook steeds meer domme acties waar veel kansen voor de tegenstander uit voort komen. Daarnaast zijn Zonneveld en Kromkamp gewoon middelmatige tot redelijke verdedigers die eigenlijk niet het hoge niveau hebben dat PSV nastreeft. Dat kan niet goed blijven gaan. Vandaag hebben we toch wel een beetje geluk gehad dat De Graafschap zó veel kansen wist te missen, want het had na één helft gezien de dikke kansen ook zo 4-4 kunnen staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.
Winnen van Utrecht en gelijk tegen Ajax lijkt me genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we het weer spannend gaan maken de komende weken. 4 keer niet winnen is goed mogelijk zelfs.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Winnen van Ajax en gelijk tegen Utrecht lijkt me genoeg.
Tuurlijk mag dat, want Barcelona speelt mooi voetbal, en is geen eigedom van een rijke Rusquote:Op maandag 25 februari 2008 00:31 schreef Imperatore het volgende:
Ik ben benieuwd of de neuzen ook steen en been gaan klagen wanneer Johan en Marco spelers gaan lenen van Barca. Of mag het dan ineens wel in tegenstelling tot het samenwerkingsverband dat PSV met Chelsea heeft. In Studio Voetbal werd hier namelijk over gerept.
En dan klagen anderen dat PSV te angstig speelt... als kampioen moet je uiteraard winnen van Ajax! En gezien vorig jaar met niet geringe cijfers.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Winnen van Utrecht en gelijk tegen Ajax lijkt me genoeg.
Bron: voetbalprimeur.nlquote:Bakkal wil weg kunnen voor 2,5 miljoen euro
PSV en Otman Bakkal zijn het niet eens geworden over een contractverlenging. De middenvelder wil de gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro ook terugzien in zijn nieuwe contract.
PSV gaat daar logischerwijs niet mee akkoord. De Eindhovenaren zijn erg tevreden over de ontwikkeling van Bakkal en willen hem graag tot 2013 binden. De status van toekomstig koopje ziet PSV echter niet zitten.
Bakkal lijkt echter vastbesloten om zijn gelimiteerde transfersom ook in het nieuwe contract op te nemen. De huidige verbintenis van de jeugdinternational loopt tot medio 2009. De onderhandelingen over het nieuwe contract zijn tot nader order uitgesteld, weet De Telegraaf.
We hebben de rest goed afgeschud voorlopig ja. Maar er komen weer "weken van de waarheid" aan. De reeks lastige wedstrijden na de winterstop zijn we boven verwachting doorgekomen (qua resultaat igg, ook toen zag je duidelijk dat het voetballend vaak erg matig was) en nu is het even afwachten of het de komende wedstrijden ook een beetje mee wil zitten. Ik verwacht iig dat we behoorlijk wat punten gaan laten liggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als ze zo blijven verdedigen als de laatste tijd. Fout op fout wordt gemaakt, Alcides zijn niveau is weer terug bij af en leidt weer veel te veel dom balverlies en Salcido maakt ook steeds meer domme acties waar veel kansen voor de tegenstander uit voort komen. Daarnaast zijn Zonneveld en Kromkamp gewoon middelmatige tot redelijke verdedigers die eigenlijk niet het hoge niveau hebben dat PSV nastreeft. Dat kan niet goed blijven gaan. Vandaag hebben we toch wel een beetje geluk gehad dat De Graafschap zó veel kansen wist te missen, want het had na één helft gezien de dikke kansen ook zo 4-4 kunnen staan.
Misschien moet Sef die twee vrije dagen maar eens gebruiken om de verdedigers weer op scherp te krijgen. En volgend seizoen móet Stevens er wel verdedigers bij halen, want dit doet vast pijn aan zijn ogen als ex-verdediger.
Maargoed, om toch nog positief af te sluiten, nog steeds 9 punten voor en alleen Ajax is inmiddels nog een echte concurrent voor de titel.
Als het waar is en hij houdt er aan vast betekent het dus gewoon een transfervrije overgang volgendquote:Op maandag 25 februari 2008 09:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: voetbalprimeur.nl
waarom nou? Hij snapt toch zelf ook wel dat PSV dit niet wil? 2,5 miljoen is veel te laag..
Hiddink en Cruijff kunnen het juist goed met elkaar vinden. (bron: de biografie van Guus)quote:Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik zou het jammer vinden als hij naar Ajax gaat, maar (heel cliché) is het wel goed voor het Nederlands voetbal
Maar dan mag 'ie wel naar PSV komen.
Maar het lijkt me dat Cruyff en Hiddink niet echt lekker combineren.
En meer boer dan jood.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom triest, hij voelt zich meer superboer dan boer.
Ja luister, jorien vind het allemaal zo´n ramp enzoquote:Op maandag 25 februari 2008 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En meer boer dan jood.
Hij zei toch gewoon dan na De Graafschap hij het meest voelt voor PSV. Niks schokkends aan.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Bron: de krant van zwakker Nederland. Dit bericht kun je dus beter met een korreltje zout nemen. En wat toevallig: over twee weken moet PSV weer tegen Ajax.
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef WooZ het volgende:
ach hij heeft wel z'n vwo afgemaakt dus zo dom is ie niet
Hij lijkt me meer een heel erg bekeken speler, eentje die weet wat hij kan en wilt bereiken in het leven!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou hartelijk dank Bakkal. Hart voor de zaak
Pff je zou denken dat de man slimmer dat dit was, maar het is volgens mij een geldbelust persoontje die zo snel mogelijk voor zo min mogelijk weggaat voor meer salaris.
Het is op zijn lijf geschreven anders, Guus kan goed "bouwen", en hij kan tegen het eind van z'n carriere nog lekker in Nederland werken ook. PSV moest 'm niet meer en volgens mij zit de RvC nog steeds niet te wachten op 'm. Ik geef hem groot gelijk als hij bij Ajax aan de slag zou gaan, jammer voor ons maar eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
triest van guus, als die wat bij ajax gaat doen
En hij is nogal uitgesproken over Oranje: dat elftal beschouwt hij als "het hoogst haalbare" voor hemquote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnen zeer goede vrienden te zijn!
Hmmm, het lijken me ergens botsende persoonlijkheden, willen alletwee (lijkt me) hun eigen spel spelen, hun eigen structuur doorvoeren, dus die twee samen op een hoge positie lijkt me niet ideaal, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hiddink en Cruijff kunnen het juist goed met elkaar vinden. (bron: de biografie van Guus)
Is ie dat niet sowieso al omdat hij bij PSV speelt?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt hem meteen één van de slimste voetballers van het land waarschijnlijk.
Johan gaat ook niet zelf bij Ajax zitten, hij gaat de boel opzetten, en dan is Hiddink imo de beste man om de boel in Amsterdam weer op de rails te zetten.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, het lijken me ergens botsende persoonlijkheden, willen alletwee (lijkt me) hun eigen spel spelen, hun eigen structuur doorvoeren, dus die twee samen op een hoge positie lijkt me niet ideaal, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
[..]
quote:Is ie dat niet sowieso al omdat hij bij PSV speelt?
Het is een complot!!!1iens!!!eins!!11quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef cultheld het volgende:
Bron: de krant van zwakker Nederland. Dit bericht kun je dus beter met een korreltje zout nemen. En wat toevallig: over twee weken moet PSV weer tegen Ajax.
Dat je zeer goede vrienden bent, betekent natuurlijk niet automatisch dat je ook heel goed kunt samenwerken..quote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnen zeer goede vrienden te zijn!
Dat had ik dus met Kezman..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:23 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik geloof het niet van Bakkal. Altijd onzin wat de Televaag verkoopt.
Als het wel waar is zou het wel typisch zijn: ik heb nog geen spelersnaam achterop op mijn shirt. Ik ben echt fan van Bakkal als speler en zat aan zijn naam te denken, maar daar wacht ik nu even mee. Ik wilde namelijk afgelopen najaar ook al een naam achterop mijn shirt laten zetten......die van Perez.....
Van die wartaal achter je uitroeptekens kan ik niet veel maken, maar ik ben blij dat je er zelf wel om kunt lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is een complot!!!1iens!!!eins!!11
Van mij mag hij best naar Ajax, maar dan mag ie van mij wel acuut dement worden. De know-how die hij heeft opgedaan in Eindhoven en zijn geroemde "netwerk" (ook weer te danken aan de mensen van PSV) hoeft hij niet in Amsterdam te gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef RijstNatie het volgende:
Guus heeft zoveel voor PSV betekend, die man mag voor mij bij elke club werken waar hij maar wilt.
Je moet iemand ook succes bij een andere club gunnen.
Als hij de club ajax gezonder kan maken is dat ook beter voor PSV.
Meer clubs in europa, meer punten, hoger ranking, sterkere nationale concurrentie zorgt ervoor dat PSV niet lui wordt en elk jaar op de pantoffels gwoon kampioen wordt.
Ik beschouw Simons als dé zwakke schakel van ons middenveld op het moment. Zijn passing is slecht (altijd met stuit of te hoog; nooit strak) en zijn balcontrole laat te wensen over. Ik vind hem echt een grijze muis: aanvallend brengt hij weinig tot niets en verdedigend doet hij z'n werk, maar blinkt hij ook zeker niet uit.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dat had ik dus met Kezman..Achter op mn shirt, enkele maanden later is ie weg..
Nu heb ik Simons (El Capitano) achter op mn shirt staan en de volgende wordt een ode aan Luc Nilis (mijns inziens de beste speler die we ooit gehad hebben)
inderdaad, amrabat heeft ook nog wel hersens, maar ik ken er maar weinig verderquote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |